Uppitaks teemat:
Antud turbote ostmine ei ole omakasu püüdmise eesmärgil vaid tuua inimese soove neile lähemale ja hea hinna eest uus turbo saada.
Kellel vähegi on plaanis turbot osta/soetada siis see oleks praegu väga hea võimalus.
Seda enam, et grupi tellimusel saab ka transpordi hinda alla.
PS. Siis Markole PS või postit siia
Olen kindel huviline. Aga kas Te oleksite nõus aitama mind seda turbot valida, varjante on palju ja eksida ei tahaks. On plaan paigaldada turbo BMW 2,8 mootorile (m52) ja olen kindel, et ei soovi suuremat boosti, kui 0,5-0,6 bar`i. Auto jääb igal juhul tänavakasutusse ja peab olema mugav sõita (enamus ajast sõidab naine). Kuna ruumi on väga vähe ja erilist performance`t ei soovi oleks vist mõistlik, et WG oleks sisene. Ise arvan, et garett t28bb, mida arvate Teie.
Tegelt otsige kedagi kes oleks kohapeal ja asjad ära saaks osta ja pärast edasi siia saata.
Sealt transa hind jube kirves ja lisanduvad ka kõikvõimalikud maksud veel.
puna kirjutas:Tegelt otsige kedagi kes oleks kohapeal ja asjad ära saaks osta ja pärast edasi siia saata.
Sealt transa hind jube kirves ja lisanduvad ka kõikvõimalikud maksud veel.
Transport ühele turbole oli 125$
Kohal oli kaup 3 nädalaga millest üks nädala kulus tüüpidel asja viimiseks postkontorisse.
Peale kirjutavad nad ka Blaastis 100$ kui vaja ja seda kõik kokku koos transa ja kaubahinnaga. (nüüd juba tuleb maksta ka käivet transa pealt. )
Erilist probleemi nagu polnud millegagi, v.a tolliga
Sa peaks süvenema millise geomeetriag turbiin kui palju CMF-mi teatud rõhu juures toodab. Sa võid ka 0,5 bar-i juures juba midagi iali lasta. Korraliku turboprojekti nr.1 asi on ENGINE MANAGEMENT. Ma arvan et avamata mootoriga saab korralikus seades mingi 1 bar üle vabalt sõita. GT28RS on mõeldud kuni 2 liitristele mootoritele ehk siis mootorid mis on väikese töömahu ja suure efektiivsusega. Sina pead vaatama rohkem stiilis K27 poole! Või siis analoogse suurusega midagi!
M
BMW 2,8 mootorile (m52) ja olen kindel, et ei soovi suuremat boosti, kui 0,5-0,6 bar`i. Auto jääb igal juhul tänavakasutusse ja peab olema mugav sõita (enamus ajast sõidab naine). Kuna ruumi on väga vähe ja erilist performance`t ei soovi oleks vist mõistlik, et WG oleks sisene. Ise arvan, et garett t28bb, mida arvate Teie.
[/list]
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
puna kirjutas:Tegelt otsige kedagi kes oleks kohapeal ja asjad ära saaks osta ja pärast edasi siia saata.
Sealt transa hind jube kirves ja lisanduvad ka kõikvõimalikud maksud veel.
Transport ühele turbole oli 125$
Kohal oli kaup 3 nädalaga millest üks nädala kulus tüüpidel asja viimiseks postkontorisse.
Peale kirjutavad nad ka Blaastis 100$ kui vaja ja seda kõik kokku koos transa ja kaubahinnaga. (nüüd juba tuleb maksta ka käivet transa pealt. )
Erilist probleemi nagu polnud millegagi, v.a tolliga
Kui saate ilma tollita siis ok muidu kisub asi kalliks.
Transa jah nagu ta on.
Lennu transa üle ei kauple ka on nagu on.
Ja sealt ei saa oluliselt alla ka kui rohkem osta.
Miks te ei vaata lähemalt kuskilt midagi.
Saab odavamalt.
ma ei tea ma oleks ka huviline ma arvan, aga keegi oskab öelda mis täpselt mu Fiat Uno Turbole sobida võib. hetkel nagu ei tea midagi asjast mis ja kuidas jne