kolle tegin ise. ostsin fennost 300.- hunniku kõveraid torusid ja keevitasin ise kokku. lasin ka üle tsinkida aga seda tsinki oli seal peal ainult esimese kiirema ringini seda kui hea ta on, seda ma ei tea, sest ennem oli vabalt hingav mootor ja nüüd remonditud turbo mootor, millele läks kohe ka see torukolle külge
ei üksikult pilti ei ole, aga tule mõni päev mul tööjuurest läbi ja vaata oma silmaga üle. asun pärnu mnt 61 ( õnnepalee kõrval) autoremonditöökojas. helista igaks juhuks ette 5586444
pole vist enam vaja, sain mootori käima selle jubinaga. Nüüd vaja vist ainult veel dünos täpsemalt paika panna. Huvitav kas turboclubi dünopäeval saab seda teha
creese kirjutas:pole vist enam vaja, sain mootori käima selle jubinaga. Nüüd vaja vist ainult veel dünos täpsemalt paika panna. Huvitav kas turboclubi dünopäeval saab seda teha
no kui ta sul juba taga on ja töötab siis see seadistamine ei tohiks väga keeruline olla, dünos oleks seda hea teha jah kuna saad kohe teada mis olukord kütusega on terves pöörete vahemikus.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
keerasin boosti 1,2 bar-i ja sain kaane tihendist jagu
Võtsin mootori lahti ja selgus, et kolvid kah juba sulama olid nätuke hakanud Kui kõik hästi läheb, siis saan ikka haapsalu ürituseks kokku tagasi, seekord siis HKS-i kaanetihendiga ja ARP tikkpoltidega
Originaal tihend annab juba 0,8 juures otsad see 1,2 oli küll vägev overkill sellele tihendile ma usun!
Mis kolbidest saab?
Kas lasid lexuse õhulugejaga ja fuel cut-i ei tulnud? Sellega peaks see 1,3 juures tulema!