Nissan 200SX S13 'Astrona
Jätka samas vaimus, kui sedaviisi edaspidi kah arvutad, eksperimenteerid ja praktiseerid võib juhtuda see et ka nissani mootor võib kesta 400 jõuga.
Matemaatika ON su tugevam külg.

Matemaatika ON su tugevam külg.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 11.06.2008 18:10
- Asukoht: tallinn
See vist maksin meie rahas üle miljoni.Laisu kirjutas:inglismaal on ca18det millel on ligi 700hp, ja see mootor kestab juba kolmandat hooaega.
ühe puuga ei saa võtta kõikki ca-sid.
CA muidugi kestab. Originaal turboga 1.5bar peaks olema võrreldav 0.9bar antud auto puhul.
Need wisecod pidi kestma 250hj/kolb, ehk kuni 1000hj. Seega selle 2876R'iga ei tohi probleeme tekkida - ainult oma lollusest. Ja põhi lollus on kiirustamine. Peale ligurit ütlesin endale, et ei lähe OMC'le, aga käidi natuke peale, ei süüdista kedagi - ise olen loll, et ei kuula targema inimese (enda) sõna


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Odavad plokid said turul otsa, ja plaanin osta hästi säilinud (std mõõtu saaled ja kolvid) kapi-mootori. Kuigi peale selle plaani võtmist, tuli ka megasoodus pakkumine puurimistvajavale plokile.
Siiski ei tahaks väga suurt tööd suvel ette võtta, ja tahaks ikka see hooaeg, mingi sõidu veel teha. Seega plaanin kõvade kolbide ja kepsudega setupiga tegeleda talvel, et järgmiseks kevadex kõik korras oleks.
Noh see originaal setup kannatab kah natukene, ja saaksin rahulikult tegeleda mootoriväliste asjadega ja ka mootori ...200kw ära seadistada, et siis kevadel jätkata seadistamist kõvade juppide ja kõrgema boostiga 300-350KW peal, kui muud asjad tehtud.
Aga noh kes teab, kõik on lahtine, ja põhimõtteliselt võib teise ploki lasta juba tegemisse, nii et viimaseks ürituseks asi juba peal.
Sain oma igapäevasel autol nüüd kalast lahti, ja võib hakata esmajärguliste
asjadega jälle vaikselt tegelema... Mõttepausid ikka abiks.
Siiski ei tahaks väga suurt tööd suvel ette võtta, ja tahaks ikka see hooaeg, mingi sõidu veel teha. Seega plaanin kõvade kolbide ja kepsudega setupiga tegeleda talvel, et järgmiseks kevadex kõik korras oleks.
Noh see originaal setup kannatab kah natukene, ja saaksin rahulikult tegeleda mootoriväliste asjadega ja ka mootori ...200kw ära seadistada, et siis kevadel jätkata seadistamist kõvade juppide ja kõrgema boostiga 300-350KW peal, kui muud asjad tehtud.
Aga noh kes teab, kõik on lahtine, ja põhimõtteliselt võib teise ploki lasta juba tegemisse, nii et viimaseks ürituseks asi juba peal.
Sain oma igapäevasel autol nüüd kalast lahti, ja võib hakata esmajärguliste

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Plaani järgi peaks kuu lõpus saama uue mootori peale.
Mootoriks siis n00kie mootor, millel väidetavalt on tehtud 900km tagasi ploki-remont (vända tasakaalustus, uued saaled ja rõngad) - kõik jupid on stock mõõdus.
Erinevused eelmise setupiga:
* uus stock sidur ja hooratas - vs ORC rinka sidur
* stock kolvid ja kepsud - vs SPM kepsud ja Wiseco kolvid.
* Kaas läheb kellegi Urmase kätte, kes
* * vaatab siis kahest kaanest parima
* * vaatab klappide ja juhtpukside kulumist
* * teeb raadiusega klapipesad
* * teeb kaane sirgeks ja survestab jms
* * Arvatavasti jääb minu vana kaas, kuna too olevat ju porditud ja JUN puksidega, ja 1 VL klapist tükk väljas.
* Yura teeb tõukurid mehhaaniliseks
Kui vaadata sellest suunast, et nagu stock mootori tuunimine, siis
* HKS met.kaanetihend (muidu 200kw hästi ei kannataks)
* ARP kaane poldid
* JUN juhtpuksid + meh.tõukurid + porting
* HKS nukkvõllid + regull-nukirattad
* topmount VL kolle + GT2876R + 3" exhaust
* 535cc pihustid + Z32 MAF + romulaator custom st3 chip
* skyline pump + boschi pump + FPR @ 3.0bar
* WB + EGT + MSquirt loggimiseks
Esialgu üritaks siis rahulikult MSquirti logimiste, Romulaatori, WB, EGT ja detoklappidega seadistada stock aju samm-sammult 150, 175, 200, 225 (1bar) ja võibolla ka 250kw võimsuse tasemetel. Niikuinii pole seda suve siin pikalt jäänd, et oleks piisavalt pidamist seadistamise jaoks. Kõike ju dünos seadistada ei saa, ja kui saabki, siis jääks enne vaeseks - ehk siis peab vist haapsalu pikkasid betoneeritud platse kasutamas käima.
Oleneb, kuidas asjad kulgevad, võibolla läheb hoopis romulaator müüki ja MS peale.
Samal ajal üritan siis lasta zoom1'el ette valmistada uut plokki:
* wiseco kolvid (..250hj/kolb ja +2% töömahtu = +7hj
)
* spm kepsud
* orc sidur
Peale selle on vaja teha tööd ka pidurite, kere, näidikute jms kallal. +10 asja, millega jahutuse probleemide ja detonatsiooni vastu võidelda.
Küsimus ongi: "Kui palju pauku kannatavad CA stock kepsud ja kolvid?"Ma vähe selles CA maailmas olnud ja pole veel kuulnud, et keegi kepsudest oleks jagu saanud. Kolvid peaks vist (ilma detonatsioonita) 350-500hj kannatama. Paluks reaalseid kogemusi, kus stock kolvid on kestnud üle 350hj või on purunenud alla 350hj ilma detonatsiooni abita.
Mootoriks siis n00kie mootor, millel väidetavalt on tehtud 900km tagasi ploki-remont (vända tasakaalustus, uued saaled ja rõngad) - kõik jupid on stock mõõdus.
Erinevused eelmise setupiga:
* uus stock sidur ja hooratas - vs ORC rinka sidur
* stock kolvid ja kepsud - vs SPM kepsud ja Wiseco kolvid.
* Kaas läheb kellegi Urmase kätte, kes
* * vaatab siis kahest kaanest parima
* * vaatab klappide ja juhtpukside kulumist
* * teeb raadiusega klapipesad
* * teeb kaane sirgeks ja survestab jms
* * Arvatavasti jääb minu vana kaas, kuna too olevat ju porditud ja JUN puksidega, ja 1 VL klapist tükk väljas.
* Yura teeb tõukurid mehhaaniliseks
Kui vaadata sellest suunast, et nagu stock mootori tuunimine, siis
* HKS met.kaanetihend (muidu 200kw hästi ei kannataks)
* ARP kaane poldid
* JUN juhtpuksid + meh.tõukurid + porting
* HKS nukkvõllid + regull-nukirattad
* topmount VL kolle + GT2876R + 3" exhaust
* 535cc pihustid + Z32 MAF + romulaator custom st3 chip
* skyline pump + boschi pump + FPR @ 3.0bar
* WB + EGT + MSquirt loggimiseks
Esialgu üritaks siis rahulikult MSquirti logimiste, Romulaatori, WB, EGT ja detoklappidega seadistada stock aju samm-sammult 150, 175, 200, 225 (1bar) ja võibolla ka 250kw võimsuse tasemetel. Niikuinii pole seda suve siin pikalt jäänd, et oleks piisavalt pidamist seadistamise jaoks. Kõike ju dünos seadistada ei saa, ja kui saabki, siis jääks enne vaeseks - ehk siis peab vist haapsalu pikkasid betoneeritud platse kasutamas käima.
Oleneb, kuidas asjad kulgevad, võibolla läheb hoopis romulaator müüki ja MS peale.
Samal ajal üritan siis lasta zoom1'el ette valmistada uut plokki:
* wiseco kolvid (..250hj/kolb ja +2% töömahtu = +7hj

* spm kepsud
* orc sidur
Peale selle on vaja teha tööd ka pidurite, kere, näidikute jms kallal. +10 asja, millega jahutuse probleemide ja detonatsiooni vastu võidelda.
Küsimus ongi: "Kui palju pauku kannatavad CA stock kepsud ja kolvid?"Ma vähe selles CA maailmas olnud ja pole veel kuulnud, et keegi kepsudest oleks jagu saanud. Kolvid peaks vist (ilma detonatsioonita) 350-500hj kannatama. Paluks reaalseid kogemusi, kus stock kolvid on kestnud üle 350hj või on purunenud alla 350hj ilma detonatsiooni abita.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Minu kui mitte nissaneid tundva mehe väikene soovitus:
Pane stock kaanetihend ja juhi mootori tööd sul juba olemas oleva progetava ajuga (MS) Kulge temaga mõni aeg ja seadista low boostiga korralikult välja (Ka nii et 1 miil kestaks) siis võiks tasapisi rõhku tõsta ja kui tihend alla 1,2 bari vahelt läheb siis otsi viga ikka veel seadistusest mitte kehvast tihendist. Minupärast proge siis kasvõi originaal aju selle romulaatoriga kui se on seda väärt (Ei tea tolle seadistusvõimalusi ja ei oska kommenteerida)
Ühesõnaga soovitan selle "kaitsme" originaal tihendi näol alles jätta esialgu.....odavam vahetada kui kolbe ma arvan
Ma lihtsalt ei usu et nissani tihend nii pehme on ja opeli oma peaks parem olema (Kui ei detoneeri kestab torbo calibra originaal tihend kenasti 1,2 bariga)
Ei olnud siin mingit irooniat
Lihtsalt mina (kel raha vähe) prooviks esialgu nii 
Pane stock kaanetihend ja juhi mootori tööd sul juba olemas oleva progetava ajuga (MS) Kulge temaga mõni aeg ja seadista low boostiga korralikult välja (Ka nii et 1 miil kestaks) siis võiks tasapisi rõhku tõsta ja kui tihend alla 1,2 bari vahelt läheb siis otsi viga ikka veel seadistusest mitte kehvast tihendist. Minupärast proge siis kasvõi originaal aju selle romulaatoriga kui se on seda väärt (Ei tea tolle seadistusvõimalusi ja ei oska kommenteerida)
Ühesõnaga soovitan selle "kaitsme" originaal tihendi näol alles jätta esialgu.....odavam vahetada kui kolbe ma arvan

Ma lihtsalt ei usu et nissani tihend nii pehme on ja opeli oma peaks parem olema (Kui ei detoneeri kestab torbo calibra originaal tihend kenasti 1,2 bariga)
Ei olnud siin mingit irooniat


Viimati muutis jeff01, 19.07.2008 13:27, muudetud 1 kord kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
stock sisu pidi kestma hea seade juures 400hp.niipalju kui ma ise erinevatest allikatest kuulnud olen
aga stock tihendiga 1,4 bar`i ,no se oli siis kül joppamine.üldiselt pidid nad 1,0 laiali lendama,ja selles suhtes mul juba isiklik kogemus pikkade ööde näol garages tihendeid vahetades

aga stock tihendiga 1,4 bar`i ,no se oli siis kül joppamine.üldiselt pidid nad 1,0 laiali lendama,ja selles suhtes mul juba isiklik kogemus pikkade ööde näol garages tihendeid vahetades

Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Eeldan et se oli mingi stage 2 chipiga + veel midagi moditud, et kuidagigi sinu mootorit toita.junsu kirjutas:stock sisu pidi kestma hea seade juures 400hp.niipalju kui ma ise erinevatest allikatest kuulnud olen![]()
aga stock tihendiga 1,4 bar`i ,no se oli siis kül joppamine.üldiselt pidid nad 1,0 laiali lendama,ja selles suhtes mul juba isiklik kogemus pikkade ööde näol garages tihendeid vahetades

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Jutt käib GT30 @ 1.3 või stock turbo @ 1.3bar - 1. puhul on pauk ca 25% tugevam ju.temp kirjutas:kunagi kuskilt inglismaa foorumist kõrva jäänud, et keps kannatab u 350hp ja kolb 300hp. Kõige tähtsam siis korralik seade!
Lahti on neist saadud ka oluliselt madalamate jõududega.
Mina sõitsin omal tehase tihendiga spike 1.4bar ja hoidis 1.1bar
1.3bar vast peaks kestma.
Lasin see kord töö mujal teha, polegi helistanud, just jõudsin puhkuselt, arvatavasti on metalltihend juba vahel - muidu oleks ta jah "hea kaitse". A mul on sellegi poolest heaks kaitsmeks stock kolvid

Plaanin ikka kuni 1.2barini (..325hj) süüted segud paika ajada romulaatoriga - nii, et MSi võtan appi logimiseks.
Rootsis olevat 400-500hj kah stock põhjaga tehtud - aga sel juhul lendab kolb vist juba 1. detonatsiooni peale - samas täpselt sama juhtus ka wiseco+spm kombinatsiooniga - nii et palju vahet vist pole. Noh kui wisecod on kuni 1000hj siis sotck võiks ikka 500 ju kannatada kui pöörete piirajat ei näpi, tahan loota. Ühesõnaga EBC tuleb panna nii, et 1.5bar@5000RPM, 1.3bar @6000 ja 1bar @ 7000RPM vms.
Puhkuse ajal jõudsin Maximum Boosti läbi lugeda ja põhimõtteliselt ainus asi, mida muidu nii pea poleks muutnud, on minek välise WG peale - ma enne ei mõelnud selle peale, et sisemine WG keerab turbiini taha korraliku turbulentsi.
Ühelegi võistlusele veel ei plaani minna, kuna ei tea kaua seadistamise jms'ga aega läheb - tegemist on palju - teen rahulikult ära, siis vaatab - ikkagi rohkem nagu pühapäeva auto.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
streetrace foorumist kasutaja ca18det möllas väheke photoshopis mu auto kallal

Lahti võttes selgus, et VL-kollektor ei olnud portideg päris kohakuti - arvatavasti põhjuseks see eelnev kaane portimine ja see, et ühtegi tifti pole ning augud peavad olema kõik suuremad kui poldid.
Esialgu lasen selle sinna ikka sobitada - uue pikkade runneritega kollektori korralikuma tegemine ja siis veel turbo vanalt maha ja uuele istutamine + downpipe muutmine jne oleks esialgu eelarvest väljas - samas et välist WG saaks panna, tuleb see "trikk" ära teha - saab voolavust kah ehk paremaks. jura väitis et too praegune kolle on hiina käkk vms ja läheks niikuinii varsti kuskilt katki, kuna on roostevaba - eks igal ühel omad praktikad ja teooriad.
Homme-ülehomme muutuvad tõukurid kah mehhaniliseks. klapi pesad peaks praeguse seisuga olema juba raadiusega (nagu uuel evol), kaas lihvitud jne.


Lahti võttes selgus, et VL-kollektor ei olnud portideg päris kohakuti - arvatavasti põhjuseks see eelnev kaane portimine ja see, et ühtegi tifti pole ning augud peavad olema kõik suuremad kui poldid.
Esialgu lasen selle sinna ikka sobitada - uue pikkade runneritega kollektori korralikuma tegemine ja siis veel turbo vanalt maha ja uuele istutamine + downpipe muutmine jne oleks esialgu eelarvest väljas - samas et välist WG saaks panna, tuleb see "trikk" ära teha - saab voolavust kah ehk paremaks. jura väitis et too praegune kolle on hiina käkk vms ja läheks niikuinii varsti kuskilt katki, kuna on roostevaba - eks igal ühel omad praktikad ja teooriad.
Homme-ülehomme muutuvad tõukurid kah mehhaniliseks. klapi pesad peaks praeguse seisuga olema juba raadiusega (nagu uuel evol), kaas lihvitud jne.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET