Dünostendid Eestis arutelu

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Tegin eraldi kleepsu dünode kohta. Veel ei ole seal Liguri stendi kontakte ja infot. Lisaks tahaks teada ka põhja ja lõunanaabrite dünode infot saaks samuti koguda ühte kohta kust oleks hea vaadata. Kui kellegil on lingid kontaktid ja muu info lähedal asuvate stendide kohta siis paluks PS'i saaks hea ülevaate dünodest.

Ragnar
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
tarmo
Postitusi: 32
Liitunud: 25.07.2007 19:58
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas tarmo »

valdz kirjutas:TKTK 4wd düno nüüd avatud!

Kel huvi võtku ühendust Margusega tel. numbril 53864536.

Hinnad:
3 tõmmet = 500.-
Tunnihind = 1000.-

Hinnale lisandub käibemaks
TopFuelFunnyCar
Postitusi: 56
Liitunud: 17.05.2006 18:45
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas TopFuelFunnyCar »

Küsin kohe, et miks see krt nii kallis on? Kas pingi hooldus siis nõuab tohutuid investeeringuid? IMO ma seda ei usuks.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Eks ole tehtud kindlasti ka mingid pingi tasuvusarvutused ja kes viitsiks ikka äri ajada nii, et tööriist tasuks end ära alles pensionile mineku ajaks :?: Seda enam et turgu on kuna pinke on vähe. Vaadates USA performance mootorite workshope ei kujutata seal vist ettegi mootorite müüki ilma isikliku mootoridünota ja kunal igal tootjal on oma pink on tal ka oma nägemus hobujõududest kuna eri lehtedelt sama speciga mootoreid uurides on hobujõudude vahe kuni 2 korda.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
KungLao
Postitusi: 134
Liitunud: 29.04.2007 20:38
Asukoht: rapla-tallinn

Postitus Postitas KungLao »

TKTK on mingi äri ühing, et sellised hinnad:) ?
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Riik on vaene.

Tegelikult oli pink üsna soolase hinnaga ja ei ole erilist mõtet pidada asja,
mis ennast isegi pesnsionilemineku ajaks tasa ei teeni.
Lisaks siis veel elekter, pingioperaatorite palgad,
erinevaid kulumaterjale juurde ja kokkuvõttes ikkagi odavam,
kui Soome sõita.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Krdi naljamehed... 600.- on kallis väljaminek selle asja eest? olete kuskil odavamat pinki näinud? mis pealekauba tõmbab neliveduseid masinaid? mina pigem vaatan asjale niipidi, et krdi soodne tehti see hind ikka...
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Lähen teen 3x20sekundit tõmmet, et koolimaja kütta onju, masinaga, mis annab 300KW rattast ja 300KW sumpast ja selle 10KW/h eest ei saagi 10 EEK alet vää :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
AndresZ
Postitusi: 273
Liitunud: 23.08.2007 12:56
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kontakt:

Postitus Postitas AndresZ »

Ja teine asi, miks maksimi dünol nii ruttu jõu teada saad ja teisel aega topelt läheb on asi piduris :)
Maksimi dünol pole pidurit, mis hoiaks kinni rulle, kui hakkad jõudu mõõtma.
Kõvasti parem on seadistada masinat, kui pidurid pingil. Samas need pidurid pidid maksma päris vastikult palju.
Öelge, kui eksin :)
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Dynomaxis on pidurid, keegi lihtsalt ei kasuta seda.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
JustMe
Postitusi: 86
Liitunud: 17.02.2006 23:40

Postitus Postitas JustMe »

Sai siis käidud ka täna tktk stendis.

Soomes näitas 166kw rattast, TKTK siis 151kw rattast. Väike erinevus oli võibolla, et siin oli rõhku 1.1 bar, soomes 1.2 bar.

Nii et ma ei ütleks, et väga valetab see stend 4wd jaoks. Väikene erinevus on kindlasti. Pealegi kasutatakse stendi siiski enne ja pärast mingit muudatust, et näha kas ka tegevusel mingi mõte on. Ning hind on soodne! Soomes on stendi tunnitasu 80 eur , lisa sinna veel sõidurahad + ööbimised jne jne.

Ruum ise ja kogu süsteem on siiski tip-top.
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS
Kivi
Postitusi: 37
Liitunud: 28.09.2008 17:25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kivi »

Käisin ise ka täna tktk stendis ning näitas 136kW rattast, lootsin vähe rohkem. Kuid moment oli paigas 300Nm. Teoreetiliselt lubati peale chipi ~197kW ja 360Nm (originaalis 147kW ja 280Nm) mootorist. Ehk siis stend oleks rattast pidand ~150...155kW kanti näitama.

Huvitav kus see erinevus võib tulla, et vääne paigas, aga kW natuke vähe? Kas by-passi vahetus (praegu originaal) aitab midagi? Küsimust just selle pärast selline, et täna oli stendis ka chipitud leon cupra ning rattast sai 180kW. Tal peale chipi aint by-pass vahetatud.
Porsche 944Turbo
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kas teil üks auto oli 2wd ja teine 4wd?
See stend kipub 2WD autole veidi kesisemaid numbreid näitama.

Mine käi huvi pärast Dynomax-is ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kivi kirjutas:Käisin ise ka täna tktk stendis ning näitas 136kW rattast, lootsin vähe rohkem. Kuid moment oli paigas 300Nm. Teoreetiliselt lubati peale chipi ~197kW ja 360Nm (originaalis 147kW ja 280Nm) mootorist. Ehk siis stend oleks rattast pidand ~150...155kW kanti näitama.
See "147kW ja 280Nm" on passist, mitte sinu auto enne chippimist? Siis kahjuks pole millagagi võrrelda.

Mis mõttes moment oli paigas? Moment ja võimsus mõlemad ju reklaamitust ühepalju ehk 10% vähem.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

Mihkel kirjutas:See stend kipub 2WD autole veidi kesisemaid numbreid näitama.
Kusjuures TKTK pink peaks Superflow kodulehe järgi olema Bi-directional. Et tagaveo auto saaks tagurpidi sisse ajada ja ei peaks esirehve kulutama :)

Muidugi võivad tekkida kinnitusprobleemid...
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Vasta