Lada 2106 Turbo -udune-ivar-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
udune
Postitusi: 24
Liitunud: 12.04.2005 21:30
Asukoht: Jott

Postitus Postitas udune »

juss kirjutas:
udune kirjutas:päris ilusti ikka pritsung peale ei istunud , ümber tegemist ikka jagus.
surveaste sai alandatud topelt tihendi ja põlemiskambrist sai ka väheke maha võetud.
Topelt tihendiga? Kas siis tavalisi siksi plokikaane thendeid kaks tükki ve.
Oled õigesti aru saanud!
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Lõpuks tuli siis 1.5 bar ära, mis alguses eesmärgiks oligi võetud. Sellepärast siis ka pritsung, vahejahuti ja muud ümberehitused selle auto juures.
Minek tundub et pole 2.5 kordsele rõhule nagu päris vastav, et siis vaja veel seadistada ja timmida. Aga noh, vähemalt pole midagi õhku lennand. :-D
Videost kuuldava hääle põhjustas ühe lõdviku lahtitulek.
udune
Postitusi: 24
Liitunud: 12.04.2005 21:30
Asukoht: Jott

Postitus Postitas udune »

Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

by-pass pane teistpidi, mul tõusis rõhk kohe peale seda :!:
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Millega te segu jälgite? Knocki ikka kuulate?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Lamdat ei ole, nii et otseselt segu ei jälgi.
Pärast nelja lisapihusti sisselülitamist ja õhulugeja pöördklapi vedru pingutamist jäi segu täispööretel veidi rikkaks (paukus ja tahmas). Niisiis sai õhulugejas reostaadi osutit pöörklapi suhtes veidi lahjema poole keeratud. Praegu tundub et on ok.
Detonatsiooni pole kuulda olnud. Vähemasti mitte sellist mis oli originaalsurveastmega (8.5). Hakkas detoneerima juba umbes 0.3 bari pealt ja rõhku tõstes purunes plokikaane tihend.

Pilt
Kokku siis 8 pihustit.
Viimati muutis ivar, 09.02.2007 13:54, muudetud 1 kord kokku.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Vot, see on vägev süsteem. Peaasi, et kõik toimetab. Kas sidur peab vastu?
Ma olen näinud ladale mingit 4 labaga komposiitmaterjalist sidurit. VFTS vist kasutab seda, vfts`i kast peaks kah tugevam olema.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Räägi siis jah täpsemalt mis sa oma masina kallal oled teinud ja mida muutnud!

Selline küsemus,et kas tüno pingis oled käinud ?
Seal on maru hea mootorit häälestada!
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Pritsung siis opel ascona 1.8i pealt (le-jetronic), millel otse ajusse ühendatud 8 pihustit (opeli omad 170cc) ning õhulugejat siis vastavalt seadistatud, et segu liigrikas ei oleks. Turboks vesijahutusega k24, wastegate ja bypass audilt, vahejahuti Laki Autost. Kogu sisselase, õhutorud, väljalase tehtud ise.
Algul ühendasime süsteemi originaalväljalaskega, millel toru läbimõõt 35mm ja lõpus vaheseintega pütt. Üle 0.2 bar boosti välja ei pigistand :) .
Nüüd siis 52mm toru ja otseläbipütt.
Surveastet alandatud paksema vasktihendiga ning põlemiskambri mahtu suurendades. Peaks kuskil 7 kandis olema.
Külge läks ka ümberehitatud kütuserõhu regulaator, millel saab kruvist kütuse survet reguleerida.
Praegu oleks veel vaja parandada jahutust, sest ühe-kahe kiirendusega tõuseb mootori temp väga kõrgele.
Pöörete piirajat ei ole, nii et halva pidamisega tuleb gaasipedaaliga ettevaatlik olla, aga sellele otsin praegu lahendust.

Sidur pole praegu muret teind. Kui just mingeid meeletuid starte/burnoute tegema ei hakka (gaas põhja, sidur lahti), siis peaks vastu pidama.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Aga kas siis originaal kaan peal või ikka uuristatud kanalitega ja suuremate klappidega.
Jahutuse kohta uuri ladaklubist,mis nad seal arvavad kuidas jahutust parandad!
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Kaanel tehtud sisselaskekanaleid natuke. Nukk ja klapid originaalid.

Pilt
Viimati muutis ivar, 09.02.2007 13:54, muudetud 1 kord kokku.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

On sul äkki mõni pilt, kus näha S.L. kollektor ülevaltpoolt?
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Mis mõttes ülevaltpoolt? Ülalmainitud aadressil peaks piltide peal mitmest küljest näha olema.
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

Vabalthingava mootori aju ja mehhaaniliselt peale keeratud bensiinisurvega vaevalt, et seal õiget segu tuleb. Tavaliselt keeratakse sedasi, et lõpus veaks ja alguses must toss lendab tagant (rikas).

Ise tehtud surveregulaatoritel kipub puuduma ka vaakumreferents, viimane on ju mõeldud kompenseerima vaakumi kadumist järsul gaasi vajutamisel (sisselaskes olev vaakum aitab pihustitest bensiini välja, vaakumi kadumisel see efekt kaob).

need igasugu jetronicud ja motronicud jäävad isegi järeleaidatud vabahingava vajaduste täitmisega jänni

lihtsamatel niisama kraapimseks ehitatud projektidel ilmselt mõttekas mõelda välja surveregulaator, mis kergitab boosi mõjul bensiinisurvet

minu koolifüüsika ütleb, et kui üritada pihustada 1 bar siserõhku omavasse kollektorisse 2,5 bar töörõhuga L-jetronicu abiga bensiini, siis boosti tõusul hakkab pihusti tootlikkus langema, sest summaarne pritserõhk väheneb boosti võrra? Ehk siis pihusti pihustab sama tootlikkusega, mis 1,5 bar bensiinirõhu korral. selle kompenseerimiseks kruvime survet peale, kuid probleemi iseenesest see ei kaota.

isegi nii väikse summaarse rõhu muutumise pärast, nagu on vabahingaval EFI mootoril (alla 0,5 bar) on autovalmistajad pidanud vajalikuks panna vaakumreferents, mis gaasi põhja vajutamisel tõstab survet kuskil 0,3 bar võrra, kompenseerides sellega...mida?

muidu on projekt aus ja täiesti kvaliteetselt tehtud 8)
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Vaakumreferents pole kuhugi kadunud, täitsa olemas. Kütuse surve tõuseb boostiga täpselt samas taktis. Rõhuregulaatorit kasutasime hoopis rõhu vähendamiseks kahel põhjusel: esiteks et aidata lahjendada lisapihustite kasutuselevõtust tingitud liigrikast segu, teiseks et vältida kütusekulu kasvamisel pumba jõuetusest tingitud rõhulangust, sest pump, mis ka antud ascona pealt, tõenäoliselt eriti suutlik ei ole ning peale selle vana ka juba.
Suletud