Hyundai Tiburon 2.0T (1gen) 'Kuuno
Suhteliselt vedel õli kõrgemal temperatuuril.
Miks mingit nn. Racing õli ei kasuta? (viskoosus @100 kraadi 20+)
Mis hinnaga kätte said?
Miks mingit nn. Racing õli ei kasuta? (viskoosus @100 kraadi 20+)
Mis hinnaga kätte said?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
kas se mitte polegi juba racing seeria õli??
mul minumeelest sama 10w40 ainult plekk kaheliitristes potsikutes.
minu kasutatav pidi olema mingi ime-koostisega,et päris suure õlikulu tekkimine pidi normaalne kõrvalnähtus olema
teinekord võid MOTUL`it minukäest ka küsida.saad hea hinna ja kiire tarne
mul minumeelest sama 10w40 ainult plekk kaheliitristes potsikutes.
minu kasutatav pidi olema mingi ime-koostisega,et päris suure õlikulu tekkimine pidi normaalne kõrvalnähtus olema

teinekord võid MOTUL`it minukäest ka küsida.saad hea hinna ja kiire tarne

Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
No datasheeti järgi on 100 kraadi juures antud asjal viskoosus 14 koma midagi.
Castrol RS ja Liqui Moly GT1-el on see väärtus 24.
Ehk siis antud Motul-iga hakkab õlirõhk 100 kraadi juures tunduvalt langema võrreldes võrdluseks toodud õlidega.
Ega see nimi Motul ei tee veel suvalist tema õli racing õliks.
Selleks on ikka spetsiaalne seeria.
Suurem number õli mudelis näitabki viskoosust kõrgel temperatuuril.
Eks loevad ka muud omadused kindlasti aga antud väärtus annab eelise sellistele mootoritele,
millel ei ole õisurve soojast peast just kõige kõrgem.
Mida vedelam õli on seda viletsamalt ta peaks määrima, kuna komponendid hakkavad kõrgel temperatuuril oma määrimisomadusi kaotama.
Castrol RS ja Liqui Moly GT1-el on see väärtus 24.
Ehk siis antud Motul-iga hakkab õlirõhk 100 kraadi juures tunduvalt langema võrreldes võrdluseks toodud õlidega.
Ega see nimi Motul ei tee veel suvalist tema õli racing õliks.
Selleks on ikka spetsiaalne seeria.
Suurem number õli mudelis näitabki viskoosust kõrgel temperatuuril.
Eks loevad ka muud omadused kindlasti aga antud väärtus annab eelise sellistele mootoritele,
millel ei ole õisurve soojast peast just kõige kõrgem.
Mida vedelam õli on seda viletsamalt ta peaks määrima, kuna komponendid hakkavad kõrgel temperatuuril oma määrimisomadusi kaotama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Just nende kõrgemate temp. pärast sai endagi uimerdajasse suveks pandud castroli rs 10w60 õli, ei olnudki oluliselt kallim sellest mis varem kasutasin, talveks vast sobiks bensukale 10w40 kah. Vaeval muidugi see auto eriti talve näeb. enda omal vast järgmine talv hoopiski 0w40 sisse.
Tegelt Kuuno vist tahab see suvi mõne mootoridetaili parematele jahimaadele saata selle õliga
Ongi põhjus uuema ja parema ehitamiseks.
terv
erich
Tegelt Kuuno vist tahab see suvi mõne mootoridetaili parematele jahimaadele saata selle õliga

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Väga huvitav on üldse see Motuli klassifikatsioon.
Ma ei kujuta küll ette, et N-rühma auto mingi 5W30 õliga sõidaks.
Need saavad ju täiega piitsa koguaeg. Samas katsed on lühikesed.
Rinkaautod saavad siis sellega võrreldes veel rohkem valu.
Motulil on teistega sama spec-iga õli V300 LeMans.
Huvitav, et teised firmad nagu Valvoline, Castrol, Liqui Moly jne rõhuvad just kõrele temperatuuritaluvusele ehk viskoosusele.
Kuuno poolt valitud Motuliga on viskoosuselt võrdne suht suvaline tuntuma firma täissünt 10W-40.
Ma ei kujuta küll ette, et N-rühma auto mingi 5W30 õliga sõidaks.
Need saavad ju täiega piitsa koguaeg. Samas katsed on lühikesed.
Rinkaautod saavad siis sellega võrreldes veel rohkem valu.
Motulil on teistega sama spec-iga õli V300 LeMans.
Huvitav, et teised firmad nagu Valvoline, Castrol, Liqui Moly jne rõhuvad just kõrele temperatuuritaluvusele ehk viskoosusele.
Kuuno poolt valitud Motuliga on viskoosuselt võrdne suht suvaline tuntuma firma täissünt 10W-40.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
http://www.intakeone.com/Denso/Motul300V.html siin veel reklaami juttu
ei usu kohe mitte et selle õliga asi ni kehvasti on
kellelgi kogemust?
ei usu kohe mitte et selle õliga asi ni kehvasti on

Ega sa enne teada ei saa, kui ära testid.
Aga tee siis praeguse õliga ka mingi testisõit ja jälgi mida õlirõhk teeb samadel tingimustel peale õlivahetust.
Õlitemp-i kella sul vist kahjuks pole, see ütleks ka nii mõndagi.

Aga tee siis praeguse õliga ka mingi testisõit ja jälgi mida õlirõhk teeb samadel tingimustel peale õlivahetust.
Õlitemp-i kella sul vist kahjuks pole, see ütleks ka nii mõndagi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
proovisin tqhq kalkulaatorit...
ülekanded leidsin netist
M5BF1 2.0L(R) 1st:3.462 2nd:1.950 3rd:1.393 4th:1.031 5th:0.825 R:3.250 FGR:3.650
rehv-205/45/16"
ei tea kui õige see on aga madalamate käikudega nagu kiirus klapiksm ida olen ise täheldanud sõites...
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| RPM | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 500| 4.4| 7.8| 11| 14.8| 17.4| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 1000| 8.8| 15.6| 21.9| 29.6| 34.8| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 1500| 13.2| 23.5| 32.9| 44.4| 52.1| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 2000| 17.6| 31.3| 43.8| 59.2| 69.5| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 2500| 22| 39.1| 54.8| 74| 86.9| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 3000| 26.4| 46.9| 65.7| 88.8|104.3| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 3500| 30.9| 54.8| 76.7|103.6|121.6| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 4000| 35.3| 62.6| 87.6|118.4| 139| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 4500| 39.7| 70.4| 98.6|133.2|156.4| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 5000| 44.1| 78.2|109.5| 148|173.8| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 5500| 48.5| 86.1|120.5|162.8|191.2| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 6000| 52.9| 93.9|131.4|177.6|208.5| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 6500| 57.3|101.7|142.4|192.4|225.9| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 7000| 61.7|109.5|153.3|207.2|243.3| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
ülekanded leidsin netist
M5BF1 2.0L(R) 1st:3.462 2nd:1.950 3rd:1.393 4th:1.031 5th:0.825 R:3.250 FGR:3.650
rehv-205/45/16"
ei tea kui õige see on aga madalamate käikudega nagu kiirus klapiksm ida olen ise täheldanud sõites...
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| RPM | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 500| 4.4| 7.8| 11| 14.8| 17.4| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 1000| 8.8| 15.6| 21.9| 29.6| 34.8| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 1500| 13.2| 23.5| 32.9| 44.4| 52.1| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 2000| 17.6| 31.3| 43.8| 59.2| 69.5| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 2500| 22| 39.1| 54.8| 74| 86.9| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 3000| 26.4| 46.9| 65.7| 88.8|104.3| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 3500| 30.9| 54.8| 76.7|103.6|121.6| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 4000| 35.3| 62.6| 87.6|118.4| 139| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 4500| 39.7| 70.4| 98.6|133.2|156.4| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 5000| 44.1| 78.2|109.5| 148|173.8| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 5500| 48.5| 86.1|120.5|162.8|191.2| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 6000| 52.9| 93.9|131.4|177.6|208.5| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 6500| 57.3|101.7|142.4|192.4|225.9| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| 7000| 61.7|109.5|153.3|207.2|243.3| 0|
+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
Kui viies piirajasse ei käi, siis on Kunn lahja auto ehitanud 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.