Mai alguses lähevad alla Tein'i vedrud, KYB AGX reguleeritavad amordid, Whiteline tagumised camber correction puksid ja Energy Suspension "Master Set" polüpukside sari. Lisaks veel Ferodo klotsid ja uued kettad. Kuskil vahepeal tuleb karterikaitse ka. Viimase etapina sellel suvel valin veel 17 velgi ja rehve.
1996 Nissan 200SX S14 - Taavi
Praegu istub auto ES-is. Chip, Z32 MAF, bensurõhuregulaator, 740cc pihustid, manuaalne turborõhu regulaator ja Z32 kütusefilter keeratakse külge. Neljapäeval peaks kätte saama
Whiteline subframe lock kit on ka küljes. Eks 30-ndal ole näha mis aegu ma oskan sellega sõita 
Mai alguses lähevad alla Tein'i vedrud, KYB AGX reguleeritavad amordid, Whiteline tagumised camber correction puksid ja Energy Suspension "Master Set" polüpukside sari. Lisaks veel Ferodo klotsid ja uued kettad. Kuskil vahepeal tuleb karterikaitse ka. Viimase etapina sellel suvel valin veel 17 velgi ja rehve.
Mai alguses lähevad alla Tein'i vedrud, KYB AGX reguleeritavad amordid, Whiteline tagumised camber correction puksid ja Energy Suspension "Master Set" polüpukside sari. Lisaks veel Ferodo klotsid ja uued kettad. Kuskil vahepeal tuleb karterikaitse ka. Viimase etapina sellel suvel valin veel 17 velgi ja rehve.
jälgisin erilise huviga just sinu starti, jäi mulje nagu oleksid tahtnud masina väljasuretada
sul ilmselt ka vaja paremaid rehve millega jõudu rohkem maha saaks panna... nipet-näpet ja see RS2 pole midagi püüdmatu
seal kus RS kustub... 5900rpm-i seal sinul see magus ala kestab päris pikalt veel
sul ilmselt ka vaja paremaid rehve millega jõudu rohkem maha saaks panna... nipet-näpet ja see RS2 pole midagi püüdmatu
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
RS2 mees ostis selle auto 2 kuud tagasi ja oli elus esimest korda kiirendusvõistlusel, talvekummidega. Autol aga on jõudu kindlasti 300 teise poolde. Kui juhid on suht võrdsed, siis ma kardan, et selle RS2 alistamine läheb Sul praeguses konfis ikkagi üsna keeruliseks...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Sry, ilma tagavedrustust oluliselt ümber ehitamata ja ilma spetsiaalrehvita (M/T) ei saa tagaveoga 4WD stardile ligilähedalegi. Ja kui 4WD autol veel suht viisakad jõunäitajad, peab ikka kõvasti vaeva nägema.
RS2 teeb 0-50kph ära ka McLaren F1-le (1,5s vs 1,8s). Pretty impressive!
RS2 teeb 0-50kph ära ka McLaren F1-le (1,5s vs 1,8s). Pretty impressive!
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja sa arvad et talverehvil on sitem pidamine, kui suvalisel suvekalJoel kirjutas:RS2 mees ostis selle auto 2 kuud tagasi ja oli elus esimest korda kiirendusvõistlusel, talvekummidega. Autol aga on jõudu kindlasti 300 teise poolde. Kui juhid on suht võrdsed, siis ma kardan, et selle RS2 alistamine läheb Sul praeguses konfis ikkagi üsna keeruliseks...
Jäiga vedruga on start veel hullem, amort loeb rohkem.
Videosid vaadates tundus nagu eriti uimane start sul Taavi, isegi teise käiguga polnud mingit boosti effekti vms
Kuidas ise hindad liikumumist, ja mis rõhk on?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
OT: aga rehvide koha pealt ütleks nii, et sügisesel haapsalu striidil sõitsin mina lamelliga ja pidamine oli küll kehvem kui suvalisel suvekal michelin pilot hxzoom1 kirjutas:Ja sa arvad et talverehvil on sitem pidamine, kui suvalisel suvekalJoel kirjutas:RS2 mees ostis selle auto 2 kuud tagasi ja oli elus esimest korda kiirendusvõistlusel, talvekummidega. Autol aga on jõudu kindlasti 300 teise poolde. Kui juhid on suht võrdsed, siis ma kardan, et selle RS2 alistamine läheb Sul praeguses konfis ikkagi üsna keeruliseks...![]()
Jäiga vedruga on start veel hullem, amort loeb rohkem.
Videosid vaadates tundus nagu eriti uimane start sul Taavi, isegi teise käiguga polnud mingit boosti effekti vms
Kuidas ise hindad liikumumist, ja mis rõhk on?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Tegin 2 starti. Esimene RS2-ga. Startisin kuskil 3000rpm pealt, ratta võttis kohe ringi, tagasild hakkas väga kõvasti hüppama ja nii hüpates kuni 7000rpm-ini, (pilt ongi umbes teise käigu keskelt)siis teine käik ja hakkas kohe liikuma. 2 käigu ulatuses vahe jäi samaks RS2-ga, 3-ndaga hakkas järgi liikuma.
Teine start oli veidi moditud 4wd turbo Calibra, tagasilla hüppamist kartes startisin lihtsalt tühikäigult ja haigutasin roolis kuni esimese käiguga spoolima hakkas.
Rõhk oli kella järgi 18psi, MAP signaal näitab samas 2 psi vähem. Viimane vast on õigem. Seega järgmiseks korraks keeran kella järgi 20psi peale
Üldiselt tunne on hea, kui saan stardi heaks harjutada, siis vaatab mis ajad paistma hakkavad ja alles siis saab öelda kui kiire auto praegu tegelikult on.
Kunagi peab sliki peale ka mõtlema hakkama, praegu niisama harjutamise aeg. OMC ka tulemas, seal ideaalse haakumisega start ei ole määrav...
U. 20m enne lõppu jookseb kolmandaga piirajasse kuskil 170-175kmh. Audiga oli finishis vahe veidi väiksem kui pildil.
Teine start oli veidi moditud 4wd turbo Calibra, tagasilla hüppamist kartes startisin lihtsalt tühikäigult ja haigutasin roolis kuni esimese käiguga spoolima hakkas.
Rõhk oli kella järgi 18psi, MAP signaal näitab samas 2 psi vähem. Viimane vast on õigem. Seega järgmiseks korraks keeran kella järgi 20psi peale
Üldiselt tunne on hea, kui saan stardi heaks harjutada, siis vaatab mis ajad paistma hakkavad ja alles siis saab öelda kui kiire auto praegu tegelikult on.
Kunagi peab sliki peale ka mõtlema hakkama, praegu niisama harjutamise aeg. OMC ka tulemas, seal ideaalse haakumisega start ei ole määrav...
U. 20m enne lõppu jookseb kolmandaga piirajasse kuskil 170-175kmh. Audiga oli finishis vahe veidi väiksem kui pildil.
Viimati muutis Taavi, 03.05.2006 11:08, muudetud 2 korda kokku.
mitmel kiirendusvõistlusel Taavi osalenud on? mina peale selle SR ürituse ei tea ühtegiJoel kirjutas:RS2 mees ostis selle auto 2 kuud tagasi ja oli elus esimest korda kiirendusvõistlusel, talvekummidega. Autol aga on jõudu kindlasti 300 teise poolde. Kui juhid on suht võrdsed, siis ma kardan, et selle RS2 alistamine läheb Sul praeguses konfis ikkagi üsna keeruliseks...
jutt mis puudutab talvekumme on jama kuna ka Taavi kasutas talveks ettenähtud rehve.
RS2 omanik on Oliver, et nimepidi suhelda. ta on piisavalt starte fooride tagand harjutanud, selge see et üritustel on närvide mäng...
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Lai lamell 4wd puhul vast väga suureks miinuseks ei ole. Mul olid all miskid odavama otsa autoga kaasa saadud Uniroyali kulunud suverehvid. Auto sain kätte reede õhtul, esimene tõsine joonelt kiirendus toimuski Haapsalus
Vabandused on tegelikult mõttetud... minu jaoks läks üritus korda, sest 3nda käiguga suutis auto järgi tõmmata 395hj chipi ja decatiga RS2-le 
mis se näitab kas ametlik või sr-stardid ikka ühtemoodiMarko kirjutas: mitmel kiirendusvõistlusel Taavi osalenud on? mina peale selle SR ürituse ei tea ühtegi![]()
tavaline talverehv on sageli otsepidamisega parem kui suverehv ...Marko kirjutas: jutt mis puudutab talvekumme on jama kuna ka Taavi kasutas talveks ettenähtud rehve.
jah ja usun et kindlasti ka TaaviMarko kirjutas: RS2 omanik on Oliver, et nimepidi suhelda. ta on piisavalt starte fooride tagand harjutanud, selge see et üritustel on närvide mäng...
üldse on siin mõtetu oma igaüks onma tuttava üles haipimine...
Mõlemad autot on kiired ja eks järgmistel üritustel paistab kuidas läheb...
nii nagu Taavi just ütles-vabandada ei ole mõtet
edu Taavile ja RS2 omanikule tulevikus!
-
Audiophile
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Rs2 lagi on 380 hj. Tõsi need ajad mis haapsalus mõõdeti on veidi kummalised:tegelikult mõttetud... minu jaoks läks üritus korda, sest 3nda käiguga suutis auto järgi tõmmata 395hj chipi ja decatiga RS2-le
BMW 540 sõitis 13,2,
Audi RS2 sõitis 12.0
Hannes Luht sõitis oma kunagise S2-ga mis oli RS2 tehnikaga 12.0 ja Hannes on väga kogenud sõitja. Stock RS2 on paarsada kilo raskem juht esimest korda stripil, no ma ei tea....
RS4 eeline aasta audiclub-i sõidul 12.81 (auto millel on SKN-i chip, kange sidur jne jne.. ca 450hj) Mina sõitsin enda autoga 402hj/1320 kg, 12.80.
Mulle tundub et 0.5-1 sekund on siin mööda...
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
