
Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
Ühesõnaga sul ei ole Garrett-i originaal vaid edasimüüja poolt moditud.
Ei usu, et sisenev ava erilist rolli spooli ja võimsuse juures mängib.
Ei usu, et sisenev ava erilist rolli spooli ja võimsuse juures mängib.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Täna hommikul juhtus midagi ilmselt turboga, kuna hommikul vaikselt töökoha poole sõites hakkas tagant jubedalt sinist ajama.
Külmalt ma autot põhimõtteliselt juba ei piina ja siit lähebki asi huvitavaks.
Pööret oli ehk maks 3000rpm ja seda veerand gaasiga. Enne sai ka autot maja ees ilusti soendatud.
Võtsin turbo sissemineva otsa lahti ja cooleri maha. Cooler ujus õlist ja sisselaske pool samuti.
Oil restrictori vaatasin ka üle ja kõik on ilusti omal kohal.
Kust see õli järsku sinna sellises koguses sattus on arusaamatu.
Varem olen korduvalt cooleri ja sisselaske poolt maha võtnud ja kõik on ilus puhas olnud.
Isegi põhjagaasiga ja maksimaalse õlirõhuga pole probleeme olnud.
Külmalt ma autot põhimõtteliselt juba ei piina ja siit lähebki asi huvitavaks.
Pööret oli ehk maks 3000rpm ja seda veerand gaasiga. Enne sai ka autot maja ees ilusti soendatud.
Võtsin turbo sissemineva otsa lahti ja cooleri maha. Cooler ujus õlist ja sisselaske pool samuti.
Oil restrictori vaatasin ka üle ja kõik on ilusti omal kohal.
Kust see õli järsku sinna sellises koguses sattus on arusaamatu.
Varem olen korduvalt cooleri ja sisselaske poolt maha võtnud ja kõik on ilus puhas olnud.
Isegi põhjagaasiga ja maksimaalse õlirõhuga pole probleeme olnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vot selle kohta ei oska midagi öelda.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Võtsin turbiini maha täna. Nii külm kui kuum pool ujuvad õlist.
Oil restrictor on ilusti korras, ava on alla 1mm, mis peaks ilusti nõuetele vastama.
Samuti tunduvad ka laagrid ilusti korras olevat.
Ülemääraseid lõtke pole, pikem on asi tihkem kui tutikana.
Seda ilmselt sissetöötamise ja õli tõttu.
Ja nagu ikka minu saatuse kiuste saabus täna minu kätte ka 0.64 a/r kuum koda.
Subaru jaoks tellitud aga varem mainimata VEMS jõudis ka täna Eestisse.
Nagu tavaliselt pole kummagiga neist hetkel midagi teha
Oil restrictor on ilusti korras, ava on alla 1mm, mis peaks ilusti nõuetele vastama.
Samuti tunduvad ka laagrid ilusti korras olevat.
Ülemääraseid lõtke pole, pikem on asi tihkem kui tutikana.
Seda ilmselt sissetöötamise ja õli tõttu.
Ja nagu ikka minu saatuse kiuste saabus täna minu kätte ka 0.64 a/r kuum koda.
Subaru jaoks tellitud aga varem mainimata VEMS jõudis ka täna Eestisse.
Nagu tavaliselt pole kummagiga neist hetkel midagi teha

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
eih... asi ikkagi boxer mootoris. minul oli subarul 4 käiguga vaakumist väljas 1300rpm-i juures ja ~1bar rõhku 2400pöördel. MM-is öeldi, et see kolle mis minul paigaldatud sööb ära just alumise otsa... ei tule nii kiiresti kuid ülemie ots on vabam ja 5000rpm-i juures on juba lõpp asisem.Ragnar kirjutas:Ma kardan, et sinu hiline spool oli ehk sümptom, et selle turboga kõik päris korras pole. Tehase praak ?
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
See ongi enamus nende kollede eesmärk.
Jämedamas torus on gaaside liikumise kiirus aeglasem ja ka takistus väiksem suure gaaside hulgaga (hea lõpuots, vilets algus).
Originaalkolled on peenemad, seega on gaaside liikumise kiirus suurem aga ka takistus suurem (hea alguse ots, takistav ülemine ots).
Mina ajan just seda head alguse otsa taga, kuna kasutan autot linnas sõitmiseks mitte 1/4 miilil.
Ja ikkagi on vahe ka selles, et kaheveolisel kaob enamvähem seal kandis pidamine ära kus normaalselt spoolima hakkab ja ilmselt see aitab natuke spoolupile kaasa.
Homme saan kuumakojad ka kõrvuti panna ja vaadata, kas silmaga ka vahet on.
Jämedamas torus on gaaside liikumise kiirus aeglasem ja ka takistus väiksem suure gaaside hulgaga (hea lõpuots, vilets algus).
Originaalkolled on peenemad, seega on gaaside liikumise kiirus suurem aga ka takistus suurem (hea alguse ots, takistav ülemine ots).
Mina ajan just seda head alguse otsa taga, kuna kasutan autot linnas sõitmiseks mitte 1/4 miilil.
Ja ikkagi on vahe ka selles, et kaheveolisel kaob enamvähem seal kandis pidamine ära kus normaalselt spoolima hakkab ja ilmselt see aitab natuke spoolupile kaasa.
Homme saan kuumakojad ka kõrvuti panna ja vaadata, kas silmaga ka vahet on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tundub jah, et õlisurvega lükati õli nn. tihenditest mööda.
Nende nn. õli tihendite pea eesmäärk pidi siiski olema külma ja kuuma poole õhu/gaaside ära hoidmine keskosast.
Õli eemale hoidmine pid alles teisejärguline töö olema.
Põhimõte väidetavalt selles, et kummalgi poolel tekkiv rõhk surub õli tegelikult turbo keskosa poole tagasi.
Pidev külma poole vaakum tekitab lisaohu õli lekkimiseks sisselaskesse.
Üks link ka antud teemal http://www.approvedturbo.com/troubleshooting.htm
Nüüd tule mootori pool üle vaadata (õlipump).
Väike pildimaterjal ka turbo puhastamisest:



Veel klõpse --> http://m-tuning.ee/galerii/SubaruRike
Nüüdseks turbo juba täielikult puhastatud ja ühes tükis.
Külmapoole treivead poleerisin ka ära ja külma osa korpus pöörleb ka antuke paremini juba.
Kuigi võiks veel paremini käia aga vähemalt saab nüüd käe jõuga teda liigutada.
Kuuma poole korpus pöörleb väga hästi.
Nende nn. õli tihendite pea eesmäärk pidi siiski olema külma ja kuuma poole õhu/gaaside ära hoidmine keskosast.
Õli eemale hoidmine pid alles teisejärguline töö olema.
Põhimõte väidetavalt selles, et kummalgi poolel tekkiv rõhk surub õli tegelikult turbo keskosa poole tagasi.
Pidev külma poole vaakum tekitab lisaohu õli lekkimiseks sisselaskesse.
Üks link ka antud teemal http://www.approvedturbo.com/troubleshooting.htm
Nüüd tule mootori pool üle vaadata (õlipump).
Väike pildimaterjal ka turbo puhastamisest:












Veel klõpse --> http://m-tuning.ee/galerii/SubaruRike
Nüüdseks turbo juba täielikult puhastatud ja ühes tükis.
Külmapoole treivead poleerisin ka ära ja külma osa korpus pöörleb ka antuke paremini juba.
Kuigi võiks veel paremini käia aga vähemalt saab nüüd käe jõuga teda liigutada.
Kuuma poole korpus pöörleb väga hästi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Eile tõin VEMS-i ka ära ja nüüd vaja hakata kodutööd tegema, et VEMS Subaru trigger wheel-e lugema panna.
Kui kellegil konfimis infi pakkuda, siis võib linke jagada.
VEMS-i wiki-st neid graafikuid ja pilte olen juba näinud aga konkreetset juttu confimisest pole.
Kui kellegil konfimis infi pakkuda, siis võib linke jagada.
VEMS-i wiki-st neid graafikuid ja pilte olen juba näinud aga konkreetset juttu confimisest pole.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tänase lammutamise tulemus pitluide kujul.
Mõni ehk ei ole veel näinud Subaru Dohc mootori rihma ja rullikuid.

Mõni ehk ei ole veel näinud Subaru Dohc mootori rihma ja rullikuid.





Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tahaks ikka originaal wheel-idega läbi ajada.
VEMS-iga peaks see täiesti teostatav olema ja on juba väidetavalt ka tehtud nii.
VEMS-iga peaks see täiesti teostatav olema ja on juba väidetavalt ka tehtud nii.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.