VW Corrado 1.8 16vT -Jans-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

jans kirjutas:
Mihkel kirjutas:Hea oleks kui sa saad selle kontuuri ühtlaselt ümmarguseks toruks kokku viia.
Iseenesest see pole midagi ületamatut, fikseerid flantsist natuke eemale toru otsa ära ja siis hakkad seinu ümber ehitama sinna.
Asja teeb keerulisemaks ka see, et see vasakpoolne toru tuleb ju parema sisse viia.
Et see minu varjant ei läheks siis kohe mitte( ligilähedase mõõduga ümmargune toru)?
Reaalselt pole vahet :)
Võid ümmarguse ka teha.

WG ventileerib ehk NATUKE kehvemini, aga usun, et vahe pole märgatav.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Eks siin tuleb välja suhtumine, kui detailideni keegi viitsib asja ajada.
IMO üks tilk tõrva meepotis rikub kogu poti sisu, seega 1 pornomalt ehitatud asi rikub üldpildi.

Kas sul mõnda originaal flantsi pole käepärast?
Kuidas EVO-l originaalis asi lahendatud on.

Kõige kergem oleks EBay-st tellida see väike EVO torujupike peale turbot ja see endale sobivalt ringi teha.

Pilt

Samas on ju see igati ilusti ka ise valmistatav.
Peale pildi vaatamist, ei näe ma asjas enam üldse probleemi. :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

See "porno" on tehtud juba hetkel, kui otsustati kasutada sellist turbiinikoda. :)
Kui nüüd mingil põhjusel tahakski mingit muud turbot kasutada, on uue kollektori tegemine möödapääsmatu.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Evo flantsist pole abi
Evol ju turbo teist pidi peal originaalis, downpipe selle järgi tehtud.
Kui mina seda originaali kasutaks, siis jääks ju summutisse minev toru ülesse poole(vastu kapotti)

Kui nüüd ise dp teha, kas siis erinevate kodade juures peaks flantsil mingi vahesein ka tehtud olema? Oli mõte arusaadav?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vahesein iseenesest oleks hea, hoiab gaase eraldatud veidi aega, et kuumaosa flow-d ei takistaks.
Isegi ilma seinata aga õige kujuga tehtud asi on IMO tunudvalt etem kui toru lampi sinna flantsi külge pandult.

Kui sul flants on olemas, siis tee sama asi nagu pildil, endale sobival suunal, lihtsalt seest ilma vaheseinata ja asi ants.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

tänud:)

Ilma vaheseinata (flantsi järgi) teha on kordi lihtsam kui vaheseinaga.

Mihkel, otsi mulle palun see IAT ka üles ja saada Tartusse
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

DP nüüd tehtud, koos summuti jooksuga. Samuti sisselasketorustik.

Kui kaugele turbost oleks mõistlik WB lambda panna?
15cm turbost jääb liiga lähedale?
Teine koht oleks sinna, kust summuti keerab põhja alla. Liiga kaugele ei jää?

Kui pikalt downpipe teipida?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Nagu ma sulle ütlesin, toimib põhjaalla keeramise kohapeal WB ka ilusti, kuna controller hoiab konstantset temperatuuri.
Kaugemal ei ole ka muret, et lambda kõrge EGT tõttu üle kuumenema hakkaks.

DP teibi nii pikalt, kui vaja on, et ümbruses olevad detailid kuuma ei saaks.
Ise olen teipinud tavaliselt põhja alla keerava kohani.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

:)
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Asi juba niikaugel, et nädala lõpus peaks saama MS-i installiga alata.
Seega ootaks jätkuvalt abi selle karbiku paigaldamisel.
Aju alaste küsimustega foorumit ilmselt risustada pole mõtet
Kes oleks valmis nõuga mulle abiks olema, andku sellest postkasti teada.
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Võtsin ennast kokku ning hakkasin teisipäeval MS-i paigaldusega ise tegelema.
Täna oli siis see päev, kui esimest pöördest kohe auto käima läks, ning käima ka jäi.
Tänud Mihklile ja Joosepile, kes paigaldusega seotud küsimustes abiks olid.

Pilt hetkeseisust:


Pilt
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Minu jaoks on se auto endiselt ULME :-D
...just see, kuidas maanteel sõites auto praktiliselt vaakumist väljas on ja liiga hilist süütenurka ei saa selles süüdistada kuna nii suurt eelsüütenurka pole ma samuti ühelegi autole peale kruttinud.

Eile sai korraks 1,5barigi nähtud (~47 kraadi advanceiga ja 12 seguga aga ei mingit detonatsioonipoegagi)

Sellise surveastme korral võib vist ka vene bensuga sõita :-D
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Kõlab nagu TDC oleks valesti määratud.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

TDC ehk süüte 0 punkt on paigas. Lihtsalt alla 6:1 surveastmega on see normaalne.

Minul on selline olematu surveastme kogemus viimastel kuudel juba teistkordne.
Olgem ausad, 0.7bar juures ei liikunud see mootor ei peast ega persest.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kuidas see surveaste nii madalale sai siis?

Ma võtaks kone lahti ja teeks uuesti, et asi ok tuleks ikka.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta