Toyota Corolla 2,5T Collaracer
- collaracer
- Postitusi: 34
- Liitunud: 13.03.2006 15:21
- Asukoht: Tallinn
Sellised plaanid jah, aga kindlasti ei tohiks ära unustada sidurit ning ka sidestust teepinnaga.Mihkel kirjutas:Artikklis nagu juttu eriti polnudki ju.![]()
Tegelikult on sinna autosse vaeva päris palju läinud.
Suveks saab ehk uue korraliku väljalaskekolle ja suurema turbo ka installitud.
Siis saab vaikselt juba liikuma ka auto.
Tarmot tundes ja ka ennast tundes
tahaks kõigepealt relvast suurema paugu kätte saada ja siis kähku veo-osa ka järgi aidata.
Siduriga otsib mõnipäev mida sinna soodsamalt aretada saaks
Mina enda aretatud 350nm taluva tutikana 1500.- krooni maksva siduriga olen küll rahul.
Ainuüksi SRE ketta eest küsitakse BMW-le ~5500.- eek, kui mingit firmakaupa kasutada.

Siduriga otsib mõnipäev mida sinna soodsamalt aretada saaks

Mina enda aretatud 350nm taluva tutikana 1500.- krooni maksva siduriga olen küll rahul.
Ainuüksi SRE ketta eest küsitakse BMW-le ~5500.- eek, kui mingit firmakaupa kasutada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- collaracer
- Postitusi: 34
- Liitunud: 13.03.2006 15:21
- Asukoht: Tallinn
Vahepeal projekt veidi edasi arenenud ja täna sai ka üle pika aja töö vilju veidi tunda 
Vahepeal siis lisandunud:
* Scwitzer S2B turbo (60mm inducer, 70mm exducer)
* Custom split-pulse turbokollektor
* 3" otseläbi summuti
* 60mm Tial replica wastegate
* Sachs Race Engineering sidurikorv
* KEP 4 labaga leevenduseta siduriketas
* M20B20 modifitseeritud hooratas (5.5kg)
* 630cc/min@3.0bar Siemens Deka pihustid
Väike video ka testisõidust:
http://www.youtube.com/watch?v=tSGGJLhiYxo

Vahepeal siis lisandunud:
* Scwitzer S2B turbo (60mm inducer, 70mm exducer)
* Custom split-pulse turbokollektor
* 3" otseläbi summuti
* 60mm Tial replica wastegate
* Sachs Race Engineering sidurikorv
* KEP 4 labaga leevenduseta siduriketas
* M20B20 modifitseeritud hooratas (5.5kg)
* 630cc/min@3.0bar Siemens Deka pihustid
Väike video ka testisõidust:
http://www.youtube.com/watch?v=tSGGJLhiYxo
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Öösel ei saagi midagi seebikarbiga suurt filmida ja see ei olnud ka eesmärk.
IMO hääled ongi selle asja huvitavam pool.
IMO hääled ongi selle asja huvitavam pool.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Õnneks me valisime veidi kõrvalisema koha testimiseks ja üritasime inimlikud olla inimeste unerahu häirimisega (ei põristanud 1h järjest, kuigi ka seal oli mõni elumaja läheduses) 
Krt kui Kakumäe majade vahel sellist nalja teinud oleks, siis oleks Tarmo ilmselt kodust välja tõstetud
Antud hetkel oli asi kerges algseades (segu väga rikas, süüde tagasihoidlik), kuna ilmselt mujal kui Haapsalus seda autot seadistada ei saa.
Ka fuel cut-i sekkumist on kuulda.
Aga jah tahaks juba seadet näppida ja vaadata mida PerformanceBox näitab.

Krt kui Kakumäe majade vahel sellist nalja teinud oleks, siis oleks Tarmo ilmselt kodust välja tõstetud

Antud hetkel oli asi kerges algseades (segu väga rikas, süüde tagasihoidlik), kuna ilmselt mujal kui Haapsalus seda autot seadistada ei saa.
Ka fuel cut-i sekkumist on kuulda.
Aga jah tahaks juba seadet näppida ja vaadata mida PerformanceBox näitab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- collaracer
- Postitusi: 34
- Liitunud: 13.03.2006 15:21
- Asukoht: Tallinn
Täna siis tegelesime TKTK-s väikse dynosessiooniga.
Numbrid oleks võinud küll ju veidi paremad olla sellise turbiini ja rõhu kohta aga krt seda teab ka.
Täpsemalt näppida ei jõudnud, kuna kell lähenes sellele, et müra hakkab inimesi segama.
Algselt kui boost vahepeal korra spike-s ja süüde hiline oli tuli parimaks tulemuseks 240kw/326hj@5200rpm ja 444nm@5200rpm rattast (ülemine joon).
Boosti oli siis ~1.4-1.5bar antud koha peal, süüde lõpus 10 kraadi ainult ja segu 11.8-12.0
Alumisel joonel on boosti 1.3bar ja segu 10 lõpp 11 algus (siis sai kell palju).
Süüde seal alates 0.6bar-ist 6 kraadi varasem üle terve tabeli.
Alumine joon 228kw/310hj@5200rpm & 422nm@5100rpm rattast.
Mootorist siis ~ 276kw/375hj ja 510nm kui võtame ülekandekaoks 15%.
DynoMax-is oleks vast 400hj ja 550nm piir kätte saanud (rattast vastavalt vast 350hj ja 480nm),vähemalt kui võrrelda Lada dynotulemuste vahega.

Numbrid oleks võinud küll ju veidi paremad olla sellise turbiini ja rõhu kohta aga krt seda teab ka.
Täpsemalt näppida ei jõudnud, kuna kell lähenes sellele, et müra hakkab inimesi segama.
Algselt kui boost vahepeal korra spike-s ja süüde hiline oli tuli parimaks tulemuseks 240kw/326hj@5200rpm ja 444nm@5200rpm rattast (ülemine joon).
Boosti oli siis ~1.4-1.5bar antud koha peal, süüde lõpus 10 kraadi ainult ja segu 11.8-12.0
Alumisel joonel on boosti 1.3bar ja segu 10 lõpp 11 algus (siis sai kell palju).
Süüde seal alates 0.6bar-ist 6 kraadi varasem üle terve tabeli.
Alumine joon 228kw/310hj@5200rpm & 422nm@5100rpm rattast.
Mootorist siis ~ 276kw/375hj ja 510nm kui võtame ülekandekaoks 15%.
DynoMax-is oleks vast 400hj ja 550nm piir kätte saanud (rattast vastavalt vast 350hj ja 480nm),vähemalt kui võrrelda Lada dynotulemuste vahega.

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.