Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
Seda mõtlen isegi. Aga torustiku pikkus on pea olematu.
Variant on, et vahejahuti vannide tihendid andsid pestes otsad, kuna kasutasin vähe kangemat ainet pesemiseks, mida poes tavainimesele ei müüda.
Samas siis oleks vannid pidanud ainet lekkima ka hakkama.
GT28RS pole just väikse õhutootlikusega ka.
Peab ikka väga suur leke olema, et boost pea olematu on.
Variant on, et vahejahuti vannide tihendid andsid pestes otsad, kuna kasutasin vähe kangemat ainet pesemiseks, mida poes tavainimesele ei müüda.
Samas siis oleks vannid pidanud ainet lekkima ka hakkama.
GT28RS pole just väikse õhutootlikusega ka.
Peab ikka väga suur leke olema, et boost pea olematu on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
et siis ikka 28rs juba peal... viimane jutt mis rääkisid oli, et talvel töristad veel mana turbuga.
kui käima saad siis anna märku, teed ehk prooviringigi ja näitad neid lahendusi. teiste pealt on paljusid asju hea kopeerida
kui käima saad siis anna märku, teed ehk prooviringigi ja näitad neid lahendusi. teiste pealt on paljusid asju hea kopeerida

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
1kord
peaaegu lahtise lõdvikuga ( tegijal ikka juhtub) puhus rs 0,6baari rõhku suure sisina saatel( wg oli u 0,6 peal)
2kord
kui cooleri serva lahti lõi pühapäeval( käisin seadistamas sommidega, pikad tõmbed ja see junn paisus ning surus vasta sisselaskekollet seni kuni rebenes) siis wg peale keerates üle ,75 ei läinud. koju tulles avastasin lekke ja pärast parandust sama wg asendiga oli 0,95 baari. eks kandilised asjad rõhu all kipuvad veidi kuju muutma
sinu puhul arvan et seal ikka väga suur leke. eks unustasid mõne klambri lahti või bov lekib. tavaliselt ununeb lahti või annab saba ikka see asi milleni on kõige kehvem pärast ligi pääseda
peaaegu lahtise lõdvikuga ( tegijal ikka juhtub) puhus rs 0,6baari rõhku suure sisina saatel( wg oli u 0,6 peal)
2kord
kui cooleri serva lahti lõi pühapäeval( käisin seadistamas sommidega, pikad tõmbed ja see junn paisus ning surus vasta sisselaskekollet seni kuni rebenes) siis wg peale keerates üle ,75 ei läinud. koju tulles avastasin lekke ja pärast parandust sama wg asendiga oli 0,95 baari. eks kandilised asjad rõhu all kipuvad veidi kuju muutma
sinu puhul arvan et seal ikka väga suur leke. eks unustasid mõne klambri lahti või bov lekib. tavaliselt ununeb lahti või annab saba ikka see asi milleni on kõige kehvem pärast ligi pääseda
Lähen lükkan kohe varsti läppari järgi ajule ja vaatan kuidas andurite signaalid on.
Kuna mul käis sisselase ka lahti (seega pea pool mootorit ja terve juhtmestik) siis äkki jäi midagi kahe silma vahele.
Turbot paigaldades keerasin ka mõlemaid kodasid aga vaevalt sealt vahelt lekib.
Kuum koda keeras ennast poldid lahti lastes väga vabalt.
Jälgisin mõlema keeramisel ka pidevalt, et tiivik korpusse ei käiks (nii käskis ka manual).
Külm koda pööras natuke raskemalt.
Pool tiiru tegi nagu kergelt aga siis tuli mingi hetk veerand tiiru koputades liigutada.
Vaevalt, et nüüd külma poole vahelt nii palju lekib (et üldse lekib)? (täiesti lahti asja ei võtnud)
Mõlemad kojad sai pärast korralikult kinni pingutatud (risti-rästi), ehk isegi liiga tugevalt.
Kuna mul käis sisselase ka lahti (seega pea pool mootorit ja terve juhtmestik) siis äkki jäi midagi kahe silma vahele.
Turbot paigaldades keerasin ka mõlemaid kodasid aga vaevalt sealt vahelt lekib.
Kuum koda keeras ennast poldid lahti lastes väga vabalt.
Jälgisin mõlema keeramisel ka pidevalt, et tiivik korpusse ei käiks (nii käskis ka manual).
Külm koda pööras natuke raskemalt.
Pool tiiru tegi nagu kergelt aga siis tuli mingi hetk veerand tiiru koputades liigutada.
Vaevalt, et nüüd külma poole vahelt nii palju lekib (et üldse lekib)? (täiesti lahti asja ei võtnud)
Mõlemad kojad sai pärast korralikult kinni pingutatud (risti-rästi), ehk isegi liiga tugevalt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kontrollisin cooleri ja terve torustiku üle.
1bar suruõhuga polnud seal ühtegi leket.
Vähemalt mitte sellist, et 30s oleks rõhk märgatavalt langenud.
Arvestades veel et osa on originaal plast torustik pole see üldse halb tulemus.
Tundub, et viga on äkki pigem seades.
Varsti panen datalog-i üles, siis saab ehk mingi pildi ette.
1bar suruõhuga polnud seal ühtegi leket.
Vähemalt mitte sellist, et 30s oleks rõhk märgatavalt langenud.
Arvestades veel et osa on originaal plast torustik pole see üldse halb tulemus.
Tundub, et viga on äkki pigem seades.
Varsti panen datalog-i üles, siis saab ehk mingi pildi ette.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ma ei tahaks uskuda, et seades. pigem kusagil kollektori vahelt puhub läbi või bov siis ehk kui torustik ja cooler korras. mul lõi kaua boosti üles ja u. 0.8bar'i aint kui kollektorisse mõrad tulid. paljud autod mis stockis turbokad on suurema turbiini puhul mõistliku boostiga ilusti töötanud s.h ka minu oma. seda ma ei mõista miks ta sul tühikäigul jamab ja välja tahab surra kuna peale turbo pole midagi uut ju ?
Teie kahjuks või õnneks ma kaltse mootori aukude täitmiseks ei kasuta
Üks ühine tuttav on kaltsuga nii mõndagi praktiseerinud
Vististi olen hoopis mina loll ja see turbiin tulebki madala käiguga nii hilja taha.
Proovisin just korra 4-jandaga ja siis tuli 2500rpm juba 0.4bar vist.
See kõikumine on 90% pulseerivast õhuvoolust tingitud, kuna õhukulumõõtja on turbole nüüd vähemalt 3x lähemal kui enne.
Konsulteerisin Speedsteri Hannesega ka just ja tema soovitas tühikäiku rohkem segusiibriga reguleeida ja jätta vähem tööd IAC-ile.
Õnneks saan IAC-i läppariga 300rpm ulatuses muuta. Talle tundus, et pööre tuleb liiga kiirelt alla ja IAC hakkab siis mängima pööretega.
Krt ma vaatan, et 100% ideaalseks teda ilmselt ilma progetava ajuta ei saa.

Üks ühine tuttav on kaltsuga nii mõndagi praktiseerinud

Vististi olen hoopis mina loll ja see turbiin tulebki madala käiguga nii hilja taha.
Proovisin just korra 4-jandaga ja siis tuli 2500rpm juba 0.4bar vist.
See kõikumine on 90% pulseerivast õhuvoolust tingitud, kuna õhukulumõõtja on turbole nüüd vähemalt 3x lähemal kui enne.
Konsulteerisin Speedsteri Hannesega ka just ja tema soovitas tühikäiku rohkem segusiibriga reguleeida ja jätta vähem tööd IAC-ile.
Õnneks saan IAC-i läppariga 300rpm ulatuses muuta. Talle tundus, et pööre tuleb liiga kiirelt alla ja IAC hakkab siis mängima pööretega.
Krt ma vaatan, et 100% ideaalseks teda ilmselt ilma progetava ajuta ei saa.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tere,
kevadeks lõhnab VEMS-i järgi jah
olavi
kevadeks lõhnab VEMS-i järgi jah

olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Kõik data mis ajusse jõuab on sama mis vana turboga, kui probleemi polnud.
Õhukulumõõtjat valepidi panna ei annagi ja seal on nool peal.
Pealegi on sisseminev ava anduril ilusti näha. Tegu mass airflow sensoriga.
Nii kui õhukulumõõtja juhtme tagant ära võtan kaob tühikäigu probleem ära. Boostida muidugi nii ei saa.
Õhukulumõõtja inf on kõik ilusti õige. Vähemalt esmapilgul.
Suhtkoht ainuke variant, et tühikäigul kõigub õhukulu natuke ja aju hakkab seda paaniliselt kompenseerima.
Samas teised sõlmed hakkavad pööret maha katkuma ja langeb ka õhukulu jällegi.
Peale mõnda korda kõikumist jääb asi tavaliselt ilusti ühele tasemele seisma ja käib ilusti.
Aga just gaasi maha lastes kukuvad pöörded 500rpm ja madalama peale.
Õhukulumõõtjat valepidi panna ei annagi ja seal on nool peal.
Pealegi on sisseminev ava anduril ilusti näha. Tegu mass airflow sensoriga.
Nii kui õhukulumõõtja juhtme tagant ära võtan kaob tühikäigu probleem ära. Boostida muidugi nii ei saa.
Õhukulumõõtja inf on kõik ilusti õige. Vähemalt esmapilgul.
Suhtkoht ainuke variant, et tühikäigul kõigub õhukulu natuke ja aju hakkab seda paaniliselt kompenseerima.
Samas teised sõlmed hakkavad pööret maha katkuma ja langeb ka õhukulu jällegi.
Peale mõnda korda kõikumist jääb asi tavaliselt ilusti ühele tasemele seisma ja käib ilusti.
Aga just gaasi maha lastes kukuvad pöörded 500rpm ja madalama peale.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kas sa TPS anduri korrasolekus oled veendunud? Selle kala teeb ka sihukest trikki. Läppari pealt peaks see IRL näha olema kui siibrit käsitsi sikutad. Ma olen ühe TPS`i nahka keeranud, kuna sinna sattus metalli lõikamise tolm.
Viimati muutis erik, 30.11.2006 19:00, muudetud 1 kord kokku.
No TPS-i andmed ilusti nii nagu peavad.
Ühtegi veakoodi aju ei näita.
Ühtegi veakoodi aju ei näita.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.