Boosti langus pöörete kasvades?
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 24.01.2006 10:18
Boosti langus pöörete kasvades?
Tere
Tobe küsimus, kindlasti ka arutatud, aga miks on vajalik langetada ajul boosti RPM kasvades?
Kui mul turbo suudab peakida ca 1.2 bari peal, siis miks ei või seda jättagi peale?
Kas põhjuseks on turbo eluiga, mootori eluiga või midagi muud?
Kui seda on juba põhjalikult arutatud, siis palun andke mulle link ja võib selle lukku panna.
Tobe küsimus, kindlasti ka arutatud, aga miks on vajalik langetada ajul boosti RPM kasvades?
Kui mul turbo suudab peakida ca 1.2 bari peal, siis miks ei või seda jättagi peale?
Kas põhjuseks on turbo eluiga, mootori eluiga või midagi muud?
Kui seda on juba põhjalikult arutatud, siis palun andke mulle link ja võib selle lukku panna.
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 24.01.2006 10:18
Ühesõnaga siis loogiliselt võttes ei suuda turbo vastaval pöördel 1.2bar jaoks vastavat kogust õhku toota?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 24.01.2006 10:18
Peak tuleb ca 3-4 pöörde vahel, hetkeks ja kohe kaob 0.7 peale. Mina nüüd ei saagi sellest aru et miks ta alla langeb. Sest kuna heitgaase toodetakse ju rohkem iga pöördega, siis mis probleem on turbol hoida maksimumi mis ta saavutab 3-4 pöörde vahel. 5-6k pöördel on ju heitgaaside hulk märkimisväärselt suurem????
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 24.01.2006 10:18
Ma arvan et sellest pole kasu. Vaata mõnda compressor mapi.IbizaCupra kirjutas:Hmm...ega muud moodi asi vist mulle kohale ei jõua, kui pean mõne turbo pilbasteks tegema koos füüsika käsiraamatuga.
Sellel näiteks hakkab turbo rõhku tekitama siis kui võll teeb üle 50 000 pöörde minutis. 150 000 pöörde peal on juba "pidu" läbi. Eriti "magus" ala on ainult 80 000 kuni 130 000 rpm.
Audi 200 20v TQ Avant
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 24.01.2006 10:18
heh füüsikaline seletusIbizaCupra kirjutas:Mind huvitab just füüsikaline seletus sellele.
Arvan, et pean reedeni ära ootama kui füüsik einstein reisilt koju jõuab
Ma arvan et kui keegi seda füüsikaliselt seletab, ei saa sa midagi aru. Pealegi üldfüüsikaliselt on juba eespool ära seletatud. Edasi et teada miks just antud turbo ei suuda hoida rõhku on pikk, pikk, pikk jada matemaatilisi arvutusi. Nii õhukese klade paksuse jagu, kuna erinevaid parameetreid, mis mõjutavad õhu hulka(rõhku), on turbol piisavalt
Kõige lihtsam seletus. >>> Turbo on liiga väike, lahja vms.
See vast nagu kõige lihtsam seletus ongi, turbo on lihtsalt liiga väike, et rõhku seal ülevalpool hoida. Et kui sa vaatad nüüd uusi turbosid mida müüakse siis kõigil on antud miski maa kusmaalt asi puhuma hakkab, mida suuremaks turbo läheb seda kõrgemat ta alles puhuma hakkab ja seda kõrgemale ja ka rohkem ta puhub... et miskit muud erilist põhjust siin küll otsida pole ju vaja?henri kirjutas:Kõige lihtsam seletus. >>> Turbo on liiga väike, lahja vms.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.