PS! Need H4-2 on Eestis keelatud!parm kirjutas:H4-2 on xenon-halogen, ehk siis lähituli on xenon ja kaugtuli halogen.eclipse kirjutas:misasi on xenon-halogen? ja kes on Jaanus?
Xenon tulede legaalsus
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Miks nii?xjan kirjutas:PS! Need H4-2 on Eestis keelatud!
Kvaliteetsed autovaruosad ja lisavarustus! | MSN & E-Mail: varuosad@m-tuning.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee
tere,
Paluksin intelligentsem ja argumenteeritud väide esitada, mitte suhtuda foorumi kasutajatesse nagu lollidesse ning selgitada , mis on keelatud, kas nende müük, paigaldus või kasutamine. Samuti paluksin viidata normatiivaktidele, mille vastu on eksitud.
Kui antud väide kinnitust ei leia, siis ma arvan,et võikste oma kibestumist mujal välja elada.
olavi
Paluksin intelligentsem ja argumenteeritud väide esitada, mitte suhtuda foorumi kasutajatesse nagu lollidesse ning selgitada , mis on keelatud, kas nende müük, paigaldus või kasutamine. Samuti paluksin viidata normatiivaktidele, mille vastu on eksitud.
Kui antud väide kinnitust ei leia, siis ma arvan,et võikste oma kibestumist mujal välja elada.
olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
-
- Postitusi: 13
- Liitunud: 30.07.2006 21:05
- Kontakt:
Seaduse järgi siis:
Nõuded: 1) lampe, mille valgusvoog on üle 2000 lm (gaaslahenduslambid ja näiteks hõõglambid HIR1, H9 tüüpi), on lubatud kasutada kaugtulelaternates ja ainult ebasümmeetrilise valgusjaotusega lähitulelaternates;
2) nende laternate valgusvihu kõrguse reguleerimine, sõltuvalt kere asendist, peab toimuma automaatselt. Laternatel peab olema hajutiklaasi puhasti;
3) gaaslahenduslambiga laternatel peab kaugtulelt lähitulele ümberlüliv seade tagama, et seadme rikke korral oleks sisse lülitatud lähituli. Ümberlülitusmehhanism peab välistama tulede vahepealsesse asendisse lülitatuse võimaluse;
4) igas lähitulelaternas võib olla ainult üks gaaslahendusvalgusallikas.
Ehk siis kui auto tuledel pole automaatset kõrguse reguleerimist, siis ei tohi neid kasutada.
Nõuded: 1) lampe, mille valgusvoog on üle 2000 lm (gaaslahenduslambid ja näiteks hõõglambid HIR1, H9 tüüpi), on lubatud kasutada kaugtulelaternates ja ainult ebasümmeetrilise valgusjaotusega lähitulelaternates;
2) nende laternate valgusvihu kõrguse reguleerimine, sõltuvalt kere asendist, peab toimuma automaatselt. Laternatel peab olema hajutiklaasi puhasti;
3) gaaslahenduslambiga laternatel peab kaugtulelt lähitulele ümberlüliv seade tagama, et seadme rikke korral oleks sisse lülitatud lähituli. Ümberlülitusmehhanism peab välistama tulede vahepealsesse asendisse lülitatuse võimaluse;
4) igas lähitulelaternas võib olla ainult üks gaaslahendusvalgusallikas.
Ehk siis kui auto tuledel pole automaatset kõrguse reguleerimist, siis ei tohi neid kasutada.
Porsche 951 '86 - http://stuttcars.com/
-
- Postitusi: 13
- Liitunud: 30.07.2006 21:05
- Kontakt:
Ei tohi lisada omavoliliselt, s.t. kui sa selle registreerid ning ARK nõus on, lisa terviseks. Auto peab lihtsalt pärast vastama tehnonõuetele.sada1000 kirjutas:Ja summutisysteemi ei tohi ise muuta ja turbot lisada jne jne jne...
Sellega on aga see väike konks, et turbo lisamist või summuti ümberehitust politseinik ei näe tänaval. Sinakaid või lumivalgeid ksenoone aga eristab küll silmaga ning kui auto on suht vana, siis on tõenäoline, et see on illegaalne ümberehitus.
Porsche 951 '86 - http://stuttcars.com/
Mina paneks kõigile südamele, et reguleerige oma Xenonid korralikult ära, nii et nad teisi ei pimestaks.
Siis on ehk probleeme ka vähem.
Eestis pole peaaegu ükski muudatus autol seaduslik.
Spoilerite paigaldus omavoliliselt on ka tegelikult keelatud, kuna te muudate auto gabariite!
Siis on ehk probleeme ka vähem.
Eestis pole peaaegu ükski muudatus autol seaduslik.
Spoilerite paigaldus omavoliliselt on ka tegelikult keelatud, kuna te muudate auto gabariite!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kui tõesti neil aftermarket xenonimeestel ka tuled õigesti reguleeritud oleks, siis nad mind ei häiriks. Kuna aga miskipärast enamusel näitavad need vastusõitjale silma...siis kohati tekib küll tunne, et inimesed oma ninaesisest kaugemale ei näe 
Asi on otseselt kinni kaasliiklejate ohutuses.

Asi on otseselt kinni kaasliiklejate ohutuses.
TDI power 500NM
Kindlasti pimestavad rohkem H4 Bi xenonid, kuna liigutatavas reflektoris on ava, kust pääseb valgus vale nurga all reflektorisse ja paistab natuke vastutulijale silma. Sai endale sellised paigaldatud ja olen suht pettunud, reguleerimisega asja paremaks eriti ei saanud. Pealekauba on neil vist komme aegajalt mitte süttida.
Millegipärast tuleb alati tallinna-tartu vahel õhtul sõites vastu vähemalt 15 reguleerimata tavatuledega isendit, hea on kui selle aja jooksul üks vastutulev xenon tuledega auto natukene pimestab.Raivo kirjutas:Kui tõesti neil aftermarket xenonimeestel ka tuled õigesti reguleeritud oleks, siis nad mind ei häiriks. Kuna aga miskipärast enamusel näitavad need vastusõitjale silma...siis kohati tekib küll tunne, et inimesed oma ninaesisest kaugemale ei näe
Asi on otseselt kinni kaasliiklejate ohutuses.
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech