preparaator kirjutas:
Segukell pendeldab normaalselt sõites edasi-tagasi. Kiirendamisel püsib rohelises alas. Sellel mootoril peaks olema detonatsiooniandur, s.t kui midagi valesti on peaks ikkagi check engine põlema hakkama. Mida see simulaator siis parem on? Ilmselt annab ta ajule mingit kindlat signaali kuigi reaalne olukord on hoopis teine.
No vaata, segukell paneb edasi tagasi küll jah ja see on täitsa tavaline asi ja ei puutu üldse konkreetse teema alla. Segukell on ju esimese lambda külge ühendatud, me räägime praegu sellest lambdast, mis sul oli peale katti.
Nii, pane tähele nüüd. Esiteks, kui detonatsiooni andur annab signaali ajule, siis ei hakka sul mitte mingi "check engine" tööle, vaid keeratakse süüdet, et mootor ei detoneeriks. check engine annab teada fataalsetest vigadest, veakoodidest (ka mitte kõigist) enamus asjade peale ta ei reageeri üldse. See, et sul see a/f kell näitab rohelises alas, ütleb seda, et sul pole konkreetselt ptsis midagi, selle järgi ei saa pmst mitte midagi muud vaadata, ta on väga ebatäpne, eriti veel arvestades sellega, et see roheline ala on neil poe kelladel eriti suureks venitatud. signaal ju varieerub ainult 1 voldi piires, järelikult, kujutame ette, et ta saab signaali 0,4 kuni 0,7 volti ja ongi roheline ala.
Mida mina üritan selgeks teha on see, et kui sul teine lambda, mis on ette nähtud pmst kati kontrollimiseks hakkab ajusse saatma signaale, mida ei peaks ja mis võivad põhjustada muudatusi fuel trimis, kell näitab sul jah rohelist ala, samas võibolla lahutatakse mapis iga pöörde vahemiku pealt 5% kütust maha. see narrowband ei saa sellest arugi, samas mootor ei käi ideaalselt mingi mõttetu asja pärast.
Simulaator on selles suhtes targem asi, et ta on nii tehtud, et aju ei muuda oma seadistust, sest näeb, et kõik on kombes. Vastupidiselt sinu praegusele seadistusele.
EDIT: viska mingisugune logger järgi, kui võimalik ja ma vean kihla, et sul on fuel trimid paigast ära, mai tea, kuidas sinu mootoril on, aga pmst peaksid nad olema kas 100% või 0% (+/- 5% on ka normaalne), Pmst näitab, et kõik on 100% korras.
EDIT2: mõtlesin pisut järgi ja jõudisn järeldusele, et kui oled rahul sellega, siis pole mul mõtet siin vaielda sinuga, sinu auto. Pealegi on see v äike viga, võrreldes sellega, kuidas osad tüübid tuunivad oma mootoreid.
Kui ükskord oma asjadega nii kaugele jõuad, et hakkad fine'tuunima ja ei saa aru, miks trimmi paika ei saa, siis tuleta meelde seda teemat.
Seniks head ehitamist.
Fos