VW Corrado 1.8 16vT -Jans-
Kui see surveaste peaks tõele vastama, siis üks auto sõidab täpselt sama rauaga. Sellel corradol on lisaks kaant ka lihvitud, mis peaks tiba surveastet tõstma erinevalt siis sellest teisest mootorist. Kohe kindlasti ei liigu see teine auto edasi nagu 320 n/a bemm.. see siin aga kyll.
Nukkvõllid ei saa tiba mööda olla v?
Nukkvõllid ei saa tiba mööda olla v?
Mootori kokkupanekul sai ise tehtud üks pisiviga- ei mõõtnud surveastet ära. Miks? Sai sõidetud täpselt samsuguse mootoriga autoga, ning see liikus vägagi edevalt edasi, minu jaoks vähemalt.
Nüüd, kuid hiljem, viga otsides ja uurides selgub, et surveaste tõepoolest vist 6 ringis.
VWVortexiski väidetakse, et kui PG mootorile( Surveaste originaalis 8:1le) peale panna 9a mootori 16v kaas, siis surveaste pidavat alanema 1.8 punkti, ehk siis 1.8g6016v surveaste 6,2:1-le.( loll olin et varem infot ei hankinud, ning sellega nüüd natukene lisatööd endale tekitasin).
Sai laual mõõdetud kiirkorras ka 8v ning 16v kaaned ära. 16v põlemiskambrisse mahub u. 12ml(cc) rohkem vedelikku. Kas see on piisav kogus et surveaste 1.8 punkti madalamale läheb? Ei ole senimaani jõudnud netist valemit otsida, mille abil seda arvutada.
Kompressioonid kõikides silindrites 8
Nukkvõllid ilusti paigas
Auto hakkab viisakalt liikuma alles 1bar rõhu juures, see vist aga ka kinnitust väga madala surveastme kohta annab. 0.5bar juures ei toimunud miskit. Süütenurkade jms aju asjanduse kohta oskavad Mihkel ja Joosep kommentaare jagada.
Laual olemas juba jupid mille abil surveastme normi peaks saama. Tarvis ainult nüüd ise üle mõõta kas antud kolb ning keps ka seda teevad, ning kas foorumijutt vastab tõele. Visuaalselt "uut" kolbi ja kepsu vaadates tundub sobivat.
Elame, näeme...
Nüüd, kuid hiljem, viga otsides ja uurides selgub, et surveaste tõepoolest vist 6 ringis.
VWVortexiski väidetakse, et kui PG mootorile( Surveaste originaalis 8:1le) peale panna 9a mootori 16v kaas, siis surveaste pidavat alanema 1.8 punkti, ehk siis 1.8g6016v surveaste 6,2:1-le.( loll olin et varem infot ei hankinud, ning sellega nüüd natukene lisatööd endale tekitasin).
Sai laual mõõdetud kiirkorras ka 8v ning 16v kaaned ära. 16v põlemiskambrisse mahub u. 12ml(cc) rohkem vedelikku. Kas see on piisav kogus et surveaste 1.8 punkti madalamale läheb? Ei ole senimaani jõudnud netist valemit otsida, mille abil seda arvutada.
Kompressioonid kõikides silindrites 8
Nukkvõllid ilusti paigas
Auto hakkab viisakalt liikuma alles 1bar rõhu juures, see vist aga ka kinnitust väga madala surveastme kohta annab. 0.5bar juures ei toimunud miskit. Süütenurkade jms aju asjanduse kohta oskavad Mihkel ja Joosep kommentaare jagada.
Laual olemas juba jupid mille abil surveastme normi peaks saama. Tarvis ainult nüüd ise üle mõõta kas antud kolb ning keps ka seda teevad, ning kas foorumijutt vastab tõele. Visuaalselt "uut" kolbi ja kepsu vaadates tundub sobivat.
Elame, näeme...
Viimati muutis jans, 20.07.2009 16:07, muudetud 1 kord kokku.
See teine auto on ka 300kg kergem.Dc85 kirjutas:Kui see surveaste peaks tõele vastama, siis üks auto sõidab täpselt sama rauaga. Sellel corradol on lisaks kaant ka lihvitud, mis peaks tiba surveastet tõstma erinevalt siis sellest teisest mootorist. Kohe kindlasti ei liigu see teine auto edasi nagu 320 n/a bemm.. see siin aga kyll.
Nukkvõllid ei saa tiba mööda olla v?
Millisel autol on kaant lihvitud?
Mis ma teen 83mm kolviga, kui minu mootorisse sobivad 81mm kolvid?RKsilver kirjutas:kui sa otsid audiclubist või vwklubist kasutaja Samziku üles, siis ma müüsin talle kunagi 20mm sõrmega vw mootorile sobivad sepiskolvid turboka jaoks.
Need peaksid hetkel veel tal alles olema..
kolvid ise 83mm
Ja nagu ennist vist mainisin, siis mul olemas kolvid, mis 90% peaksid sinna sobima.
Aivar, kaant ei ole lihvitud
Sai ühe PG mootori peal mõõtmisi tehtud.
Sisse panin S2 kolb+ keps ning teise silindrisse PG kolb+ keps. Silmaga juba näha, et erinevus suur.
Arvudes:
S2 kolb+keps PG mootoris, kolvipinnale mahub 7,25ml vedelikku
PG kolb+ keps, PG mootoris, kolvi pinnale mahub 26,5ml vedelikku
16V kaane põlemiskambrisse mahub 42ml vedelikku
PG kaane põlemiskambrisse mahub 30ml vedelikku
Aitab keegi valemiga, mille abil saaksin arvutada, et kui kõrge või madal tuleks surveaste 16VG60mootoril, kus sees S2 kolb ja keps?
Pilt erinevusest:
Vasakul S2 kolb, paremal PG kolb

Sisse panin S2 kolb+ keps ning teise silindrisse PG kolb+ keps. Silmaga juba näha, et erinevus suur.
Arvudes:
S2 kolb+keps PG mootoris, kolvipinnale mahub 7,25ml vedelikku
PG kolb+ keps, PG mootoris, kolvi pinnale mahub 26,5ml vedelikku
16V kaane põlemiskambrisse mahub 42ml vedelikku
PG kaane põlemiskambrisse mahub 30ml vedelikku
Aitab keegi valemiga, mille abil saaksin arvutada, et kui kõrge või madal tuleks surveaste 16VG60mootoril, kus sees S2 kolb ja keps?
Pilt erinevusest:
Vasakul S2 kolb, paremal PG kolb

-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 25.01.2007 19:59
Kui plokikaane tihend on 1,6 mm paks ja silindri läbimõõt 81 mm, siis sealt lisandub põlemiskambrile juurde 8,25 ccm.
Sellel 1.8 l mootoril ühe silindri töömaht on 1781 ccm / 4 = 445,25 ccm
Põlemiskambri maht on sinu soovitud kooslusel 42 + 7,25 + 8,25 = 57,5 ccm
Kogu silindri maht on 445,25 + 57,5 = 502,75 ccm
Surveaste tuleb siis 502,75 / 57,5 = ~8,8 : 1 (ilmselt mõõtmisviga kuskil)
Sellel 1.8 l mootoril ühe silindri töömaht on 1781 ccm / 4 = 445,25 ccm
Põlemiskambri maht on sinu soovitud kooslusel 42 + 7,25 + 8,25 = 57,5 ccm
Kogu silindri maht on 445,25 + 57,5 = 502,75 ccm
Surveaste tuleb siis 502,75 / 57,5 = ~8,8 : 1 (ilmselt mõõtmisviga kuskil)
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 25.01.2007 19:59
jans kirjutas:Millest selline järeldus?SharkRider kirjutas: Surveaste tuleb siis 502,75 / 57,5 = ~8,8 : 1 (ilmselt mõõtmisviga kuskil)
No kui tehas annab surveastmeks 9,3 : 1. Õli võis kuskile natuke ära joosta, ma olen ka enamasti arvatust väiksema surveastme saanud, kui nii mõõtnud süstlaga.S2/4/6 4v kaane p6lemiskamber on suuruselt 45ml ja originaal 1.6mm paksu metalltihendiga annab tehas surveastmeks 9.3:1le, mis päriselus on pigem sinna 9:1le ligi pigem.