Panex siis ühe suht mõtetu auto ka siis tõsiste turbopillide juurde
Auto on aastast 1980.
Ostsin ta lihtsalt rallimisex ja pingete maandamisex.
Mootor on 1,3
Tehtud on kerge mootori remont ja pandud reg nukka ratas.
Kast on tavaline.Tagasild on 4,44 ülekandega ja differ on kokku keevitatud
Ees on orig amordid,Taga gaz 53 omad
Plaanis veel natuke mootorit järgi aidata aga ex näis mis välja tuleb
Mõned pildid on siin
Algul plaan kasutada originaal karpat,mida on natuke moditud.Süüdet ei reguleeri vist enam vaakumiga.Panen mingi sobiva nurga paika ja nii jääbki.Laadima panen u 0,3-0,4 bari kui muidugi ta nii palju üldse kannatab
Miq78 kirjutas:Ei ole hästi mõeldav, sest nii varajase süütega ei taha käima minna. mõeldav mingi elektrooniline reguleerimis boks teha mida saad käsitsi regullida.
ega sul ei ole mõnda turbo-karburaatori tööskeemi?
Ei ole mingit skeemi leidnud-tegelt pole eriti otsind ka
Ex näis mis sest süütest saab
ma küll ei tea kas too vaakumilt töötav süüte mehhanist kahte pidi töötab aga minu loogika järvi võib selle ju alles jätta. alarõhu puhul tõmbab varasemaks, ülerõhu puhul hilisemaks.. igati õige ju ??
Membraanile mineva signaali asukohta tuleks vast muuta.
ülerõhu signaal tuleks võtta peale peasiibrit, aga alarõhk ennem.
Miq kirjutas:ma küll ei tea kas too vaakumilt töötav süüte mehhanist kahte pidi töötab aga minu loogika järvi võib selle ju alles jätta. alarõhu puhul tõmbab varasemaks, ülerõhu puhul hilisemaks.. igati õige ju ??
Membraanile mineva signaali asukohta tuleks vast muuta.
ülerõhu signaal tuleks võtta peale peasiibrit, aga alarõhk ennem.
Ma ise mõtlesin ka,et peax töötama nii aga ex tuleb katsetada
no no täissünti siksi mootorisse, saan aru küll et sa seda odavalt saad, aga kas ka sobib sellele mootorile?
Kas sa cooleri ka paned?
Päris kiirelt areneneb sul see asi - mõnipäev vb tulen läbi ja proovime sxga