Kas kellegil on kogemusi Kaaz-i lsd diffriga?
Kas kellegil on kogemusi Kaaz-i lsd diffriga?
Küsimus on selles et sai ostetud uus kaazi lsd ja see teeb nüüd sellist häält nagu keevitatud differ. kas see on normaalne.??? seda on vaadanud teised inimesed ja hambumine on täitsa ok.
Sissesõidu tegid diffrile ära?
Kuna ketastega saab antud diffris mängida, siis võib sul olla väga tugev blokeering hetkel kasutusel.
Kuna ketastega saab antud diffris mängida, siis võib sul olla väga tugev blokeering hetkel kasutusel.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ei tee, mkm, keevitusega läheb hambumine tänu vooludele ja kuumale paigast ära!!! Minu oma viliseb ja sahiseb vaikselt kui vedu järgi on, kui aga vedu järelt ära on siis teeb mõnusat saekaatri häält :D Autoks on BMW e30Siim kirjutas:keevitatud differ teeb häält? Ei tee ikka küll!
Ainult vaikselt kohapeal manööverdades kuuled kuidas rattad kaabivad
Siiski mitte. Ise sõitsin sisse mingi poolteist aastat tagasi.mustS14 kirjutas:Minumeelest oli seda just rõhutatud et õli tuleb vahetada, pikemalt vaidlema muidugi ei hakka.Simpson kirjutas:sissesõit jah tuleb kaheksaid sõita ca 25min järjest. Gaasi ei anna, veered vaikselt. Peale seda õli vahetada pole vaja.
Mul ka üks tutikas Kaaz lauapeal ja selle manualis ka rõhutatud, et tuleb peale kaheksate sõitmis kindlasti õli vahetada.
Ja ka kaheksate sõitmise tehniline skeem on sees, kus gaasi vajutada ja kust läbi veereda.
Kuna sisse sõidu ajal eraldub ka metallipuru, siis mina seda küll enda diffrisse sisse ringlema ei jätaks.
Seda enam, et minu käes olev konkreetne detail käib käigukasti korpusse.
Ja ka kaheksate sõitmise tehniline skeem on sees, kus gaasi vajutada ja kust läbi veereda.
Kuna sisse sõidu ajal eraldub ka metallipuru, siis mina seda küll enda diffrisse sisse ringlema ei jätaks.
Seda enam, et minu käes olev konkreetne detail käib käigukasti korpusse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.