Turbo panek vabalthingavale mootorile

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

mis selle 635 parim aeg oli ? kusagil n2gin 14.xx aga minu arust s6itis ka 13.xx v2lja ?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

sry, sain aru, et see ongi too 550 hj BMW turboga.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

See 635 oli BMW originaal 3.5 turbomootoriga (745 on sellise mootoriga), mida on väga palju järele aidatud.

Sõitma saamise kohapealt mõtlesin isearetajaid, kes ei mata mootorisse viie kuni kuue kohalisi summasid.

Ja mis mõte on tänavasõidu autol sisu hakata välja tõstma. See on ju enese petmine.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

noh nii ja naa...viid auto ikka võistluskonditsiooni...ise kaotasin kuskil 0.7s 400m ajast kui tyhjaks tõstsin... :)
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

T6nis kirjutas:Bmw-l peaks olema 6liandur suhteliselt v2ljalaske kolde juures, et sealt peaks olema v2ga hea v6tta 6li turbo jaoks.
Mis hp eesm2rgiks v6etud ?
no mootor on stock's 230. kätte tahaks saada kuskil 400 hp siis oleks ise nagu väga rahul
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ja mis eelarvega sa seda 400hp loodad saavutada?

550hp juures sisu väljatõstmine väga olulist rolli ei tohiks mängida.
Pealegi ei ole salongi lammutamine käginate ja plastdetailide suhtes eriti tervislik.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

noo eelarve pole veel paigas...eks näeb palju läheb;)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mis valemiga sul stokis 230hp on M20B25 mootoril?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

171 hp on rullari 325

Siit näed kuidas e36 325 saadakse kvaliteetselt 255hj kompressoriga.

http://dinancars.com/Series.asp?Series= ... Tuning#792

siin üks soome turbo 325. keegi teab hobujöude? arvan mingi heal juhul 300
http://www.proturbo.fi/gallery/bmw.htm

proturbo on väga palju teinud vabalthingavaid turbodeks

400hj ei pea kindlasti vana rullnokk vastu ilma täis mootori ehituseta. Sepa kolvid, kepsud ja köik muu. Mina näen sellisel autol ka stand alone programeeritavat aju, ja köikvöimalikke väikseid tuuningdetaile mis bmw-le pole just odavad, pakun löplik eelarve vähemalt 100k. Ja see siis nii et on köva masin ja paugutab iga kell 12s aegu jne mitte lihtsalt teistele näitamiseks et vaadake mul on turbo kapoti all :)
Viimati muutis riceboy, 09.05.2005 17:53, muudetud 1 kord kokku.
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sama nägemus on minulgi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

kas just 100k aga jah odav see lõbu ei ole :roll:

stock sisuga pakuks ma et see number kuskile 250hp kanti jäeb. aga rullaril teeb sellega juba nii mõndagi ära kuna kaalujaotus jääb samaks siis ei kao hea juhitavus ja kui ülekanded asjad paika panna saab selle masinaga vägagi kiirelt liigelda ja mitte ainult otse suunas kiirendades ;)

minu auto tuleb selle põhimõtte järgi igatahes, hp nr välja arvata muidugi
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

crisp kirjutas:kas just 100k aga jah odav see lõbu ei ole :roll:
aju 20-40k + ?k häälestuse ja dyno raha
turbo 400hj 20k
vahejahuti 5-10
kolvid 10-20k
kepsud 10-15k
mootori ehituse töö 10k
kellad 5-10k
sumps, blowoff, filtrid, küünlad, pudipadi, jne,jne 10-20k

väga imelik ja ohtlik ka kui 400hj auto vedrustus ja juhitavus stock on...siit veel omakorda 20-?k

kummid, veljed, istmed, pea-ülakanne, nukad, pihustid, pensupump ja kindlasti veel midagi jäi yldse mainimatta ;)

palju kokku saame?

ei taha kedagi hirmutada aga vöiks ikka jalgadega maapeal olla
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Esiteks, 400hj puhuva turbo saab oluliselt odavamalt, kui 20K, kuid ülejäänud hinnad kehtivad. Vähemalt nende puhul, kes ise remonditöid ei tee.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Remondimehed ei saa minuteda küll ühegi valemiga juppe odavamalt...vöi teevad ikka tammepuust kolbe ja mesilaskärjest vahejahuteid vöi? :-D Mul ju ainult juppide hinnad, tööst ma ei ole rääkindki( va peenhäälestus dynol ja spets mootorimehe palk) ja tööd on seal väga kövasti...

proturbo pakkus vist mingu 12k juba esimese 400hj turbo
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Turbo saab jah odavamalt kui 20k
Hestec koos häälestusega ca. 30k
Korralik vahejahuti lakist tuleb ka alla 5K
blowoffi ple vaja, küll aga korralikku wastegate'i mis pole just väga odav lõbu
Vasta