Toyota Corolla 2,5T Collaracer

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Panin su tänased G-Tech-i sõidud ka üles: http://www.m-tuning.ee/kasutajad/tarmo/Tarmo.zip
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
turbobmw
Postitusi: 53
Liitunud: 12.06.2006 8:18

Postitus Postitas turbobmw »

Tundub, et põhiline koht kus annaks aega veel poole sekundi võrra parandada on 60 feet. See tähendab, et autol oleks korralike slikke vaja 8)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Jap.

Sa oleks neid ilusaid ühtlaseid rehvijutte pidanud nägema, mis alles 3-manda käigu juures lõppesid.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
collaracer
Postitusi: 34
Liitunud: 13.03.2006 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas collaracer »

Kevadeks tuleks teha üks suur vigade parandus ja selle käigus peaks soetama ka mingisugused slikid.
Eilsed sõidud olid tehtud kõik 0,6bar juures.Kui tulevad suuremad pihustid, korralik b.pump ja progretav aju, siis kannatab 1 bar peal kah sõita.Aga et see jõud siis maha panna oleks kindlasti mingisuguseid korralikke dragi slikke vaja.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Lõppkiirus oli 13 keskpaiga ja lõpu aegade juures G-Techi järgi isegi üle 170km/h.
See peakski vist näitama, et alguses on pidamisega probleeme.

Mina sõitsin subaruga 13.5s aega lõppkiirusega 160km/h.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Väike progressi ülevaade jälle üle pika aja.

Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Selle aastaga peaks asi saama väheke parem, kui varem.

Modifikatsioonide list hetkel:
* MegaSquirt V3.0 süütejuhtimisega
* Bosch MotorSport coilpack
* Innovate Motorsports LC-1
* 315cc/min peak&hold pihustid
* 600mm*300mm*76mm cooler alu vannidega
* Walbro 255LPH HP paagiväline kütusepump
* Fuel Surge Tank
* Oil Catch Tank
* Simoni Racing (HKS SSQV) BOV
* FSE kütuserõhuregulaator
* Audi WasteGate
* Tervel kerel täiesti uus juhtmestik
* Kapotialuse suurem korrastamine tulekul
* Sleeper Look taastamine tulekul
Viimati muutis Mihkel, 03.07.2007 0:07, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
collaracer
Postitusi: 34
Liitunud: 13.03.2006 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas collaracer »

Nüüd siis ka coilpack-i kinnitus ja cooleritorustik pm valmis.
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Coilpacki kinnitus pildi peal küll eriti tugev ei paista. Kui raske jurakas sealt vibratsiooni abil jee tõmbab siis on vast suht nõme.

Minu autol on pandud klapikambrikaane peale / külge: http://tatech.dc-ice.ee/home/gallerypics/18.jpg
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
collaracer
Postitusi: 34
Liitunud: 13.03.2006 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas collaracer »

Eks see kinnitus sai kiiruga tehtud nagu enamus asju, aga kui vaja siis saab ju mõned stabiilsust tagavad "kõrvad" juurde teha.
Klapikambri peale mõtlesin algul ise ka aga seal ei paistnud väga ruumi olevat.
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Intercooler on küll megasuur sellise setupi jaoks aga ilmselt on osad asjad valitud veidi tulevikku vaadates! Mis turbot muidu kasutad?

markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
collaracer
Postitusi: 34
Liitunud: 13.03.2006 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas collaracer »

IC sai jah valitud võimalikult suur mõeldes tulevikule.Turboks on k 26 ilma vesijahutuseta. Pikkilõtku ei ole, ristilõtk jääb ilmselt lubatud piiridesse. Täpseid koode praegu öelda ei oska.
Siim_P
Postitusi: 12
Liitunud: 06.02.2007 19:50

Postitus Postitas Siim_P »

Ilus artikkel autolehes.Edu edaspidiseks.
Kasutaja avatar
collaracer
Postitusi: 34
Liitunud: 13.03.2006 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas collaracer »

Siim_P kirjutas:Ilus artikkel autolehes.Edu edaspidiseks.
Tänud, tänud! Edu läheb ikka tarvis.
Artikli eest võib kiita Peepu.
Irmscher
Postitusi: 6
Liitunud: 28.07.2007 14:48
Asukoht: Rapla MK

Postitus Postitas Irmscher »

Väga huvitav oli lugeda tõesti. Edu ja jaksu edaspidiseks! :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Artikklis nagu juttu eriti polnudki ju. :-D
Tegelikult on sinna autosse vaeva päris palju läinud.

Suveks saab ehk uue korraliku väljalaskekolle ja suurema turbo ka installitud.
Siis saab vaikselt juba liikuma ka auto.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta