Hetke seis on kõigest algus, Markel loodab saada endale 10sek 1000hj auto, juba hunnik juppegi varutud.
Auto tuli eestisse 2kettalise carbon siduriga, õhku pumbatakse mootorisse nagu raceboy juba mainis blitz turbo kitiga, mis peaks varuga 900hj andma. Kütuse süsteem koosneb kahest walbro hp pumbast, 6-st 1000cc pihustist ja ubbe custom made fuel railist. Süütesüteemi sai järele aidatud HKS Twin Power süütevõimendajaga, küünaldeks on ubbe lemmikud NGK BCPR8ES-id. Õhku jahutatakse Greddy 3row (või oli see 4row?) intercooleriga ja ventileeritakse kahe Sard R2D2 (star wars

) Blow Off-iga. Mootori tegevust juhib ja jälgib AEM. Auto oleks pea pool hooaega saanud sõita kuid tänu ühele tehnilisele erinevusele jap-speci ja us-speci vahel, ei jätkunud kütust (vahet polnud kas injector duty oli 30% või üle 100%) ning kuna sellele tegelikul suht lihtsale küsimusele ei suutnud ka AEM factory trained spetsialist lahendust pakkuda, tuli ise kõik läbi proovida kuni lõpuks saime vea kätte. Siiani on Markel sõitnud stock mootoriga (sisu poolest) ja viimati kui selle auto omanikule tallinasse sõidutasin töötas auto 98E pealt ja 1.8barise ülerõhuga. Võimsust ei ole tal suurt midagi, 550-600hj, kuid see on suuresti tingitud nukkvõllidest(mis on jap-specil eriti haledad) ja ikagi väga hilisest süütest, lihtsalt ei olnud aega ja võimalusi et süüdet timmida. Mingi ala 10 kraadi saaks racing kütusega süüdet "peale" keerata. Ülerõhku sätib HKS EVC5 boost controller.
Body kit on abflugi toodang. Paigaldatud on see juba jaapanis, abflugi ametlikus esinduses.
Veljed suurt huvi ei pakkunud ja seega ei saa ka brändi kohta midagi õelda, küll aga mõneteistkümne testsõiduga saime tutikatest tagarehvidest lahti ja mootor sai "valla päästetud" alles 100km/h juures.
Vedrustuse poolt on järele aidatud HKS coiloveritega, dragid nad kindlasti ei ole sest compression ja rebound on koos reguleeritavad, arvatavasti on tegu Hypermaxidega.
Seest oli ta veel viimati selline true racing car, ehk siis kuskil nurgas vedeleb mingi kast millega saab salongi soojendust näppida. Turvapuur on autol Safety 21 toodang ja 6punktine. Kahjuks on tegemist poltliidespuuriga ja seega tuleb järgmiseks hooajaks kinni keevitada.
Autol oli jaapanist tulles ka mingi kahtlane tagatiib mida mina kahjuks ei näinud kuid iga kord kui markel seda mainis vääratas ubbel käsi.
Tehnilisest seisust on tegu korras autoga kuigi üle 160t km läbisõit ei ole veermikule hea, eriti kui seda neljakohaliste numbritega rünnata, lõtkud saavad saatuslikuks ja esimene asi mis hea gripi puhul laiali lendab on tagadiferentsiaal.
Auto juures on tööd kuhjaga kuid kahjuks järgmine aasta mina enam mutreid ei keera, omaniku arvates on parem kui auto on elukohale lähemal (Tallinnas).
Raceboy mis sa arvad kas need turbod taluksid 2.5bari? Peaksid suht tugevate võllidega olema.
Manuaaliga on supraga dragimine suht tegevusrikas üritus
http://www.youtube.com/watch?v=mWDwk7b4 ... ed&search=
NB! WOTM on selle supra ka müüki pannud ja arvatavasti 80k USD eest antakse ka ära.