VW Corrado 1.8 16vT -Jans-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kaitsme läbi põlemine võib olla käivitamishetke dwell-iga seotud.

VR sensori nuss ei ole midagi uut ja sellest vabanemiseks kulub lihtsalt aega erinevaid asju proovides.
See ongi 5x odavamate ajude võlu, et kõik ei tööta päris esimesest paugust.

Üldiselt aitab veidi VR aehela ringi tegemine ja anduri nihutamine.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Seadistamine jätkub...

Abiks nii Joosep, Mart kui ka Mihkel telefonitsi.


Kuna turbo asub sisuliselt vastu "seina" ning mootoriruumis erilisi vent avasid pole, siis igasugune mastiks juba sulama hakanud, ning ka kapotialune temperatuur teab mis normaalne enam pole. Ilmselt tarvis kapotile mingid avad vms lasta teha, et seda kuuma õhku sealt välja saada.


Kuidas teha, kas teha uus klaasfiibrist kapot, või hoopis miskit kolmdandat, see alles selgitamisel.


Kõikide asjalikud mõtted siinkohal teretulnud
Viimati muutis jans, 10.09.2009 15:41, muudetud 2 korda kokku.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

turbokott ja kolleteip?
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Ma alustaks kapoti tihendite ja polstrite eemaldamisest. Kolleteip jms juba mainiti.

Ventilaator puhub sul otse väljalaske-kollektori peale?
See õhuvool tuleks siis suunata mingi vendi-kojaga auto alla vms.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Kolleteipi mähitud 2 kihti

Turbokott olemas, kuid eriti abiks pole, kui turbo punasena seinast 3cm kaugusel hõõgub.

Radika jahutus puhub samuti kogu radikast tuleva sooja õhu mootoriruumi, nii nagu originaaliski asi toimib.

Ventikas ei puhu kolle peale, kuna kolle koos turboga asub teiselpool mootorit.

Mingeid suuri jõhkrusi kapotile lõigata ei tahaks, kuna soov ikka auto välisilme normaalne säilitada
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

kuidas sa selle turbo nii lihtsalt punaseks saad? :D

ma pidin ikka üsna mitu korda 250-ni paugutama, et ta natukenegi punakaks läks...

downpipe peal on 1 kiht teipi, seda saab peale paugutamist peaaegu et katsuda.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

mart154 kirjutas:kuidas sa selle turbo nii lihtsalt punaseks saad? :D

ma pidin ikka üsna mitu korda 250-ni paugutama, et ta natukenegi punakaks läks...

downpipe peal on 1 kiht teipi, seda saab peale paugutamist peaaegu et katsuda.

Minul asi kahjuks nii ei ole

DB peal kiht teipi ja katsuda teps mitte seda pärast 3-4 paugutamist ei saa
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

jans kirjutas:
mart154 kirjutas:kuidas sa selle turbo nii lihtsalt punaseks saad? :D
Minul asi kahjuks nii ei ole
DB peal kiht teipi ja katsuda teps mitte seda pärast 3-4 paugutamist ei saa
Süüde vähe hiline pole?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Astrona kirjutas:
jans kirjutas:
mart154 kirjutas:kuidas sa selle turbo nii lihtsalt punaseks saad? :D
Minul asi kahjuks nii ei ole
DB peal kiht teipi ja katsuda teps mitte seda pärast 3-4 paugutamist ei saa
Süüde vähe hiline pole?


Kuna ise aju seadistanud ei ole, siis Joosep ilmselt teab paremini sellest
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

3cm kaugusel peabki pigi ära sulama :) Pigi pese kapotialt enne maha kui põlema läheb. Või kas sul sulab juba salongis pigi?

Pane tükike alu-plekki 1.5cm peale vahele "rippuma" - see peegeldab enamuse tagasi.

Kui turbol kott peas, siis ta lähebki ju kuumemaks kui muidu - võibolla ilma kotita ei lähekski punaseks - sel juhul ei olegi süütes vast asi, vaid ainult selles, et turbo on vale kapotti alla pandud :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

kuuldes eilsest mõningaid lausekildusid süütenurga kohta, siis olete te süüte baasnurgas ikka kindlad?

St. ÜSS märk on ikka KONTROLLITUD?????
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kunagi eelmise mootoriga me seda minu juures kontrollisime aga Jaanus on seal asju juba ringi ehitanud.
Ideaaljuhul tuleks tegelt kellaga üle kontrollida, kas see 0 märk on ikka õige 0 märk aga 95% sai selles tookord veendutud, kuna teised hoorattad olid võrdluseks.

Enivei ei tohiks asi nüüd nii kuumaks ka minna linnavahel paugutades.

Ruumiga on seal teadagi suht kitsas juba 16V puhul, rääkimata 8V-st, millel sisselase ja väljalase samal pool on.
Seega kuumakate oleks igati asjalik idee vahele teha.

Kas sul spool-up on ikka sama haige?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Mihkel kirjutas:Kunagi eelmise mootoriga me seda minu juures kontrollisime aga Jaanus on seal asju juba ringi ehitanud.
Ideaaljuhul tuleks tegelt kellaga üle kontrollida, kas see 0 märk on ikka õige 0 märk aga 95% sai selles tookord veendutud, kuna teised hoorattad olid võrdluseks.

Enivei ei tohiks asi nüüd nii kuumaks ka minna linnavahel paugutades.

Ruumiga on seal teadagi suht kitsas juba 16V puhul, rääkimata 8V-st, millel sisselase ja väljalase samal pool on.
Seega kuumakate oleks igati asjalik idee vahele teha.

Kas sul spool-up on ikka sama haige?

Ei tea kas selle müraisolatsiooni õige nimi vist ikka mastiks? no sulades tal pigi välimus juba. Sulab siis kojameeste hoovastiku juurest.

Punaseks läheb turbo nii ja naa ( ilma kotita ja koos kotiga)

Stroboga kontrollisime Mihkliga süüdet, ning peale seda liigutasin anduri kohta võrreldes eelnevaga 4-5 mm alla poole.

Stroboga veendutud ka 0 punkti õigsuses. Mihkliga sai hoorattal õige nullpunkt ( G60 hoorattal 2 märki: 6kraadi ja 0) üles otsitud ning selle järgi ka praegune õige nullpunkt paika pandud.


kuumuse kaitseks peaks otsima mingit spetsiomm plekki või sobib ka suvaline?
Riiulil alles veel hunnik Thermoteci katet, sellega suva plekk katta?


Spool-up ikka sama. Tänu suuremale surveastmele 6,2:1 vs 9,3:1 väänama hakkab meeldivalt vara juba:)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

See, et asi nii vara ~1500rpm alates juba arvestatava boostiga taha tuleb on minu jaoks siiani väga müstiline.
Kui EVO peal tuleb asi pea 2000rpm hiljem sama käigu ja boostiga taha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

advancei ei tohiks küll hetkel liiga vähe olla....
Ma ei tea miks aga se mootor tahab väikst advancei alas kus boosti pole aga boostiga kasvõi 30-35kraadi ilma detonatsioonita ja rõhu tekkimne nii madalalt on mulle arusaamatu....Kuidas saab auto ökonoomseks seadistada kui ta maanteel juba NA autode magsamas otsas tiksub :)

Mis mind kummitama jäi on su nupuga strobo õigsus :S mul enda strobo nüüd autos ja selle õigsuses ma veel ei kahtle...vaatame üle.

Uurisin eile paljude sarnaste mootorite mappe aga kõigil nii raskelt suured erinevused, et jube....mõne 1,5 bari advance on 12 kraadi samas kui teisel on 28 kraadi. Igatahes on mul sulle silutud ja turvaline map nüüd valmis millest alustada....tegelikult hetkemapiga ma väga boostida ei julgeks. Tõmban asja mälupulgale nii, et helista kui aega on ja kontrollime/muudame/seadistame
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vasta