Dünostendid Eestis arutelu
Tegin eraldi kleepsu dünode kohta. Veel ei ole seal Liguri stendi kontakte ja infot. Lisaks tahaks teada ka põhja ja lõunanaabrite dünode infot saaks samuti koguda ühte kohta kust oleks hea vaadata. Kui kellegil on lingid kontaktid ja muu info lähedal asuvate stendide kohta siis paluks PS'i saaks hea ülevaate dünodest.
Ragnar
Ragnar
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
-
- Postitusi: 56
- Liitunud: 17.05.2006 18:45
- Asukoht: viljandi
Eks ole tehtud kindlasti ka mingid pingi tasuvusarvutused ja kes viitsiks ikka äri ajada nii, et tööriist tasuks end ära alles pensionile mineku ajaks
Seda enam et turgu on kuna pinke on vähe. Vaadates USA performance mootorite workshope ei kujutata seal vist ettegi mootorite müüki ilma isikliku mootoridünota ja kunal igal tootjal on oma pink on tal ka oma nägemus hobujõududest kuna eri lehtedelt sama speciga mootoreid uurides on hobujõudude vahe kuni 2 korda.

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Ja teine asi, miks maksimi dünol nii ruttu jõu teada saad ja teisel aega topelt läheb on asi piduris
Maksimi dünol pole pidurit, mis hoiaks kinni rulle, kui hakkad jõudu mõõtma.
Kõvasti parem on seadistada masinat, kui pidurid pingil. Samas need pidurid pidid maksma päris vastikult palju.
Öelge, kui eksin

Maksimi dünol pole pidurit, mis hoiaks kinni rulle, kui hakkad jõudu mõõtma.
Kõvasti parem on seadistada masinat, kui pidurid pingil. Samas need pidurid pidid maksma päris vastikult palju.
Öelge, kui eksin

Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
Sai siis käidud ka täna tktk stendis.
Soomes näitas 166kw rattast, TKTK siis 151kw rattast. Väike erinevus oli võibolla, et siin oli rõhku 1.1 bar, soomes 1.2 bar.
Nii et ma ei ütleks, et väga valetab see stend 4wd jaoks. Väikene erinevus on kindlasti. Pealegi kasutatakse stendi siiski enne ja pärast mingit muudatust, et näha kas ka tegevusel mingi mõte on. Ning hind on soodne! Soomes on stendi tunnitasu 80 eur , lisa sinna veel sõidurahad + ööbimised jne jne.
Ruum ise ja kogu süsteem on siiski tip-top.
Soomes näitas 166kw rattast, TKTK siis 151kw rattast. Väike erinevus oli võibolla, et siin oli rõhku 1.1 bar, soomes 1.2 bar.
Nii et ma ei ütleks, et väga valetab see stend 4wd jaoks. Väikene erinevus on kindlasti. Pealegi kasutatakse stendi siiski enne ja pärast mingit muudatust, et näha kas ka tegevusel mingi mõte on. Ning hind on soodne! Soomes on stendi tunnitasu 80 eur , lisa sinna veel sõidurahad + ööbimised jne jne.
Ruum ise ja kogu süsteem on siiski tip-top.
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS
Outlander Turbo / EVO V RS
Käisin ise ka täna tktk stendis ning näitas 136kW rattast, lootsin vähe rohkem. Kuid moment oli paigas 300Nm. Teoreetiliselt lubati peale chipi ~197kW ja 360Nm (originaalis 147kW ja 280Nm) mootorist. Ehk siis stend oleks rattast pidand ~150...155kW kanti näitama.
Huvitav kus see erinevus võib tulla, et vääne paigas, aga kW natuke vähe? Kas by-passi vahetus (praegu originaal) aitab midagi? Küsimust just selle pärast selline, et täna oli stendis ka chipitud leon cupra ning rattast sai 180kW. Tal peale chipi aint by-pass vahetatud.
Huvitav kus see erinevus võib tulla, et vääne paigas, aga kW natuke vähe? Kas by-passi vahetus (praegu originaal) aitab midagi? Küsimust just selle pärast selline, et täna oli stendis ka chipitud leon cupra ning rattast sai 180kW. Tal peale chipi aint by-pass vahetatud.
Porsche 944Turbo
Kas teil üks auto oli 2wd ja teine 4wd?
See stend kipub 2WD autole veidi kesisemaid numbreid näitama.
Mine käi huvi pärast Dynomax-is ka.
See stend kipub 2WD autole veidi kesisemaid numbreid näitama.
Mine käi huvi pärast Dynomax-is ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See "147kW ja 280Nm" on passist, mitte sinu auto enne chippimist? Siis kahjuks pole millagagi võrrelda.Kivi kirjutas:Käisin ise ka täna tktk stendis ning näitas 136kW rattast, lootsin vähe rohkem. Kuid moment oli paigas 300Nm. Teoreetiliselt lubati peale chipi ~197kW ja 360Nm (originaalis 147kW ja 280Nm) mootorist. Ehk siis stend oleks rattast pidand ~150...155kW kanti näitama.
Mis mõttes moment oli paigas? Moment ja võimsus mõlemad ju reklaamitust ühepalju ehk 10% vähem.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kusjuures TKTK pink peaks Superflow kodulehe järgi olema Bi-directional. Et tagaveo auto saaks tagurpidi sisse ajada ja ei peaks esirehve kulutamaMihkel kirjutas:See stend kipub 2WD autole veidi kesisemaid numbreid näitama.

Muidugi võivad tekkida kinnitusprobleemid...
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]