Pakume Ecumaster DET3 piggy-back juhtsüsteeme. Väga mugav seade mootori kütuse, süüte ja boosti juhtimiseks. Sobib ideaalselt seadistamise õppimiseks, kuna ei pea seadistama nullist. Võimaldab teha 2 seadet, omab sisest loggerit, võimaldab pihustite otsejuhtimist Speed-Density algorütmiga jne ...ning seda kõike hinnaga millega reeglina ei saa isegi boost-controllerit.
Digital Ecu Tuner 3 on lihtsalt kasutatav, võimekas ning seejuures väga soodsa hinnaga "piggy-back" süsteem. Seade paigaldatakse originaal juhtsüsteemi ahelasse ning see töötab paralleelselt originaal ajuga.
Lisaks tavapärasele "piggy-back" süsteemidele kohasele MAF või MAP signaali muutmisele põhinevale kütusekoguse seadistamisele, on võimalik juhtida ka lisapihusteid või pihustite täiesti eraldi juhtimist ilma originaalaju osaluseta (Fuel Implant technology). Fuel Implant võimaldab juhtida tunduvalt suuremaid pihusteid Speed-Density (MAP) või Alpha-N (TPS) algorütmiga nii, nagu teevad seda täisprogrammeeritavad juhtajud. Samuti antud lahendus võimaldab elimineerida orig.aju MAP / MAF kütuse katkestamise ja muuta pöörete piirajat.
Süütenurga seadistamine põhineb väntvõlli signaali muutmisel. Seade toetab enamlevinuid trigger mustreid, nagu 60-2, 36-1, 12+1, Subaru GT, multitooth, samuti süütemoodulite signaale.
Lisaks kütuse ja süüte seadistamisele võimaldab DET3 ka turborõhu juhtimist 3D PWM kaardiga. Lisaks baaskaardile on võimalik lisada 2 korrektsiooni (näiteks: ECT, IAT, TPS, VSS).
Süsteemi seadistamine on tunduvalt lihtsam, kui täisprogrammeeritava aju seadistamine. Piggy-back aju ei vaja suures koguses parameetrite konfigureerimist ja tabelite seadistamist, kuna baasina kasutatakse originaal aju ning selle seadistust. Kõik seadistus tehakse originaal aju seadistuse suhtes. Välja arvatud Fuel Implant konfiguratsioon, kui kütuse seadistus tuleb teha nullist. Seadistamist hõlbustavad sisene logger (andmete salvestaja) ning virtuaalne dyno. Kõiki andmeid on võimalik muuta töötava mootoriga.
DET3 omadused:
* 4 baaskaarti 16x16 (kütus, süüde, 2xPWM)
* 8 korrektsiooni kaarti 16x1
* sisene MAP andur (2.5 ja 4bar mudelid)
* boost-control
* VR, Hall ja Optical tüüpi väntvõlli anduri signaalid
* 4 analoog sisendit, 0-5V (TPS, ECT, IAT, MAP, WBO2 controller out)
* 4 kõrgeoomise lisapihusti juhtimine, batch injection
* 1 digitaalne sisend, 1Hz-4kHz (MAF, MAP, VSS)
* 1 AUX väljund, 5A
* automaatne MAF>MAP signaali muutmine
* Fuel Implant režiim - pihustite juhtimine otse (ilma OEM aju osaluseta)
* ümberlülitamise võimalusega topeltkaardid
* launch-control (ignition cut)
* sisene logger andmete salvestamiseks, 8Mb
* virtuaalne dyno
* tasuta tarkvara uuendused
* USB ühendus arvutiga
* inglise keelne juhend
* garantii 24 kuud
Komplekti kuulub:
* DET3 (2.5bar, 4bar ja ilma MAPita versioonid)
* pistik ja klemmid
* CD tarkvara ja kasutusjuhendiga
* USB datakaabel
Komplekti hind 218eur KMga (4bar MAP versioon)
Dokumentatsioon ja tarkvara on allalaetav siit
Päringud palun info@es-racing.ee
Ecumaster DET3
Ecumaster DET3
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Re: Ecumaster DET3
Kas on kedagi tartus või lõuna eesti kandis kes aitaks M43b19 bmw mootri mis turbotatud panna det3-mega asjad paika ja ära seadistada või on mingit häid õpetus sõnu või videot jagada et see ise ära teha.
Tel 56937637
Tel 56937637