Mis mõttes tõsiselt? Dünopink eelkõige ikka muutuste võrdluseks/parandamiseks. Siiani nagu räägitud, et DynoMax näitab päris õigeid numbreid.Kivi kirjutas:Kas nüüdseks Eestis ka korralik dünopink ka olemas, mille tulemusi saab tõsiselt võtta? Huvitab esiveolise pink.
Dünostendid Eestis arutelu
Uurisin tiba nende kodulehte kuid otseselt ei leia kellega sealt peaks kontakti võtma, et seda asja kasutada või aega kinni panna jne?Motary1 kirjutas:TKTK-s samuti, 4wdRaceboy kirjutas:Artman Racingus on igatahes SuperFlow mootoristend kas veel ootamas püstipanekut või juba töötav.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Nägin seda TKTK 4wd pinki eile. Asi küll valmis, vajab veel seadistamist (tehakse täna).
Kasutamise hindu ei ole veel teada, klientidele pidi avatama pink kuskil novembris.
Igatahes väga korralik Superflow pink. Seal veel tööstuslik ventikas üle meetrise läbimõõduga, korralik ventilatsioon ja ka toru sumpsi otsa.
Kasutamise hindu ei ole veel teada, klientidele pidi avatama pink kuskil novembris.
Igatahes väga korralik Superflow pink. Seal veel tööstuslik ventikas üle meetrise läbimõõduga, korralik ventilatsioon ja ka toru sumpsi otsa.
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Tahtsin teada, et kas ikka õigeid numbreid näitab? Et ikka usaldusväärne ning kalibreeritud?hents99 kirjutas:Mis mõttes tõsiselt? Dünopink eelkõige ikka muutuste võrdluseks/parandamiseks. Siiani nagu räägitud, et DynoMax näitab päris õigeid numbreid.Kivi kirjutas:Kas nüüdseks Eestis ka korralik dünopink ka olemas, mille tulemusi saab tõsiselt võtta? Huvitab esiveolise pink.
Muide panin päeval sinna juba aja kirja ning kolmapäeval minek.
Porsche 944Turbo
Läksin kohale, aga polnud poisse, kes mu sinna pinki laseksid. Oli kokkulepitud kella kuueks õhtul, kuid seal olid ainult mehaanikud, kes dynopingist midagi ei mõiganud. Ootasin seal jupp aega, aga kedagi kohale ei tulnud, telefonile ka ei vastatud. Niisiis tulin tulema, kuid tegelikult on plaanis ikkagi seal lähitulevikus ära käia ja saada siis kinnitust sellele 197kW, kas seda on või siis polekasparius kirjutas:Kivi palju siis tuli ka föönipasteedist nm ja hp?
Kas sellel ainult chip ja muu stokk? kui nii siis 197kw on raske uskuda

Peal on ainult chip jah. Chipi panija vähemalt väitis, et pani peale maximumi, millegi ohutu (ei lõhu midagi ära). Turborõhk on igastahes 1,4bar praegu, see mõõdetud.
Porsche 944Turbo
See stend näitab päris täpselt. Täiesti tehaseseisukorras Porsche 964 Carrera 2 oli vist esimene auto, mida seal mõõdeti ja selle tulemused olid 160 kW/265 Nm rattast (tehaseandmed mootorist 184 kW/300 Nm).
EDIT: Postitus käib siis uue TKTK düno kohta.
EDIT: Postitus käib siis uue TKTK düno kohta.
Viimati muutis Raceboy, 24.10.2008 10:05, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kivi post käis veel DynoMax-i stendi kohta.
4wd stend pole vist veel päris ametlikult avatud.
4wd stend pole vist veel päris ametlikult avatud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.