Vaevalt et sellest midagi halba oli - pigem lisas põnevustRaceboy kirjutas:Minu point oli rohkem selles, et ei maksa alati kohe rusikatega vastu rinda taguda enne võistlust et küll ma ära teen sellele või teisele, mis see ka pole.

Ega keegi kihla kah ei taht vedada :P
1.1bari peal sai liguri ruumis ilma lisaventikateta ikka cooleri kuumaks aetud - mida kiirustel üle 100kmh ei juhtu.Raceboy kirjutas:Astrona, kui küünal on ära põlenud, siis ON tegu detonatsiooniga! See, mis seda põhjustas, on iseasi: kas liiga kuumad küünlad, liiga lahja/rikas segu vms.
Kuigi jah, siis oli segu 10:1 ehk välja suremise piiril. Maksim soovitas 11.8-12 7000RM juurde, arvestuslikult panin peale viimast dynot 11.4 peale, aga kahjuks jah enam uut t6mmet sellega ei teind - teel näitas 10.9:1 alla 7000 vms, aga täpselt ju ei tea, kas äkki 7500 peal muutub - kuigi voolavus peaks halvenema ja segu setting v6etakse samast august (6800rpm rida tabelis), mis peaks yle rikastama
Täitsavõimalik, et küünal nr 2 tekitas eelsüütamise, mis tekitas detonatsiooni, mille peale lendas ka näiteks 2 püti vahelt pihend, mis tõi õli. Enam ei usalda kedagi. Positiivne on see, et targemaks saab. Põhitöökõrvalt võtab ikka kauem aega

Liguril päris raske düno - ja korra sai seal 5.ndaga lastud, mis ei võtnud vähem aega, kui eilne, ja detoklapid ei rääkind midagi, mis ka ST3 peaks tagasihoidlik kah olema. Lennukal aga lisaks meh.ventikale ja veepumbale, mis mootori täispööretel töötavad ettenähtust 3xkiiremini, ka vastu tuul + CAI + avar stange. Kui oleks süüde olnd agressiivne, olekski vast sulanud 4-3 pütt, arvan.Raceboy kirjutas:Düno on päriselust suht kaugel ja miilil saab auto paarkümmend sekundit järjest täisgaasi, mis tähendab suurt hulka kuumust (põlemiskambrist plokikaande). See omakorda nõuab korrektuure süütenurgas.
Nyyd tean - hakkan lennukal seadistamas käima.
Sellega pole päris nõus, kuna enamus rinkad on aeglasemad, mist6ttu on seal jahutus väiksem, ja enne pikka sirget on mootori algkuumus kindlasti suurem, ja j6utakse vee, 6li ja plokikaane temp enne kurvist väljumist juba k6rgele ajada, ja siis veel WOT otsa. pigem v6is 1 jama p6hjus olla see, et termostaat polnud veel stardis avanenud. Su väide on kindlasti 6ige, kui soojus lihtsalt ei j6ua silindrist plokki levida, et vesi teda jahutada saaks.Raceboy kirjutas:Ringrajal (v.a. mõned) nii pikki sirgeid ei ole, seal tuleb veidi väiksema kuumuse hulgaga lihtsalt pidevalt hakkama saada.
Et mul peaks veel eelarves 2.2M alles olemaKummitus kirjutas:No kui 2.3 milljoni eest auto ostad, siis peaks nagu midagi saama kah !Raceboy kirjutas:miskit on Porsche insenerid siiski õigesti teinud

* lennukatel seadistada - datalogging
* hoiatus-alarmid - näidikud silme-ette (WB, EGT, oilT, oilP, clt, RPM-light) - ja klapid pähe
* jahedam termostaat
* vesipritse
iseenesest ju elementaarne, aga juba näidiku vale paigutus v6ib tähendada kurja.
ja mis p6hiline, ei mingit turbot
