Eile vara hommikul sõitsime soome et auto paremini seadesse saada
Nagu markus mulle ütles et alati sinna minnes on mingi kala oli ka seekord :D Praamilt maha tulles otsustas resokas kinni jääda ja alt ära tulla niiet esimesed ~2h kulus selle alla monteerimiseks
Samal ajal uuris Mika (noor soome tatechi häälestaja) variocami mitte töötamise põhjust ja leidis selle ning kõrvaldas:)
Kuna selgus et dynos ei pruugi aega saada, sest seal tegeleti 2 autoga, siis pidime muid teid kasutama
Võrreldes eelmise seadega mis jäi poolikuks kütuse puudumise tõttu tegi Mika süüdet ~10 kraadi varasemaks ja segu ühtlaseks ning turvaliseks(11.7 kanti)
Ennist oli segu sõites 10,9 peal aga tagasitulles 14-15
throttle response samuti paranes peale häälestamise ja auto oli päris käre juba :D
Pragu on vaja Markusel boost controller korda saada kuna ilmselt olemasoleva wg vedru on liiga jäik ja seda ei suudeta piisavalt kiirest kontrollida (rõhk pendeldab)
Kui selle korda saab võib syytega natuke üles poole tulla kuna pendeldamine tekitas väikest detonatsiooni mõnel koormusel...
Tagasi liikusime sealt kella 9sast ja õnneks jäi summuti alla :D
Markus räägib ise sõiduelamustest
