Et siis selline kusimus,kas sellisel puuril on motet(motlen kas rada ja dragi lastakse soita)ja kas tanavapeal politseiga ei tekki probleeme kui selline sees on.
http://rallynuts.com/motorsport/SPARCO_ ... 0_2693.asp
Voi kui keegi oskab paremat variantti pakkuda siis andke tulla
K.Turvapuur
Üldiselt ei suhtuta tänaval ühegi puuri puhul hästi ilmselt.
Eestis pidi selline case olema, et turvapuuriga autoga peab sõitma kiivriga aga tänaval kiiivriga sõita ei tohi.
Eestis pidi selline case olema, et turvapuuriga autoga peab sõitma kiivriga aga tänaval kiiivriga sõita ei tohi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ei toimi.SKY kirjutas:aga ei tea kas selline asi ka pariselus toimiks
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
tegelt vist ei tohi, igapäevaselt liigelda st. aga kui sind kinni peetakse siis ütled et sõidad treeningule. nagu need wrc autod, tänaval muidu liigelda ei tohi, kuid kui on tegemist etappidevahelise sõiduga või mingi muu treeninguga seotuga siis tohib.
endale autole tuleb lähiajal sisse see nö turvakaar, et kui eelpool lingitud joonist vaadata, siis ära jäävad K3,K5,K2 ning K6/K7 tulevad K1-e küljest diogonaalis alla, sama pikalt.
Või noh,midagi taolist enamvähem. Seda on oluliselt kergem varjata kui tegu tänavasõidu autoga, taha tume toonklaas ning ees ei ole neid turusid mis välja paistavad.
endale autole tuleb lähiajal sisse see nö turvakaar, et kui eelpool lingitud joonist vaadata, siis ära jäävad K3,K5,K2 ning K6/K7 tulevad K1-e küljest diogonaalis alla, sama pikalt.
Või noh,midagi taolist enamvähem. Seda on oluliselt kergem varjata kui tegu tänavasõidu autoga, taha tume toonklaas ning ees ei ole neid turusid mis välja paistavad.