Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 3:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 14.03.2007 18:14 
Eemal

Liitunud: 28.06.2006 18:52
Postitusi: 11
Kuna juba ammust ajast idanes arutelu selle üle kas sportfiltrist on võimalik kätte saada lisa hobujõude. Pikk arutelu viis täna reaalse tulemuseni, et mitte kui midagi vahet pole (ok 0,5hp kuid seda sa reaalselt ei tunneta).
Autoks 85kw (täna, stendis andis välja 88kW) Opel Calibra aastast 94 lõpp, mootoriruumis kõik originaal.

Sai Liguri juures stendis käidud ning proovitud uut originaalfiltrit, ning K&N sportpaneelfiltrit. Kokku tehti neli jooksu.

Graafiku peal on tumedam joon sport-paneel filtri ja heledam originaalfiltri oma

PS! neli jooksu moodustavad X tähe, mitte ei ole sport ja tavalise oma.

Teemaarendus
http://calibraklubi.ee/viewtopic.php?t=107

Graafik originaalsuuruses
http://ilvar.pri.ee/calibra/foorumisse/dyno_suur.jpg

Pilt


Viimati muutis illukas, 14.03.2007 22:21, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2007 18:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
et siis ühesõnaga liguris saab nüüd graafiku ka ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2007 18:22 
Eemal

Liitunud: 28.06.2006 18:52
Postitusi: 11
Ragnar kirjutas:
et siis ühesõnaga liguris saab nüüd graafiku ka ?

Kui sa hästi räägid siis vast ikka ;)
tegelikult tal mingi uued lullad seal, sellega andis välja printida...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2007 18:38 
Eemal

Liitunud: 19.03.2006 20:57
Postitusi: 231
ma arvan et nn sport filter hakkab rohkem kasu andma, kui kasutada ka free flow summutit.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2007 19:21 
Eemal

Liitunud: 28.06.2006 18:52
Postitusi: 11
selles katses olid mõlemad filtrid identsetes tingimustes, ehk ei muudetud midagi kahe katse vahel
Tsiteeri:
kui kasutada ka free flow summutit.

ma ise ei kipu seda uskuma, sest praegusel juhul olid ka mõlemal katsel täiesti võrdsed tingimused... aga kurat seda teab...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2007 20:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2005 11:10
Postitusi: 300
Asukoht: Tallinn 56158200
vabalthingaval vast see vahe jah ei ole eriti tuntav, aga kõva vahe on turbo autol!

_________________
CHILLI.EE | ILUVERSUM.EE


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2007 20:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2006 14:54
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
väga kallis filter oli jah :lol: ,see selleks,ise mõõtsin oma Mazda6 gt-l Lakis kunagi(vabalt hingav)ja filtriga ning ilma ja graafik oli selline
143,8 PS(105,7Kw)/6719 1/min(172 km/h) 183,3 Nm/3876 1/min
ja sai ka filter eemaldatud ja mõõdetud siis
146,1 PS(107,4Kw)/6567 1/min(168km/h) 189,1Nm/4337 1/min
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2007 20:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
illukas kirjutas:
selles katses olid mõlemad filtrid identsetes tingimustes, ehk ei muudetud midagi kahe katse vahel
Tsiteeri:
kui kasutada ka free flow summutit.

ma ise ei kipu seda uskuma, sest praegusel juhul olid ka mõlemal katsel täiesti võrdsed tingimused... aga kurat seda teab...



no ei ole ju mõtet nö eestpool tuunida ja asja parandada, kuid tagantpoolt asi ikka välja ei saa. Ja üleüldse on vabalthindav asi mida ei ole mõtet ehitada.

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2007 21:15 
Eemal

Liitunud: 28.06.2006 18:52
Postitusi: 11
Laisu kirjutas:
no ei ole ju mõtet nö eestpool tuunida ja asja parandada, kuid tagantpoolt asi ikka välja ei saa.

seda'nt küll

Tsiteeri:
filtriga 143,8 PS(105,7Kw)
ilma filtrita 146,1 PS(107,4Kw)

kui ma nüüd õieti aru saan siis on vahe ilma filtrita ja filtriga mõõtmisel 1,7kw ehk see müüt 4-7 kw on teoreetiliselt võimatu, kuna saab parandada ainult 1,7kw (mida ta teoreetiliselt ei saa, kuna ka sportfilter takistab õhu liikumist)
kas tegu oli mingi sportfiltriga?

Meil läks meelest ära seal ilma filtrita proovida
Ps filtri hinda ma täpselt ei tea, kuid jäi kõrvu et 700 kanti ning kui võrrelda seda ligi 100 krooni maksva originaalfiltriga siis on sportfilter ikka 7 korda kallim, eriti kui temast 7 korra eest tolku ei ole ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2007 21:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Laisu kirjutas:
Ja üleüldse on vabalthindav asi mida ei ole mõtet ehitada.


Varsti tuleb Silwer ja lööb sulle oma uue kange NA nukaga vastu pead :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2007 22:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
erik kirjutas:
Laisu kirjutas:
Ja üleüldse on vabalthindav asi mida ei ole mõtet ehitada.


Varsti tuleb Silwer ja lööb sulle oma uue kange NA nukaga vastu pead :lol:


no las ta siis lööb. Mina nii arvan ja jään kindlaks oma arvamusele. Ma ei ütle et vabalthingavad autod on kehvad, vastupidi, osad on väga head ja vabalthingaval ka see hea omadus et jõud tuleb ühtlaselt ning varem, ei ole mingit lag-i, kuid kui jõunumbreid hakata mootorist taga ajama, siis vabalthingav ei saa kohe mitte kuidagimoodi ülelaadega mootori vastu. Need tulemused mis saad vabalthingavaga saavutad kordades lihtsama vaevaga ning kordades väiksemate summade eest ülelaadega mootori korral. Aga see ei ole üldse antud teema kontekst niiet ei hakka seda teemat pikemalt arendama. Igaüks ehitab seda mis talle meeldib ja teised ei tohiks üldse iniseda, sest maitsed, soovid ja eesmärgid on igal inimesel erinevad. The End.

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2007 22:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
erik kirjutas:
Laisu kirjutas:
Ja üleüldse on vabalthindav asi mida ei ole mõtet ehitada.


Varsti tuleb Silwer ja lööb sulle oma uue kange NA nukaga vastu pead :lol:


Tegelikult on Laisul õigus - tõesti ei ole mõtet ehitada. Ja üldse ei ole midagi mõtet ehitada kui on nii palju raha et kohe osta asi mida saab juba tehaseseades piisavalt ägedana... 8)

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2007 22:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
Silwer kirjutas:
erik kirjutas:
Laisu kirjutas:
Ja üleüldse on vabalthindav asi mida ei ole mõtet ehitada.


Varsti tuleb Silwer ja lööb sulle oma uue kange NA nukaga vastu pead :lol:


Tegelikult on Laisul õigus - tõesti ei ole mõtet ehitada. Ja üldse ei ole midagi mõtet ehitada kui on nii palju raha et kohe osta asi mida saab juba tehaseseades piisavalt ägedana... 8)


aga siis jääb ju ehitamise rõõm puudu...ja ükski auto ei ole parem kui endaehitatud auto :)

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.03.2007 0:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Laisu kirjutas:
...ja ükski auto ei ole parem kui endaehitatud auto :)



[OT]
või ei ole sa piisavalt hea autoga sõitnud lihtsalt 8)
[END OT]


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.03.2007 0:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Antud võrdlus käis jah vabalthingava auto kohta.
Turbokal/kompressormootoriga autol on suurem vahe sees.
Minu Corradol oli Liguri juures katsetades vist 3kw vahet originaal versus mingi lambi koonus.

Liguri juurest saab nüüd jah ilusti graafiku ka ja lisaks veel teadmiseks, et Liguril on tegelikult nö 2 eri stendi (softi) aga ühed rullikud.
Andurid on erinevad kummagil süsteemil ja vahe kahe süsteemi vahel on põhimõttelsielt olematu (~1kw).
Suhtumine on ka Liguril väga asjalik ja sõbralik, mina lähen igatahes enda projekti sinna mõõtma.

Saab graafiku ilusti KW, NM ja A/F üheskoos.
Lisaseadmetest on tal seal Innovate MotorSports LM-1 ja korralik exhaust clamp (mitte lambitoode).
Kat-iga autodele saab asja installida õige koha peale.
Stock mootoriga autol puudub selleks üldiselt mõte, kui lihtalt dynoda.
Eespool oleval graafikul oli lambda pingiga ühendamata (jälgis lihtsalt LM-1te).
Seadistamise puhuks aga saab kõik vajalikud toimingud teha.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11