1.8T (AEB - 110kw) - rõhk vaid 0.2bari

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
indro
Postitusi: 160
Liitunud: 09.08.2006 15:06
Kontakt:

1.8T (AEB - 110kw) - rõhk vaid 0.2bari

Postitus Postitas indro »

Kuna endal kogemused turbo mootoritega seni puuduvad, siis mõtlesin targemate käest enne lammutama hakkamist nõu küsida. Tegemist on suhteliselt värskelt naisele sõitmiseks soetatud Audi A4 Avant 1.8TQ-ga.

Juba ostes tundus, et auto vist ei liigu päris nii nagu peaks aga ühtegi veakoodi ei olnud ja ka mõnda muud valvsusele sundivat märki.

Nüüd aga hakkas see rõhu teema ikkagi huvi pakkuma ja sai täna ühe abivalmi klubiliikme kaasabil rõhku mõõdetud.
Panime kolmiku sisselaskest tuleva vooliku vahele ja stewart warneri kella salongi ulatuva vooliku otsa.

Katsetused näitasid esimese kolme käiguga maksimaalselt 0.2bari, rohkem ei tulnud sealt kuidagi.
Wastegate igatahes kinni ei paista olevat, seda "pulga" liikumist on pöördeid tõstes ilusti näha.

Muidu sõidab auto ilusti, ei mingit tossamist ja tühikäik on ka ilusti paigas.

Millest seda lammutamist alustama peaks, tahaks selle puuduoleva 0.4bari ka ikka üles leida?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

0.2bar on antud autol acutaatori baasrõhk.
Kontrolli üle, kas N75 valve on füüsiliselt üldse töökorras.
Siis kontrolli üle ka by-pass klapp ja paha ei teeks ka sisselaske rõhutesti tegemine.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
indro
Postitusi: 160
Liitunud: 09.08.2006 15:06
Kontakt:

Postitus Postitas indro »

Täna ostan uue bypassi ja vahetan alustuseks selle välja, samuti püüame ka selle N75 valve ära kontrollida.

Kas keegi oleks nõus juhatama teed sinna kus saaks seda sisselaske rõhutesti teha?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Eks see on kodukootud vahenditega vaja teha.
Vaevalt ükski firma sellist teenust otseselt pakub.
Eestis on üldse väga vähe inimesi, kes oskavad turbo autode probleeme lahata (kes asjast reaalselt üle on).
Esindused võite esimese asjana ära unustada, nemad vahetavad juppe mitte ei otsi vigu.

Et süsteemi survestada on erineva mõõduga pimedaid ja ventiiliga pimedaid vaja.
Need tükid tekivad pikapeale eri autosid testides.
Lihtsalt nende valmistamine ja materjali leidmine võtab veidi aega.

Nii et pane sisselaskesse tulevale voolikule pime ette ja ka turbost väljuvale otsale.
Ühest otsast pead ventiili kaudu muidugi rõhu sisse laskma ja vaatama mis siis edasi juhtub.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Katsetused näitasid esimese kolme käiguga maksimaalselt 0.2bari, rohkem ei tulnud sealt kuidagi.
Wastegate igatahes kinni ei paista olevat, seda "pulga" liikumist on pöördeid tõstes ilusti näha.
Kas aktuaatori "pulk" käega katsudes on ikka pingul?
Peaks proovima ka aktuaatori vooliku lahti ühendamist. Selle tulemusel aju enam rõhku piirata ei saa.

Sama mootoriga A4-l on ette tulnud ka väljalaske ummistumist. Sümptomid samad, rõhk üle 0.2 ei tõusnud.
indro
Postitusi: 160
Liitunud: 09.08.2006 15:06
Kontakt:

Postitus Postitas indro »

Sai täna nii bypass kui ka sisselaskest bypassi minev voolik ära vahetatud. Samuti ühendasime solenoidi küljest acutaatorisse mineva vooliku lahti ja panime sellele pimeda ette. Rõhku see kõik paraku tagasi ei toonud, mida pole, seda ei ole. Küllap on neid variante hulgim mis seda rõhu puudumist põhjustada võivad aga ühena pakuti sellist asja. Auto läheb esmaspäeval rihma vahetusse, eks lasen turbo ka legoks võtta.

Üks tähelepanek on veel, käiku vahetades ei lange pöörded minu arust alla nii kiiresti kui peaks aga küllap see on ka eelnevaga seotud.
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

kat umbe jooksnud? Kahel autol samad sümptomid olnud ja viga selles peitunud.
indro
Postitusi: 160
Liitunud: 09.08.2006 15:06
Kontakt:

Postitus Postitas indro »

eclipse kirjutas:kat umbe jooksnud? Kahel autol samad sümptomid olnud ja viga selles peitunud.
Nii kergelt seekord paraku ei pääsenud, wastegate pilbasteks (osa sellest oli otsaga juba kat-is), acutator samuti ja väike pitkilõtk ka. Kuna auto oli vaja kiirelt sõitma saada ja ei näinud mõtet uue K03 eest pea 11k välja käia, siis lasin Hr. Kuulil turbole täisremondi teha. Eks tulevik näitab, kas see oli mõistlikult investeeritud raha või mitte.

Plaan on USA-st K03S või K04-015 riiulile tagavaraks ära tellida varsti.
Viimati muutis indro, 04.07.2008 7:43, muudetud 1 kord kokku.
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Wastegate adjustment
Pressure Rod lift
0,55 bar 3,70 mm
Tel. 5654585
indro
Postitusi: 160
Liitunud: 09.08.2006 15:06
Kontakt:

Postitus Postitas indro »

Auto sõidab jälle ja päris tore vahe on ikka varasemaga, tänud kõigile kaasa mõtlemise eest!
h4rz
Postitusi: 39
Liitunud: 09.07.2007 14:51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas h4rz »

Ei hakka uut teemat tegema kuna tegemist sama mootori ja sarnase probleemiga. Probleem siis järgnev, et hiljuti langes turborõhk 0,2 bari peale, kuid õnneks kadus see anomaalia päevaga. Möödus paar nädalat ja auto jäi kaheks-kolmeks päevaks seisma. Nüüd jälle sama jama. Kas viga siis ilmselt N75 valves ?
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

soovitaks jah vaadata N75 valve üle ja teine asi võib olla siis wg, ei sulgu korralikult.
Pilt
h4rz
Postitusi: 39
Liitunud: 09.07.2007 14:51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas h4rz »

Ja jälle probleem.. :( Võtsin korra aku maha ja nüüd sõitma asudes jälle boosti pole. Viimane kord läks iseenesest korda.
Vasta