M: Turbo IHI VV14 (Vito/viano 2.2cdi) (lukku)
M: Turbo IHI VV14 (Vito/viano 2.2cdi) (lukku)
Väga heas seisukorras
Muutuva geomeetriaga.
IHI VV14 AL2009
040403 0084/5
A6460960199 Q1
Hind 3000?
5064832
Muutuva geomeetriaga.
IHI VV14 AL2009
040403 0084/5
A6460960199 Q1
Hind 3000?
5064832
Viimati muutis zoom1, 23.08.2010 19:08, muudetud 3 korda kokku.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Millisele bensukale see sobida võiks ja mis max. tootlikus?
http://www.mazdasgarage.com/foorum/" onclick="window.open(this.href);return false; Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Pikilõtk puudub, ristilõtk minimaalne. Kolde flants on 3 poldiga ja väljud V band.
Flow mappe pole leidnud, samas pole eriti otsinud ka. Suurust arvestades võiks puhuda 250hp kanti
Kindlasti leiaks netist infi projektikate kohta mis seda kasutavad, aga endal pole hetkel aega otsida.
Flow mappe pole leidnud, samas pole eriti otsinud ka. Suurust arvestades võiks puhuda 250hp kanti

Kindlasti leiaks netist infi projektikate kohta mis seda kasutavad, aga endal pole hetkel aega otsida.
CA18DET best et 11.1s 205kmh