O:Chip 1,8T VAG mootorile
O:Chip 1,8T VAG mootorile
Tere
Soov oleks saada chip tuuning oma autole.Oodatud kõik pakkumised eelkõige asjalikud.
Audi A4
1.8TQ 110kW, 150hp(mootor AEB)
1997a.
priit
55578734
Soov oleks saada chip tuuning oma autole.Oodatud kõik pakkumised eelkõige asjalikud.
Audi A4
1.8TQ 110kW, 150hp(mootor AEB)
1997a.
priit
55578734
http://www.romu.ee/soidukid_avarii.php? ... k&uid=4642 <- sellel autol on ( vähemalt oli, ei usu et keegi eemaldas ) superchipi toodangu chip peal ( +28 kw ). kunagi sai makstud selle eest ~ 15 000. Mootor peaks olema enamvähem sama, seega pakun lihtsalt varjandi välja et kui chipi hinnad pole odavamaks muutunud ja asi sobib siis võibolla ostad auto ära, võtad chipi endale, saad päris palju häid juppe (r32 rool, projectzwo peeglid ja möllud jne jne ) mida eraldi müüa ja siis müüd veel auto ka kellegile hea hinna eest ning oled omadega kasumis
kui viitsid mässata ja asjad sobivad ..

kui viitsid mässata ja asjad sobivad ..
MB C230 K
kuskohast sa nii naiivselt eeldad, et selle Golfi "chip" nüüd Audile sobib? Ega see pole ka mingi juhtmeküljes olev moodul, mille vaid ringi tõstad
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Jah ta ei ripu tõesti juhtmete otsas ning kui sa kindlalt tead, et ei sobi siis nii ütlegi.
Mina lähtusin siin vaadatud andmetest : http://www.superchips.co.uk/models.php
Audi A4
1996 - 2001
Engine type : Turbocharged Petrol
Engine size : 1781 cm3
Cylinders : 4
Original bhp : 150
Original nm : 210
BHP increase : 37
NM gain : 55
Lb/Ft gain : 41
ja
Volkswagen Golf Mk4
1997 - 2004
Engine type : Turbocharged Petrol
Engine size : 1781 cm3
Cylinders : 4
Original bhp : 150
Original nm : 210
BHP increase : 37
NM gain : 55
Lb/Ft gain : 41
Andmed on mõlema auto puhul ühesugused ning power curve tabel on mõlemal autol üks : http://www.superchips.co.uk/curves/vag18t.pdf
Seega ütlesingi, et võibolla sobib. Kui ei sobi siis nii öelgegi ja asi selge kõigile.
Mina lähtusin siin vaadatud andmetest : http://www.superchips.co.uk/models.php
Audi A4
1996 - 2001
Engine type : Turbocharged Petrol
Engine size : 1781 cm3
Cylinders : 4
Original bhp : 150
Original nm : 210
BHP increase : 37
NM gain : 55
Lb/Ft gain : 41
ja
Volkswagen Golf Mk4
1997 - 2004
Engine type : Turbocharged Petrol
Engine size : 1781 cm3
Cylinders : 4
Original bhp : 150
Original nm : 210
BHP increase : 37
NM gain : 55
Lb/Ft gain : 41
Andmed on mõlema auto puhul ühesugused ning power curve tabel on mõlemal autol üks : http://www.superchips.co.uk/curves/vag18t.pdf
Seega ütlesingi, et võibolla sobib. Kui ei sobi siis nii öelgegi ja asi selge kõigile.
MB C230 K
ei sobi 99%
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Chris, ega mootor eraldi üksus autol ei ole. Tihtilugu on mootori juhtelektroonika integreeritud kogu ülejäänud autoga, ehk siis erinev auto (või isegi aastakäik) ja kohe erinev elektroonika. Juhtaju, motronic, võib küll sama olla, kuid seal on miljon varianti kuidas ta toimima, ja mida juhtima panna.
Pealegi A4-l on longitudinal, ja Golf-il transverse asetusega mootor.
Pealegi A4-l on longitudinal, ja Golf-il transverse asetusega mootor.
chip
http://www.autohai.ee/ vaata akki siit midagi sobib või www.chiptuning.lv
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 14.10.2007 23:35
- Asukoht: tallinn