M:Garrett GT2876R (aka GT25/40R) Dual Ball Bearing

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

M:Garrett GT2876R (aka GT25/40R) Dual Ball Bearing

Postitus Postitas Marko »

rohkem infot antud toote kohta:
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=GRT
Hind: 1000.- EUR-i ehk ligikaudu 15640.- EEK-i täiendavaid kulusi enam ei lisandu :)
PS. soov oleks antud isendile omanik leida suht kiiresti, tellimuse tahaks teha kohe 2006a alguses ja 7 tööpäevaga oleks kaup kohal.

tegu Garretti tehase valmis tootega. turbo tuleb soomest, seega kõik garantii ja muud paberid korras. nagu müüja jutust aru sain saab ostja vajadusel ka arve ;) hind on väga hea kuna otsmis kohustus kolmele sellisele föönile millest 2 on omaniku leidnud. puhub 450HP

Pilt
Pilt
Pilt


võrdluseks Garrett GT2860RS (aka GT28RS)
Pilt
Pilt
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

GT28RS .86 A/R flow map on vähe ilusam vist?
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Taavi, kus sinu mootoril need olulised punktid asuvad erinevatel pööretel? :) ei oska ei mina ega sina neid korralikult lugeda. GT25/40R turbol on need väga 5+ kohtades eriti kui võtta arvestada turbo jõudlust ;)

oled kunagi cfm kalkulaatorit või mis iganes programmi uurinud kuhu paned tüüp 2.0L mootori andmed sisse ja see näitab sulle igal pöördel ligikaudse õhu hulga/liikuvust nii boosti all kui ilma boostita, seda sinu poolt määratud rõhul.
suht segane jutt kuid ehk saad aru.
kui need näitajad selged siis näed ise mis map hea.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

kas sa Marko ise ka saad aru mis kirjutad? :-D
Taavi, 28RS A/Rga .86 kompressorit pole olemas :) Küll on turbiin, kuid see ei mõjuta kompressori flowd ;)
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

[quote="555vrx"]kas sa Marko ise ka saad aru mis kirjutad? :-D

ma vähemalt loodan, et ise olen asjast õigesti aru saanud... päris kindel selles muidugi ei ole :oops: keegi võiks eesti keeles mapi lugemise ära seletada, et valesti mõistmisi ei oleks

http://www.rbracing-rsr.com/turbotech.html "Understanding Compressor Maps" all on sellest juttu.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Ok, ma ka jälle targem :)
Vasta