Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Sidurikomplekt sai vahepeal külge installitud ja hetkel peab.
Koosneb siis 215mm 4-ja labaga kettast + Saab 900 Turbo sidurikorv + Sierra originaal survelaager.
Hoorattal tuli muidugi nii poldi kui tifti augud uued teha. Suhteliselt järsk on see sidur aga elab vast üle.
Hooratta töötlemise eest suurimad tänud Tiidule Windorf OÜ-st!
Samuti sai aju upgrade-tud MS2 prose peale.
Täna õhtul installisin ka sidurilüliti ja panin launch controli ning shifft cut-i tööle.
Viimane meeldib mulle hetkel väga, kuna käiguvahetust saab kiirelt ja ilma sünkro raginata teostada.
Õlivahetus sai samuti tehtud koos 2x mootori sisepesuga.
Sisse läks taaskord LM 10W-60 Race Tech.
Jahutussüsteemi tegin ka veidi ringi. Küljes nüüd DOHC-i paisupaak mis on turbost 5x kaugemal kui seda oli eelmine originaal paisupaak.
Samuti tegin ringi salongiradika vooliku, mis enne olude sunnil paisupaagist kõrgemal asetses.
Nüüd peaks veel turbo vesijahutuse ka ära ühendama, siis oleks päris hea.
Koosneb siis 215mm 4-ja labaga kettast + Saab 900 Turbo sidurikorv + Sierra originaal survelaager.
Hoorattal tuli muidugi nii poldi kui tifti augud uued teha. Suhteliselt järsk on see sidur aga elab vast üle.
Hooratta töötlemise eest suurimad tänud Tiidule Windorf OÜ-st!
Samuti sai aju upgrade-tud MS2 prose peale.
Täna õhtul installisin ka sidurilüliti ja panin launch controli ning shifft cut-i tööle.
Viimane meeldib mulle hetkel väga, kuna käiguvahetust saab kiirelt ja ilma sünkro raginata teostada.
Õlivahetus sai samuti tehtud koos 2x mootori sisepesuga.
Sisse läks taaskord LM 10W-60 Race Tech.
Jahutussüsteemi tegin ka veidi ringi. Küljes nüüd DOHC-i paisupaak mis on turbost 5x kaugemal kui seda oli eelmine originaal paisupaak.
Samuti tegin ringi salongiradika vooliku, mis enne olude sunnil paisupaagist kõrgemal asetses.
Nüüd peaks veel turbo vesijahutuse ka ära ühendama, siis oleks päris hea.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Nädala algul tekkis idee, et võiks Tartu Drag-i üritust külastada ja proovida Sierraga 12.999 piir ületada.
Kuna nädala algul oli muid toimetusi palju sai Sierra veel paljude probleemidega tegeleda vaid neljapäeval ja reedel.
Kolmapäeva õhtul originaal kütuserõhuregulaatorit installides suutsin aga paraku kütuselatile mikropraod tekitada (oma lollus ja veast juba õpitud).
Õnnestus siis neljapäeva õhtul teine kütuselatt koos regulaatoriga leida (tänud Airole ja Riivole DB-HP-st).
Reedel sai ära tehtud järgmised asjad:
* klapikambrikaane tihend vahetatud
* oil catch tank koos filtriga paigaldatud
* teine korralik kütuselatt paigaldatud
* originaal 2.5bar kütuserõhuregulaator paigaldatud
* 440cc/min@3.0bar pihustid paigaldatud (400cc/min@2.5bar)
* 7. kuumusastmega küünlad paigaldatud (originaalid on 6. kuumusaste)
* Mickey Thomson ET Drag 24.5/8.0-15 rehvid velgedel paigaldatud ja alla proovitud
* juhi istme kinnitus põhja küljes ära paigatud
* mootor seadistatud 1.3bar boostiga sõitmiseks (400cc pihustid 90% avatud)
Seda kõike siis selleks, et saaks laupäeval ja pühapäeval Tartu dragrace-il osaleda.
Paraku oli kõik ilusi kuni sinnani kus Tartusse oli veel ~40km.
Ustav KKK K24 otsustas oma pillid kotti panna ehk turbo lendas laiali.
Seda rahulikul 5.-enda käigauga kulgemisel. Hakkas ägedat turbo vilinat tegema vähimagi gaasi muutuse peale.
Tulemus selline, et võll enam näpuga ringi ei käinnud ning külmaosa tiiviku mutter oli lahti.
Võta nüüd näpust, kas mutter lahti oli põhjus või tagajärg. Kahtlustan, et asja mõjutas reede öine 1.3bar-i peale rõhu keeramine.
Sierra on aga siiski IMELINE auto ja viis mind veel võistlusele vaatama ning ka koju tagasi, seda kokku ~250km kottis turboga.
Rahulikult 5.-endaga kruisides turbo küll häälitses aga õnneks õli veel ropult ei lekkinud.
Elimineerisin enne muidugi turbo sisselaskest ära, et juppe mootorisse ei satuks.
Käepäraste vahenditega istus õhufilter otse segusiibri külge.
Tallinnas tagasi suitses turbo aga aina rohkem. Loodetavasti ei tapnud see õlisuits veel wideband lambdaandurit ära.
Vähemalt näit oli kruisides sama mis enne turbo lagunemist.
Väga kahju muidugi, et sõita ei saanud, kuna sisetunne ütles, et 12.999 oleks Tartus ära tulnud küll.
4-jandaga maanteel peenestades hakkas vaikselt juba hirm, kuna see peldik ei ole enam ammu stabiilne sellise mineku ja kiiruse pealt.
Nagu selgus oleks ilmselt isegi Astronale suutnud koti pähe tõmmata.
Kuna nädala algul oli muid toimetusi palju sai Sierra veel paljude probleemidega tegeleda vaid neljapäeval ja reedel.
Kolmapäeva õhtul originaal kütuserõhuregulaatorit installides suutsin aga paraku kütuselatile mikropraod tekitada (oma lollus ja veast juba õpitud).
Õnnestus siis neljapäeva õhtul teine kütuselatt koos regulaatoriga leida (tänud Airole ja Riivole DB-HP-st).
Reedel sai ära tehtud järgmised asjad:
* klapikambrikaane tihend vahetatud
* oil catch tank koos filtriga paigaldatud
* teine korralik kütuselatt paigaldatud
* originaal 2.5bar kütuserõhuregulaator paigaldatud
* 440cc/min@3.0bar pihustid paigaldatud (400cc/min@2.5bar)
* 7. kuumusastmega küünlad paigaldatud (originaalid on 6. kuumusaste)
* Mickey Thomson ET Drag 24.5/8.0-15 rehvid velgedel paigaldatud ja alla proovitud
* juhi istme kinnitus põhja küljes ära paigatud
* mootor seadistatud 1.3bar boostiga sõitmiseks (400cc pihustid 90% avatud)
Seda kõike siis selleks, et saaks laupäeval ja pühapäeval Tartu dragrace-il osaleda.
Paraku oli kõik ilusi kuni sinnani kus Tartusse oli veel ~40km.
Ustav KKK K24 otsustas oma pillid kotti panna ehk turbo lendas laiali.
Seda rahulikul 5.-enda käigauga kulgemisel. Hakkas ägedat turbo vilinat tegema vähimagi gaasi muutuse peale.
Tulemus selline, et võll enam näpuga ringi ei käinnud ning külmaosa tiiviku mutter oli lahti.
Võta nüüd näpust, kas mutter lahti oli põhjus või tagajärg. Kahtlustan, et asja mõjutas reede öine 1.3bar-i peale rõhu keeramine.
Sierra on aga siiski IMELINE auto ja viis mind veel võistlusele vaatama ning ka koju tagasi, seda kokku ~250km kottis turboga.
Rahulikult 5.-endaga kruisides turbo küll häälitses aga õnneks õli veel ropult ei lekkinud.
Elimineerisin enne muidugi turbo sisselaskest ära, et juppe mootorisse ei satuks.
Käepäraste vahenditega istus õhufilter otse segusiibri külge.
Tallinnas tagasi suitses turbo aga aina rohkem. Loodetavasti ei tapnud see õlisuits veel wideband lambdaandurit ära.
Vähemalt näit oli kruisides sama mis enne turbo lagunemist.
Väga kahju muidugi, et sõita ei saanud, kuna sisetunne ütles, et 12.999 oleks Tartus ära tulnud küll.
4-jandaga maanteel peenestades hakkas vaikselt juba hirm, kuna see peldik ei ole enam ammu stabiilne sellise mineku ja kiiruse pealt.
Nagu selgus oleks ilmselt isegi Astronale suutnud koti pähe tõmmata.

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vara hõiskasid, sain hommikuks asjad enam vähem toimima. 12.6s tuli ikka ära ja seda 2.0s 60ft'ga. Ma kah enne võistlust lootsin 1. tõmbega kohe 11.999 ära võttaMihkel kirjutas:Väga kahju muidugi, et sõita ei saanud, kuna sisetunne ütles, et 12.999 oleks Tartus ära tulnud küll.
4-jandaga maanteel peenestades hakkas vaikselt juba hirm, kuna see peldik ei ole enam ammu stabiilne sellise mineku ja kiiruse pealt.
Nagu selgus oleks ilmselt isegi Astronale suutnud koti pähe tõmmata.

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
No Mihkel. Saadan Sulle uue turbiini?
Aitan kaupadega USA-st. Ebay, paypal-iga maksmine, kaupade transport.
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/estperformance" onclick="window.open(this.href);return false;
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/estperformance" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Auto taas tänavatel ja Cabrio sai garaaži pandud.
Õlirõhu vahetult enne turbot mõõtsin üle, külmalt ja soojalt 1500rpm peal 4.2bar, soojalt 800rpm peal 2.0bar, seega õlitustprobleemi võib ilmselt ära unustada.
Sai täna õhtul torusid ka veidi puhastatud, homme peaks vaatama, mis rõhuga sõidetud sai.
Üks Lexuse GS vend (3.4 või 4.3 oli, ei mäleta), kes oli üksinda imestas sõpakal, et kuidas on võimalik,
et Sierra kus on 4 inimest sõidab tast lihtsalt sõpakal neljandaga mööda.
Loodame, et antud turbo natuke vähemalt kestab, muidu talveks puha jalamees.
Sõpsil igatahes elamus nüüd seljataga, pidavat ägedam kui klubis olema.
Vesijahutuse üritan võimalikult kiiresti ära ühendada, kuna muu tundub kõik OK olevat.
Õlifiltri vahetasin ka in case ära ja lõigun lahti vana. Ei usu, et sealt mingeid tükke leian.
Õlirõhu vahetult enne turbot mõõtsin üle, külmalt ja soojalt 1500rpm peal 4.2bar, soojalt 800rpm peal 2.0bar, seega õlitustprobleemi võib ilmselt ära unustada.
Sai täna õhtul torusid ka veidi puhastatud, homme peaks vaatama, mis rõhuga sõidetud sai.
Üks Lexuse GS vend (3.4 või 4.3 oli, ei mäleta), kes oli üksinda imestas sõpakal, et kuidas on võimalik,
et Sierra kus on 4 inimest sõidab tast lihtsalt sõpakal neljandaga mööda.

Loodame, et antud turbo natuke vähemalt kestab, muidu talveks puha jalamees.
Sõpsil igatahes elamus nüüd seljataga, pidavat ägedam kui klubis olema.

Vesijahutuse üritan võimalikult kiiresti ära ühendada, kuna muu tundub kõik OK olevat.
Õlifiltri vahetasin ka in case ära ja lõigun lahti vana. Ei usu, et sealt mingeid tükke leian.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Kui soojalt 1500rpm 4bar rõhku, siis see on pigem probleem. Mis ta sul 6000 pealt teeb? 16bar?
Vesijahutus muidugi kohe külge, polegi ette nähtud, et ta ilma selleta kestaks! Mul varsti kolme käe sõrmi vaja, et ronte üle lugeda, aga ainus liikuv üv'ga masin on naise kasutuses
Neljandaga sõpakal, loodan et ikka piirajas
Vesijahutus muidugi kohe külge, polegi ette nähtud, et ta ilma selleta kestaks! Mul varsti kolme käe sõrmi vaja, et ronte üle lugeda, aga ainus liikuv üv'ga masin on naise kasutuses

Neljandaga sõpakal, loodan et ikka piirajas

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Niipalju ehk reduktsioonikas ei luba lasta kuid liigne õli kuumutamine ja mehhaaniline kulutamine paistab siin küll olema.Astrona kirjutas:Kui soojalt 1500rpm 4bar rõhku, siis see on pigem probleem. Mis ta sul 6000 pealt teeb? 16bar?
Tühikäigu 2 bari on hea, minul on sama rõhk odava õliga ja racing õli ei tahagi kasutada kuna õlisurve läheb liialt suureks. Õnneks kasvab mul vähem ja üle 6 bari ei lähe ka maksimum pööretega.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Üleeile sai lõpuks Dan-iga originaal roolilatt Cossu oma vastu välja vahetatud. Vahe on öö ja päev.
Õnneks läks rool ainult veidi raskemaks, kuna originaal latt liikus juba vabas olekus suht raskelt.
Sõitmise peab nüüd ümber õppima, sest auto lausa keerab suhteliselt talutavalt nüüd.
Taaskord sai tutikad naastrehvid ostetud, kuna eelmine aasta ostetud rehvid olid omajagu jääd näinud.
Siiski olid Masterites 99% naeltest alles (4-ja rehvi peale kokku vast ~5-10 naela) ja muster nagu uus.
Seekord siis Master Nordic 3 185/65/14, kuna Nordic 4-ja nad vist selles mõõdus enam ei tee.
Proovime siis Nordic 3-me ära, NordFrost 3 mille koopia Nordic 3 on pidas IMO igati eeskujulikult.
Nüüd tuleb veel turbo õlituse tagasivoolu flantsi tihend uus panna, kuna vana lekib.
Rõvedalt haiseb salongis, kui pikemalt seista.
Kui kapotialune ordnungis ning vesijahutus küljes, siis võiks veel kergelt seade üle käia teepeal ja siis dynosse korra minna.
Õnneks läks rool ainult veidi raskemaks, kuna originaal latt liikus juba vabas olekus suht raskelt.
Sõitmise peab nüüd ümber õppima, sest auto lausa keerab suhteliselt talutavalt nüüd.
Taaskord sai tutikad naastrehvid ostetud, kuna eelmine aasta ostetud rehvid olid omajagu jääd näinud.
Siiski olid Masterites 99% naeltest alles (4-ja rehvi peale kokku vast ~5-10 naela) ja muster nagu uus.
Seekord siis Master Nordic 3 185/65/14, kuna Nordic 4-ja nad vist selles mõõdus enam ei tee.
Proovime siis Nordic 3-me ära, NordFrost 3 mille koopia Nordic 3 on pidas IMO igati eeskujulikult.
Nüüd tuleb veel turbo õlituse tagasivoolu flantsi tihend uus panna, kuna vana lekib.
Rõvedalt haiseb salongis, kui pikemalt seista.
Kui kapotialune ordnungis ning vesijahutus küljes, siis võiks veel kergelt seade üle käia teepeal ja siis dynosse korra minna.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Mihkel , eile kui su garaazis käisime , siinkohal muidugi retsept tehtud töö eest sierraga, arvasid teised S-audi mehed et K24 turbo tahab siiski eluspüsimiseks lisaks õlile ka vesijahutust saada . Kuid eks sa ise tead paremini oma kogemuste pagasiga.. Igatahes edu sulle. 

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
No seda ma ju ütlesin isegi, et ilmselt on turbode koolemise põhjus ühendamata vesijahutuses.
See on veel ainuke loogiline seletus. Madala rõhuga ei ole see probleemiks aga suurema rõhuga on kuumust rohkem ja siis muutub asi ilmselt kriitiliseks.
Katsun aega leida, et aretada jahutussüsteemile sobivad kolmikud, millega vesijahutus ära ühendada.
Paraku pole see lähen poodi ja ostan õige kolmiku ehitus, vaid aretamine.
Üldiselt tahaks vesijahutuse ära ühendada, EGT logimise ajju ühendada ning mootori kergelt üle seadistada ning enne talve dynonumbreid vaadata.
Kõik on ilus tore aga loodan, et tekib selleks aega ja viitsimist ka lõpuks.
See on veel ainuke loogiline seletus. Madala rõhuga ei ole see probleemiks aga suurema rõhuga on kuumust rohkem ja siis muutub asi ilmselt kriitiliseks.
Katsun aega leida, et aretada jahutussüsteemile sobivad kolmikud, millega vesijahutus ära ühendada.
Paraku pole see lähen poodi ja ostan õige kolmiku ehitus, vaid aretamine.
Üldiselt tahaks vesijahutuse ära ühendada, EGT logimise ajju ühendada ning mootori kergelt üle seadistada ning enne talve dynonumbreid vaadata.
Kõik on ilus tore aga loodan, et tekib selleks aega ja viitsimist ka lõpuks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Eile sai üks põhimõtteliselt tutikas Garrett GT2860RS soodsalt Sierra tarbeks soetatud.
Loodan, et uus asi kestab mõnda aega ka launchi ja flat shifti.
Vesijahutusele leidsin ka vahepeal väga hea lahenduse, vaja veel 1 stuts veesärgi tarbeks meisterdada, siis saab asja ära ühendada.
Loodan, et uus asi kestab mõnda aega ka launchi ja flat shifti.
Vesijahutusele leidsin ka vahepeal väga hea lahenduse, vaja veel 1 stuts veesärgi tarbeks meisterdada, siis saab asja ära ühendada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
räägi lähemalt sellest väga heast jahutusest 

- KKD Motorsport - EstPerformance -
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Süteem peab toimima nii nagu salongiradika oma, vesi peab korralikult läbi käima.
Ehk siis peab tekkima rõhkude erinevus, samas peab arvestama, et läbi turbo käinud vesi peab väljuma kõrgemalt tasapinnalt kui sisse läheb.
Mul muidugi on turbo veidi kõrgemal kui paisupaak aga loodan, veevool on piisavalt hea turbos ning õhumullid sõidavad lõpuks paisupaaki.
Eilsest talverehvid ka all ja boost maha keeratud, kuna suvekad olid juba munas (seest servast traadid väljas),
sai teised viisakalt ära ka lõpetatud enne alt ära kruvimist. Talvekatega läks rool 3x kergemaks, nüüd juba väga inimlik sõita.
Kolle ja downpipe tuleb nüüd mingi aeg ringi teha GT28RS tarbeks. Summuti vasturõhu peaks ka mingi hetk ära mõõtma, kuna peenestades on summuti otsast õhu vuhin kuulda, nagu summuti jääks väikseks.
Kui vasturõhk on väike, siis on see hääl ilmselt normaalne, lahe reaktiivlennuki effekt on.
Ehk siis peab tekkima rõhkude erinevus, samas peab arvestama, et läbi turbo käinud vesi peab väljuma kõrgemalt tasapinnalt kui sisse läheb.
Mul muidugi on turbo veidi kõrgemal kui paisupaak aga loodan, veevool on piisavalt hea turbos ning õhumullid sõidavad lõpuks paisupaaki.
Eilsest talverehvid ka all ja boost maha keeratud, kuna suvekad olid juba munas (seest servast traadid väljas),
sai teised viisakalt ära ka lõpetatud enne alt ära kruvimist. Talvekatega läks rool 3x kergemaks, nüüd juba väga inimlik sõita.
Kolle ja downpipe tuleb nüüd mingi aeg ringi teha GT28RS tarbeks. Summuti vasturõhu peaks ka mingi hetk ära mõõtma, kuna peenestades on summuti otsast õhu vuhin kuulda, nagu summuti jääks väikseks.
Kui vasturõhk on väike, siis on see hääl ilmselt normaalne, lahe reaktiivlennuki effekt on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Minu masinal ongi tehasest nii tehtud, et plokist võtab ja suundud ülemisse lõdvikusse.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee