turbo avade vahelise nurga muutmine
turbo avade vahelise nurga muutmine
pealkiri suht segane aga loodan et pole hullu...
üritaks siis oma mure ära seletada:
Nimel panin kolle külge mootorile sinna peale turbo. kolle ja turbo ühendus koht sobib aga antud juhul jääb õli tagasivool üles poole. oleks vaja siis seda osa mis hakkab õhku imema/puhuma keerata 180 kraadi et õli tagasivool jääks alla poole
kui keegi sai aru siis oleks tänulik mõne abistava vihje eest. kui aga jäi segane siis teen pildid siis vast saab paremini mu murest aru
üritaks siis oma mure ära seletada:
Nimel panin kolle külge mootorile sinna peale turbo. kolle ja turbo ühendus koht sobib aga antud juhul jääb õli tagasivool üles poole. oleks vaja siis seda osa mis hakkab õhku imema/puhuma keerata 180 kraadi et õli tagasivool jääks alla poole
kui keegi sai aru siis oleks tänulik mõne abistava vihje eest. kui aga jäi segane siis teen pildid siis vast saab paremini mu murest aru
See pole minu meelest eriti oluline, kuna ega see õli sul vabalt voola, suure tõenäosusega on su autol olemas ka õlisurve
Nii et ega tal mujale minna pole, kui mööda toru ikka karterisse tagasi 


http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
proovi asi nii läbi viia, et külma ja kuuma poole omavaheline asend ei muutuks. Pane turbo ühe otsa peale seisma, pane sinna kõrvale nurgik ning märgi nii külmale kui kuumale poolele "joon". Keera mõlema poole keskosa kinnitused lahti, keera kesk osa soovitud hulk kraade ning aja mõlemad pooled(kuum ja külm) nurgiku abil uuesti "joonde".
Samal joonel olemine on tähtis, et acuatori hoob, mis jookseb ühelt poolelt teisele, jääks sama asendi peale.
http://pilt.ee/photo/296771/5789425/
Seal kahe poldi pea alla jääb metall riba on see mis hoiab keskosa ja ühte poolt omavahel koos. Uuri äkki sul on midagi sarnast.
ot! Kui esimesed käivitused möödas, siis võiks sa meile rohkemgi omast projektist pajatada.
Samal joonel olemine on tähtis, et acuatori hoob, mis jookseb ühelt poolelt teisele, jääks sama asendi peale.
http://pilt.ee/photo/296771/5789425/
Seal kahe poldi pea alla jääb metall riba on see mis hoiab keskosa ja ühte poolt omavahel koos. Uuri äkki sul on midagi sarnast.
ot! Kui esimesed käivitused möödas, siis võiks sa meile rohkemgi omast projektist pajatada.

Ander, kui õli tuleb rõhu all peale, ja tal mujale minna pole, siis ega ta turbosse jää, kui uut pidevalt peale surub:) Ikka mööda sedasama toru tagasi. Surve tekitavad takistused, st lõtk saalede, turbolaagrite jm vahel, aga see korra ülespoole liikumine mööda toru küll selline takistus pole, mis õlisurve tagasivoolus tekitaks.
EDIT: mu kärul läheb juba stockis tagasivool korra mäest üles ja siis tagasi alla, ja pole sellest midagi.
EDIT: mu kärul läheb juba stockis tagasivool korra mäest üles ja siis tagasi alla, ja pole sellest midagi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Raceboy, häda on selles, et see õli on peale tarbimist sõna otseses mõttes vahtu löödud ja eriti voolata ei taha (selleks ongi tagasivoolu voolik nii jäme). Kui tagasivool vahepeal ülesmäge on, taganeb see vaht kah turboni tagasi ja tekitab pahandust - liiga palju õli pole seal sugugi hea. Loomulikult ei kogune kogu mootori õli lõpuks sinna, aga ka selline õlivahus hulpimine on paha (selgituseks - ei ole seda juttu ise välja mõelnud, vaid pea igal pool tagasivoolu ehitamise juures on seda mainitud). Kui paha täpselt, oleneb ilmselt olukorrast.
ärge nüüd nugadega vehkima hakake.
See on siiski soovitatav alla suunata, sest iga takistust on taksitus.
See on umbes võrdeline väljalaske süsteemi välja vahetamisega sirge toru vastu. Turbo õlituse puhul on nii, et isegi kui see õli väljatulemine üles poole otseselt mingit kahju ei too, siis kaudest on see kindlasti olemas. Kas või, et õli ei voola sama kiiresti ning võib liig kuumaks minna, kaodates omad õiged viskoosus omaduses. See kui ta tehases nii juba tuleb on teine asi, sest seal on see juba välja arvestatud suurte, kallite programmide ja testide põhjal.
See on siiski soovitatav alla suunata, sest iga takistust on taksitus.
See on umbes võrdeline väljalaske süsteemi välja vahetamisega sirge toru vastu. Turbo õlituse puhul on nii, et isegi kui see õli väljatulemine üles poole otseselt mingit kahju ei too, siis kaudest on see kindlasti olemas. Kas või, et õli ei voola sama kiiresti ning võib liig kuumaks minna, kaodates omad õiged viskoosus omaduses. See kui ta tehases nii juba tuleb on teine asi, sest seal on see juba välja arvestatud suurte, kallite programmide ja testide põhjal.