Seega kui kellegil on konkreetne huvi kogu antud komplekti vastu, siis võib mulle pakkumisi PS-i teha.
Kompott oleks siis selline:
* Mootor M10B18 (18 4E B)
* MegaSquirt'n'Spark V3.0 programeeritav juhtaju
* Bosch MotorSport 2x2 Coilpack
* M20B25 segusiiber
* M50B25 TPS sensor
* Väga kiire GM IAT sensor
* M50B25 CAM VR sensor väntvõlli asendi anduriks
* 36-1 Trigger Wheel
* Custom made turbo kollektor
* Mitsubishi TD04L-13T-6 turbo + sisene WG + acutator
* HKS SSQV BOV
* Intercooler (550mmx180mmx65mm)
* 680cc/min@3.0bar Peak & Hold pihustid
* 2.5bar kütuserõhuregulaator
* 2.5" RV DownPipe & otseläbi väljalase
* 2.5" RV Sisselasketorustik
* SCT 3" avaga koonusfilter
* AutoBahn88 silikoonvoolikud
* Saab 900 Turbo sidurikorv (pressure test järgi paigaldatud)
* Pidurimeistri katetega originaal siduriketas
Hetkel siis 400m 14.1s@161km/h, 0-100km/h 6.0s.
Dyno tulemustest siis niipalju (0.8bar boost):
175kw/238hp mootorist (153kw/208hp rattast) @ 5800rpm
327nm mootorist (285nm rattast) @ 4600rpm
Dynochart ka (graafikul rattatulemused, W on tegelikult HP ja Nm on LB/FT, all listis on power KW ja NM ikka NM):
http://m-tuning.ee/galerii/albums/MihkelE30/aal.jpg
Dynovideo: http://www.youtube.com/watch?v=kNsiYDfwrJE



Lisan siis hinna ka millega oleks nõus mootorist kiirelt loobuma, selleks oleks 25 000.- eek,
mis on iseenesest suhtkoht lisaseadmete hind ja mootor ise tuleb sisuliselt kingitusena kaasa.
Rääkimata know-howst mootoriprojekti komplekteerimisel, mis tegelikult selliste asjade juures maksab.
Hetkel ka väga tõsistele huvilistele olemas proovisõidu võimalus.
Väikse lisatasu eest võimalik osta ka nö. võtmed kätte paigaldusega.