Toyota Corolla 2,5T Collaracer

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

mulle sealt artiklist jäi meelde "sõber mihkel" :D
Kasutaja avatar
collaracer
Postitusi: 34
Liitunud: 13.03.2006 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas collaracer »

Mihkel kirjutas:Artikklis nagu juttu eriti polnudki ju. :-D
Tegelikult on sinna autosse vaeva päris palju läinud.

Suveks saab ehk uue korraliku väljalaskekolle ja suurema turbo ka installitud.
Siis saab vaikselt juba liikuma ka auto.
Sellised plaanid jah, aga kindlasti ei tohiks ära unustada sidurit ning ka sidestust teepinnaga.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tarmot tundes ja ka ennast tundes :-D tahaks kõigepealt relvast suurema paugu kätte saada ja siis kähku veo-osa ka järgi aidata.

Siduriga otsib mõnipäev mida sinna soodsamalt aretada saaks ;)
Mina enda aretatud 350nm taluva tutikana 1500.- krooni maksva siduriga olen küll rahul.
Ainuüksi SRE ketta eest küsitakse BMW-le ~5500.- eek, kui mingit firmakaupa kasutada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

pluss korv veel natuke rohkemgi otsa, et asi ilusti tööle saada. Pidurimeistri karmimatest katetest ei tea keegi midagi?
Kasutaja avatar
collaracer
Postitusi: 34
Liitunud: 13.03.2006 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas collaracer »

eclipse kirjutas:pluss korv veel natuke rohkemgi otsa, et asi ilusti tööle saada. Pidurimeistri karmimatest katetest ei tea keegi midagi?
Korra sai proovitud aastatid tagasi, aga kui ei ole korvi mis ketast kinni pigistaks, siis ei ole ka erilist tulemust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vahepeal projekt veidi edasi arenenud ja täna sai ka üle pika aja töö vilju veidi tunda :-D

Vahepeal siis lisandunud:
* Scwitzer S2B turbo (60mm inducer, 70mm exducer)
* Custom split-pulse turbokollektor
* 3" otseläbi summuti
* 60mm Tial replica wastegate
* Sachs Race Engineering sidurikorv
* KEP 4 labaga leevenduseta siduriketas
* M20B20 modifitseeritud hooratas (5.5kg)
* 630cc/min@3.0bar Siemens Deka pihustid

Väike video ka testisõidust:
http://www.youtube.com/watch?v=tSGGJLhiYxo
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
$upr@
Postitusi: 153
Liitunud: 01.05.2008 20:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas $upr@ »

Hea video :D
Peale hääle seal suurt miskit muud pole.
MKIV For Life!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Öösel ei saagi midagi seebikarbiga suurt filmida ja see ei olnud ka eesmärk.
IMO hääled ongi selle asja huvitavam pool.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
TevoDekk
Postitusi: 69
Liitunud: 13.02.2007 11:30
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas TevoDekk »

Hääletämber on tõesti-impressive :) .
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

Eks kõik tarmo naabrid ole ka seda meelt :-D
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

mõnus spoolup :lol:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Õnneks me valisime veidi kõrvalisema koha testimiseks ja üritasime inimlikud olla inimeste unerahu häirimisega (ei põristanud 1h järjest, kuigi ka seal oli mõni elumaja läheduses) :-D
Krt kui Kakumäe majade vahel sellist nalja teinud oleks, siis oleks Tarmo ilmselt kodust välja tõstetud :lol:

Antud hetkel oli asi kerges algseades (segu väga rikas, süüde tagasihoidlik), kuna ilmselt mujal kui Haapsalus seda autot seadistada ei saa.
Ka fuel cut-i sekkumist on kuulda.

Aga jah tahaks juba seadet näppida ja vaadata mida PerformanceBox näitab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
jannyy
Postitusi: 44
Liitunud: 08.06.2005 13:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jannyy »

Et tulemust saada, on ka korralikku rehvi vaja.

Tarmo, mis rehvid endale plaanid osta?

Me@ osales ka testlennul :-D
Kasutaja avatar
collaracer
Postitusi: 34
Liitunud: 13.03.2006 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas collaracer »

Kui aega sõitma minna, tuleks kindlasti soetada paar kortsrehve. Kuid selleni on pisut veel aega. Enne tuleb läbi viia mõned elutähtsad parandused auto kallal.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Täna siis tegelesime TKTK-s väikse dynosessiooniga.
Numbrid oleks võinud küll ju veidi paremad olla sellise turbiini ja rõhu kohta aga krt seda teab ka.
Täpsemalt näppida ei jõudnud, kuna kell lähenes sellele, et müra hakkab inimesi segama.

Algselt kui boost vahepeal korra spike-s ja süüde hiline oli tuli parimaks tulemuseks 240kw/326hj@5200rpm ja 444nm@5200rpm rattast (ülemine joon).
Boosti oli siis ~1.4-1.5bar antud koha peal, süüde lõpus 10 kraadi ainult ja segu 11.8-12.0
Alumisel joonel on boosti 1.3bar ja segu 10 lõpp 11 algus (siis sai kell palju).
Süüde seal alates 0.6bar-ist 6 kraadi varasem üle terve tabeli.
Alumine joon 228kw/310hj@5200rpm & 422nm@5100rpm rattast.

Mootorist siis ~ 276kw/375hj ja 510nm kui võtame ülekandekaoks 15%.
DynoMax-is oleks vast 400hj ja 550nm piir kätte saanud (rattast vastavalt vast 350hj ja 480nm),vähemalt kui võrrelda Lada dynotulemuste vahega.

Pilt
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta