
BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel
Väike TEASER veel poolikust piduri ja rummu conversionist:


Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Peab vist hakkama ikka M-i mootorit talvel tegema, sai eile korra tunda mis suur kubatuur + turbo teevad. 
Ehk siis sai eile veidi ühte E30 3.8L + GT47A kompotti häälestatud.
Päris fun on kui 5. käik 4000rpm pidamine rataste ja tee vahel kaob
Seda muidugi siis tänavarehviga.

Ehk siis sai eile veidi ühte E30 3.8L + GT47A kompotti häälestatud.
Päris fun on kui 5. käik 4000rpm pidamine rataste ja tee vahel kaob

Seda muidugi siis tänavarehviga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
just....töömaht on jõud ja turbo vaid võimendab seda, küll aga ei saa su autoga sõita kui tal 600+ hp on
(Mõtlen silla seadet, veljemõõtu jne ilu asju millega sul juba praegu halb sõita on....väiksemagi boostiga tirib sul tagarattad vastu koopaid ja kiirus kasvab meeletult.....tee ebatasasused mida sa piinliku täpsusega pead jälgima muutuvad järjest vähem märgatavamaks ja raske mootor lööb su roolilati või karteri vastu asfaldit kui rööbastesse peaksid sattuma.
Teine takistav tegur on puuri puudumine....murdunud esiklaas on täiesti tavaline nähtus (Lihtne ära vahetada aga probleemi sellega ei kõrvalda) Palju inetum lugu on siis kui ükskord avastad et B piilari juures on katuses räme volt ja poolraamid pole enam ühel kõrgusel.
Kindlasti hakkab ta sul ka makarone (pooltelgi) murdma ja kardaani pukk läheb juba m30 mootoriga sõlme.
(Ei räägi pehmest kerest ega vanadest varuosadest)

Teine takistav tegur on puuri puudumine....murdunud esiklaas on täiesti tavaline nähtus (Lihtne ära vahetada aga probleemi sellega ei kõrvalda) Palju inetum lugu on siis kui ükskord avastad et B piilari juures on katuses räme volt ja poolraamid pole enam ühel kõrgusel.
Kindlasti hakkab ta sul ka makarone (pooltelgi) murdma ja kardaani pukk läheb juba m30 mootoriga sõlme.
(Ei räägi pehmest kerest ega vanadest varuosadest)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Ei tea, ma ei põe ette.
Hetkel PowerFlexi pukside installiga tagasillale on nüüd tükk tegu et rattad ringi saada.
Hetkel PowerFlexi pukside installiga tagasillale on nüüd tükk tegu et rattad ringi saada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sai siis väheke uue mootori tarbeks tükke soetatud:


* Pure Performance 75mm BOV
* KEP 240mm 4 labaga leevenduseta siduriketas
* Nuke Performance kütuselatt
* Nuke Performance 2xAN8 to 1xAN10 Y-ühendus
Tulemas on veel:
* Tial V44 V-Band wastegate (võimalik, et see läheb 60mm vastu vahetusse)
* Aeromotive 10 mikronit kütusefilter
* Sachs Race Engineering 765 sidurikorv
Vaikselt käib ka uute kolvide ja kepsude otsing.
Olemas ka juba üks Bosch 044 kütusepump M10 mootoriga kasutamiseks.
Näis kas ostan uue tarbeks teise samasuguse juurde või vaatab mingi üksiku karmima pumba.






* Pure Performance 75mm BOV
* KEP 240mm 4 labaga leevenduseta siduriketas
* Nuke Performance kütuselatt
* Nuke Performance 2xAN8 to 1xAN10 Y-ühendus
Tulemas on veel:
* Tial V44 V-Band wastegate (võimalik, et see läheb 60mm vastu vahetusse)
* Aeromotive 10 mikronit kütusefilter
* Sachs Race Engineering 765 sidurikorv
Vaikselt käib ka uute kolvide ja kepsude otsing.
Olemas ka juba üks Bosch 044 kütusepump M10 mootoriga kasutamiseks.
Näis kas ostan uue tarbeks teise samasuguse juurde või vaatab mingi üksiku karmima pumba.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Võib nii ja naa kasutada.
Tegelikult see Y hetkel selle tarbeks võetud, et 2xBosch 044 pumpa ühendada AN10 vooliku sappa.
Kütuselatt läheb igaljuhul paralleeltoitele aga selle jaoks on juba kütuserõhu regulaatoril augud olemas.
Hiina Y-kid on lihtsalt paras pask mida normaalselt pidama ei saa.
Ühel sama kaliibriga projektil juba kasutame hiina Y-kit ja no see on kõikvõimalikest kohtades lekkinud kust lekkida saab.
Jah pidama saaks nii, et kasutada õigeid AN ühendusi (mida eestist naljalt ei leia) ja kütusekindlaid o-rõngaid mida samuti eestist otsi tikutulega taga (enamus mõõdud tellimise kaup).
Pealegi on see Nuke oma tunudvalt kenam kui hiinakas.
Tegelikult see Y hetkel selle tarbeks võetud, et 2xBosch 044 pumpa ühendada AN10 vooliku sappa.
Kütuselatt läheb igaljuhul paralleeltoitele aga selle jaoks on juba kütuserõhu regulaatoril augud olemas.
Hiina Y-kid on lihtsalt paras pask mida normaalselt pidama ei saa.
Ühel sama kaliibriga projektil juba kasutame hiina Y-kit ja no see on kõikvõimalikest kohtades lekkinud kust lekkida saab.
Jah pidama saaks nii, et kasutada õigeid AN ühendusi (mida eestist naljalt ei leia) ja kütusekindlaid o-rõngaid mida samuti eestist otsi tikutulega taga (enamus mõõdud tellimise kaup).
Pealegi on see Nuke oma tunudvalt kenam kui hiinakas.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 14
- Liitunud: 15.08.2008 19:13
- Asukoht: USA
Sai täna ka üks Holset HX50 66mm induceri, 80mm exduceri ja 25cm2 turbiinikojaga ligi võetud.
Seisukord tundus väga hea ja hind normaalne.
Väheke väike on S38 mootorile aga kuni 1bar peaks backpressure veel normaalne olema ja jõudu vast 600-650hj.
Vähe teda on aga alustuseks käib kah
Originaal sisu jaoks peaks see enamvähem paras olema.
Ridiculous overkill is just about enough!
Seisukord tundus väga hea ja hind normaalne.
Väheke väike on S38 mootorile aga kuni 1bar peaks backpressure veel normaalne olema ja jõudu vast 600-650hj.
Vähe teda on aga alustuseks käib kah

Originaal sisu jaoks peaks see enamvähem paras olema.
Ridiculous overkill is just about enough!

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mõõtsin huvi pärast Holseti strateegilised mõõdud ka ära.
Külmaosa inducer 66mm, exducer 98mm.
Kuumaosa inducer 86mm, exducer 80mm.
Kuumakoda peaks 25cm2 olema.
Külmaosa inducer 66mm, exducer 98mm.
Kuumaosa inducer 86mm, exducer 80mm.
Kuumakoda peaks 25cm2 olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tartust jah, väidetavalt pidi teine samasugune veel olema.
Seda sama teist M5 mootorit sain testida ka, et teaks mida asi vabalthingavana endast kujutab.
Seda sama teist M5 mootorit sain testida ka, et teaks mida asi vabalthingavana endast kujutab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.