One Mile Challenge 2007
One Mile Challenge 2007
Kuna Ämari raja valdaja otsustas siiski, et üritust seal teha ei saa, siis viisime üle Haapsallu. Sõitja jaoks suurt vahet pole, rajad on sama pikad ja kvaliteediga. Kahjuks muutus ka kuupäev, mis on nüüd 19 mai.
Täpsema info paneme siis üles kui kirjalik lennuvälja kasutusluba käes.
Täpsema info paneme siis üles kui kirjalik lennuvälja kasutusluba käes.
Viimati muutis peepp, 16.05.2007 13:00, muudetud 4 korda kokku.
Re: One Mile Challenge 2007 - 26 mai Ämari lennuväli
Jutt käib Ämari lennuväljast?peepp kirjutas:Täpsema info paneme üles umbes kuu aja pärast, kuid on juba otsustatud, et sel aastal tuleb üritus vaid etteregistreerinud ja osalustasu eelnevalt tasunud osalejatele ja maksimaalne arv on 80 autot.
Lennurada on samasugune nagu Haapsalus, suure plaadiga ja umbes sama sile ehk parem kui Pärnu või Tapa. Pikkus on neil kõigil sama 2,4 km.
Loodan siis siinse rahva projekte hulganisti joonel näha.
302hp/464nm
Jah võimalus võiks olla rajaga tutvuda muidu on jällegi nii, et kiiremad autod nagu näiteks Maksim Supraga teeb esimese katse vaikselt läbi ja teine katse jääb ainult kiireks sõiduks.Taavi kirjutas:Väike palve/ettepanek. Seekord võiksid veidi kiiremad autod ühe testisõidu teha enne võistluste algust, et teaks ametliku katse ajal juba mis ees ootab.
Noh, tingimused on ju kõigile võrdsed ja selleks ongi kaks katset. Igaühe oma teha, kuidas ta neid kasutab.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja minupoolne ettepanek samuti, nii et rahune.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ürituse ajal pole selleks aega ja kolme vooru ei kannata paljude autod ning võistlejate-pealtvaatajate kannatus välja. 2005 katsetasime kolmanda vooruga kahe eelmise vooru kiiremate jaoks ja rohkem kui pooled jätsid selle võimaluse kasutamata.Taavi kirjutas:Seekord võiksid veidi kiiremad autod ühe testisõidu teha enne võistluste algust, et teaks ametliku katse ajal juba mis ees ootab.
Samuti, kui anda osadele võistlejatele proovimisvõimalus ja teistele mitte, siis see pole sportlik käitumine. "Veidi kiirem" on lai mõiste - kes siin piiri tõmbab ja kuidas need, kes kvalifitseeruksid sinnapoole piiri, autole peale vaadates ära tunda ? Muhuga 130 on sama mis Viperiga 300.
Teadmaks, mis ees ootab, saab hea ettekujutuse, kui minna Haapsalu lennuväljale, nullida odomeeter, siis täiega kohalt võtta ja kiirendada 1,6 km ning seejärel järsult hoog maha pidurdada. Ämaril on rada tõenäoliselt siledam kui Haapsalus, muud vahet pole.
Proovimisest palju olulisem on osaleda võistlejate koosolekul ja tähelepanelikult kuulata mida räägitakse ning küsida, kui jäi midagi arusaamatuks. Ning rajale minnes mitte rabistada, keskenduda ainult distantsi läbimisele, jälgida palju veel lõpuni on (soovitan odo nullida stardis) ja peale finishit kohe pidurdada. Finishi tähistus saab olema selgelt nähtav kaalun varianti pigaldada distantsile tähised: 500 m., 1000 m., 1500 m.
huvitav kas võistlusklass - 2000 kuubikut on ikka tulemas?
võimsamatega ei jõua niimodi rinda pista, et huvitav ka oleks
võimsamatega ei jõua niimodi rinda pista, et huvitav ka oleks

Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
paistab et tulemas läbi aegade parimate tingimustega miilisõit. Loodetavasti tuleb siis nüüd kauaoodatud 300kmh ära (kuigi tean kedagi kes väh. ise soovib 200mph
)
Kõigile ehitajatele jõudu ja et võimalikult palju tasemel laadega masinaid stardis oleks

Kõigile ehitajatele jõudu ja et võimalikult palju tasemel laadega masinaid stardis oleks

www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia