K: piggy-back süsteemid
Kehv või mitte, süvene asjasse ja tee omad järeldused. Sellepärast et "kõik teevad nii" pole mõtet asju osta omale.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
sellepärast, et keegi ei soovita, pole mõtet proovimata ka jätta Kõik oleneb, mille jaoks sul auto ehitatud on või mis plaanid edasi teha.
Keegi pole maininud vist, aga Apex safc on ka täiesti hea ja suht odav, võrreldes näiteks emanage või mõne muuga. Mingit kablat pole vaja osta, andureid pole vaja osta, install on poole tunni töö. Suur eelis see, et moditav/jälgitav ilma arvutita. võimaldab veel jälgida knocki ja muid andmeid. annab hoiatus signaale, kui midagi valesti jne.... + 2 erinevat mappi (safc II) ja timmimise maad peaks olema piisavalt, kui tegu pole väga üles pumbatud mootoriga. + Mugav seadistada.
Keegi pole maininud vist, aga Apex safc on ka täiesti hea ja suht odav, võrreldes näiteks emanage või mõne muuga. Mingit kablat pole vaja osta, andureid pole vaja osta, install on poole tunni töö. Suur eelis see, et moditav/jälgitav ilma arvutita. võimaldab veel jälgida knocki ja muid andmeid. annab hoiatus signaale, kui midagi valesti jne.... + 2 erinevat mappi (safc II) ja timmimise maad peaks olema piisavalt, kui tegu pole väga üles pumbatud mootoriga. + Mugav seadistada.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
viitsid veel midagi sellest kõnelda? kui odav on siis ikkagi odav....tegu siis piggy´ga jah?Fos kirjutas:Apex safc on ka täiesti hea ja suht odav, võrreldes näiteks emanage või mõne muuga
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Apexi SAFC - super air flow converter.
Käib õhulugeja ja aju vahele, muudab pihusti lahtioleku aega.
Features for the S-AFC II include:
Newly designed case and user interface, single button menu navigation
12 point fuel correction in 200 RPM increments
data storage for two different correction maps
password protection
integrated knock monitor
4 different display options
Deceleration Air Flow Correction: Cures erratic idle problems for Hot Wire vehicles equipped with an open atmosphere blow off valve.
http://www.jscspeed.com/index.html?/uni ... i_safc.htm
Hind ~3500.-
Käib õhulugeja ja aju vahele, muudab pihusti lahtioleku aega.
Features for the S-AFC II include:
Newly designed case and user interface, single button menu navigation
12 point fuel correction in 200 RPM increments
data storage for two different correction maps
password protection
integrated knock monitor
4 different display options
Deceleration Air Flow Correction: Cures erratic idle problems for Hot Wire vehicles equipped with an open atmosphere blow off valve.
http://www.jscspeed.com/index.html?/uni ... i_safc.htm
Hind ~3500.-
CA18DET best et 11.1s 205kmh
jah, zoom juba seletas, kuid tahaks lisada seda, et installida on väga lihtne. Vajalikud/võimalikud ajusse sisenevad signaalid on vaja üles otsida ja ühendada rööbiti sinna külge safci juhtmestik, et ta näeks pöördeid, gaasipedla positsiooni jne. Õhulugeja juhe on vaja ühendada jadamisi läbi safc, kuna seadeid näppides ta pmst petab aju muutes loetavat õhukogust.jeff01 kirjutas:viitsid veel midagi sellest kõnelda? kui odav on siis ikkagi odav....tegu siis piggy´ga jah?Fos kirjutas:Apex safc on ka täiesti hea ja suht odav, võrreldes näiteks emanage või mõne muuga
Nii lihtne see ongi. Safc 2 võimaldab vähe rohkem kui safc 1, selle kohta saab lugeda igalt poolt netist.
EDIT: zoom, kust selline hind 3500? pigem ikka 5500. Odav on ta selles suhtes, et ei ole vaja lisa tarvikuid, et modida ja jälgida.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Pole ju mõtet võrrelda võrreldamatuid asju, EMS vs Piggy Pack. Täiesti erinevad kategooriad!
Mis puudutab valikusse siis tuleks ilmselt lähtuda:
Rahakoti paksusest
Kasutusotstarbest
eesmärkidest
arvestada teatud valiku puhul võimaliku limiteereeritusega.
Enne tuleks ka endale selgeks teha kas üks või teine seade on toimiv auto originaal pritsungiga, et asjad ei läheks stiilis kuidas paigaldada Audi 200 turbo quattrole E-manage vms.. kuna antud autol see lihtsalt EI TOIMI ja mitte ainult E-manage vaid ka teised süsteemid. Piggy pack on rohkem selline japsi teema ja garantii et toimib on suurem just
jaapanlaste toodetud autodel.
Full stand alone annab aga kindluse et toimib 100% juhtudel + puuduvad igasugused piirangud auto seadistamiseks.
E-manage on kõiga parem nendest seadetest ja kõige lähedamal full standalone süsteemile, minu soovitus oleks nende hulgast kindlalt see. Ja kasutaks seda autodel millel on originaalis juba turbo peal- Toyota supra, Nissan 200/300 jne, Nissan Skyline jne, Mitsubishi 3000, Evo'd.. Tundub et nendel autodel on selle seadmega päris palju saavutatud. Pealegi on originaalajusse kirjutatud soft juba suht kõlbulik ja e-manage lubab ikkagi kõik korrektsioone teha teatud % ulatuses.
Kui aga on vaja turbotada mõni vabalthingav auto siis ei oleks kahtlustki et võtaks Full standalone süsteemi. Sama kehtib ka igast selliste markide nagu Audi BMW, Porsche, jms turboautode kohta.
M
uidugi uuemate audide puhul on vajalik originaalaju remap, kuna originaalaju eemaldamisel kaovad autost enamus liiklemiseks vajaolevaid süsteeme..
M
Mis puudutab valikusse siis tuleks ilmselt lähtuda:
Rahakoti paksusest
Kasutusotstarbest
eesmärkidest
arvestada teatud valiku puhul võimaliku limiteereeritusega.
Enne tuleks ka endale selgeks teha kas üks või teine seade on toimiv auto originaal pritsungiga, et asjad ei läheks stiilis kuidas paigaldada Audi 200 turbo quattrole E-manage vms.. kuna antud autol see lihtsalt EI TOIMI ja mitte ainult E-manage vaid ka teised süsteemid. Piggy pack on rohkem selline japsi teema ja garantii et toimib on suurem just
jaapanlaste toodetud autodel.
Full stand alone annab aga kindluse et toimib 100% juhtudel + puuduvad igasugused piirangud auto seadistamiseks.
E-manage on kõiga parem nendest seadetest ja kõige lähedamal full standalone süsteemile, minu soovitus oleks nende hulgast kindlalt see. Ja kasutaks seda autodel millel on originaalis juba turbo peal- Toyota supra, Nissan 200/300 jne, Nissan Skyline jne, Mitsubishi 3000, Evo'd.. Tundub et nendel autodel on selle seadmega päris palju saavutatud. Pealegi on originaalajusse kirjutatud soft juba suht kõlbulik ja e-manage lubab ikkagi kõik korrektsioone teha teatud % ulatuses.
Kui aga on vaja turbotada mõni vabalthingav auto siis ei oleks kahtlustki et võtaks Full standalone süsteemi. Sama kehtib ka igast selliste markide nagu Audi BMW, Porsche, jms turboautode kohta.
M
uidugi uuemate audide puhul on vajalik originaalaju remap, kuna originaalaju eemaldamisel kaovad autost enamus liiklemiseks vajaolevaid süsteeme..
M
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Ma arvan et mul jääb varsti üle üks GReddy E-manage bluelifestyle555 kirjutas:mis maksab E-manage
annaks ära mingi 3500 krooniga
1988 626 GLS manual/1988 626 GT manual/1988 929 V6 manual/1995 MPV V6 AWD auto/1997 Xedos9 V6 manual/2002 Xedos9 V6 auto - SOLD
2002 Tribute V6 auto - FOR SALE
2004 RX8 6speed (Turbo)
2006 CX7 AWD auto (Turbo)
2007 CX9 V6 AWD auto
2002 Tribute V6 auto - FOR SALE
2004 RX8 6speed (Turbo)
2006 CX7 AWD auto (Turbo)
2007 CX9 V6 AWD auto