VW golf 2 g60 sc - kinks

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
kinks
Postitusi: 88
Liitunud: 23.12.2004 23:51
Asukoht: tln
Kontakt:

VW golf 2 g60 sc - kinks

Postitus Postitas kinks »

Kuna selle aja üle laetud golfe on Eestis väga vähe siis mõtlesin, et ehk pakuks kellegile see teema huvi ning võibolla tekitab samasuguseid haigeid veel juurde...
Pilt

Golf sai ostetud siis esimeseks liikumisvahendiks 1999 aasta lõpus. Ostes oli Eestis sõitnud ca nädala. Auto oli täiesti originaalkonditsioonis ja praegu võin julgelt öelda , et oli tõesti heas korras.

Auto oli ostes siis selliste andmetega:
VW Golf 2 GL
1990 aastal toodetud
1.6 liitrise töömahuga Pierburgi karburaatori ja 51 kw-ga kapotiall
punast värvi - kood la3z (bordoopunane)
täiesti originaalkorras

Praegu on siis seis järgmine:
Auto oli ostes siis selliste andmetega:
VW Golf 2 GL
1990 aastal toodetud
1.6 liitrise töömahuga Pierburgi karburaatori ja 51 kw-ga kapotiall
punast värvi - kood la3z (bordoopunane)
täiesti originaalkorras

Praegu on siis seis järgmine:

MOOTOR
PG koodiga 1.8 liitrine G60 kompressoriga varustatud
Tehaseandmed:
kW@rpm: 118@5600
Nm@rpm: 225@4000

Mootor on läbinud sellise "peaaegu" kapitaalremondi. Kahel plokil sai kõik tolerantsid üle mõõdetud ja valitud vähem kulunud plokk aluseks. Kepsud ja kolvid on tasakaalustatud
Kolvi kaal - (kolb koos sõrmega):
1. 519.10
2. 519.03
3. 519.08
4. 519.11
Kepsu kogukaal:
1. 684.14
2. 684.05
3. 684.08
4. 684.09
(super töö by Lembit). Plokk hoonitud.

Ploki kohta pilte:
1
2
3

Plokikaas:
*7mm säärega klapid (originaalid 8mm) ja juhtpuksid
*väljalaske klapid roostevabast ja 1mm suuremad
*uued klapivedrutaldrikud, tõukurid, pudi-padi
*ise ja hästi :P porditud kanalid
*raadiusega lõigatud klapipesad
*klapid töödeldud parema voolavuse eesmärgil (back-cut, sääre ja taldriku kuju ja viimistlust muudetud)

Vahepealses etapid tehtud mõõtmistulemused olid järgmised:
sisselaske kanali voolavus 2mm klapitõusul paranes ca 10%
sisselaske kanali voolavus 6mm klapitõusul paranes ca 7%
sisselaske kanali voolavus 12mm klapitõusul paranes ca 29%
ja väljalaske kanali kohta:
2mm tõusul ca 19%
6mm tõusul ca 2%
12mm tõusul ca 18%

Graafikud ja täpsemad andmed leiad SIIT ja SIIT

Hetkel nukkvõll ja klapivedrud standardtükid ja vanad.
Pilte plokikaane kohta:
sisselaske kanal
väljalaske kanal
väljalaske kanal 2
uus ja vana klapp

KOMPRESSOR on läbinud remondi (uued tihendid, simmerid ja laagrid) ja ka väikse kohustusliku tuuningu. Mujal maailmas tuntud nö. RS treatmendi all

KÄIGUKAST on 020 tüüpi ja 2y koodiga. Kasti on analoogselt teiste oluliste agregaatitega lahti ja kokku käinud korra. Selle käigus sai mõned simmerid kastis vahetatud, peaülekande needid poltide vastu vahetatud, sisu üle vaadatud ja kasti Redline MTL õli kallatud (reklaami järgi peaks vist parim õli maailmas olema :D ). Kasti peaülekanne on ilmselt syncro golfi oma (vahetatud) kuna maanteel 100km/h = ca 3600-3700 pööret. Rajale sobib kast ideaalselt - Sauga väikest ringi sõites kiireimal sirgel ennem pidurdust oli 5. käik ca 5000 RPM.

Pildid:
1
2


Sidur on Sachsi 16V GTi komplekt (210mm). Hooratas 8v Gti pealt pärit ja vist kõige kergem, mis sellise setupiga võimalik panna (võrdluseks G60 hooratas 228mm kaalus mingi 9.5 kg, minul kasutusel olev kaalub 4.5kg kui mälu ei peta).

Summuti
2008 Hartmann Racing koostevaba torukollektor + kogu väljalase 2.25"

Jahutuse eest hoolitseb vist pea kõige suurem radikas, mis golfile ette pandud. Samuti on paigaldatud Golf 1 GTi õliradikas, mis peaks tagama normaalse õlitemperatuuri ka suuremate koormuste korral. Radikate kinnitamise jaoks on tehtud ette eraldi raam ja tala, kuna muidu läheks 3 radika (jahutus-, õli- ja vesi-õhk intercooleri veeradika) ette paigutamisega keeruliseks ja kitsaks.
Vesi-õhk tüüpi vahejahuti (XS power).


Pilte:
vahejahuti valmistamine vol.1
vahejahuti valmistamine vol2
2/3 radikatest paigas
lähivaade

Muud pudi-padi, mis kapotialusega veel meelde tuleb:
aku viidud pagasiruumi, ning kinnitatud 8mm keermelatiga kere külge
juhtmestikku korrastatud, et ei oleks selline segadus kapotiall
kapotialt liigsed augud kinni keevitatud

Pilt 1 - algmaterjal
Pilt 2
Pilt 3

PIDURID-VEERMIK
pidurid ees: Corrado G60 280mm (11") diameetriga ventileeritavad kettad, G60 supportid-kelgud, Ferodo punases pakis klotsid (mitte täis-racing variant, pigem selline mild track).
pidurid taga: standard trummelpidurid (ketastega sild olemas - paigaldamine aja küsimus).
muud modifikatsioonid: piduri peasilinder Corrado G60 oma 22.2mm läbimõõduga, elektriline pidurivõimendi asendatud vaakumvõimendiga, ABS süsteem eemaldatud, regulaator eemaldatud.

Veermik jm: Passat GT käändteljed, golf 2 GTi16V poolteljed, Opeli õõtsapuksid

Vedrustus ees: Weitec coiloverid
Vedrustus taga: Weitec -40mm vedrud ja amordid (peaks teoreetiliselt olema võimalik 3-s astmes reguleerida kõrgust alt ära võttes, pole veel proovinud).

Veljed:

tänavaratas BBS corrado G60 originaal 15x6.5" ET33, tehtud sirgeks ja värvitud mattmustaks + 25mm vaheflantsid per ratas.
Pilt
Pilt2
Rehv: Yokohama A520 195/45 R15

rajaratas: OZ 15x7" ET 30 kanti, vaheflantsiga,
Rehv: Toyo Proxes R888 205/50 R15

SISU
*Ees Corrado istmed (sobivad golf 1:1le ilma muudatusteta)
*Taga tavalised klapitavad. Kaetud musta naha ja alcantara laadse tekstiiliga.
Pilt 1
Pilt 2
Pilt 3

*El. aknatõstukid
*El. peeglid
*16V Gti kelladeplokk
*Simoni Racing rool
*Esiuksed-tagumised küljepaneelid pigimatitatud
*Autogauge smoke series kellad:
-segu
-boost
-oil pressure
-shiftlight

VÄLIMUS
* Laiad stanged, tagumisse paigaldatud reg.nr
* US numbrid
* Kõik tuled vahetatud kaasaegsemate vastu
* dbadged :)
* Audi ukselingid
* Küljesuunad, tagaluuk, liistud, antenn shavetud:)
* Lester´i kulm (plastik mitte fiibriporno)
* Paigaldamata Kamei tagaakna tiib (nagu stock tiib, natuke suurem ainult)
* Jetta tulede alune liist
* Värvitud üleni ja korduvalt osaliselt :)

Mõned vanemad aga ilusad pildid by pprz
Pilt
1
2
3

Mootoriruum:
Pilt 1

cheers
Viimati muutis kinks, 30.12.2007 3:13, muudetud 3 korda kokku.
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Joel »

See on kõige ilusam Golf2 mida ma tean. Ja kui G60 seda edasi liigutab, siis on veel vingem. Syncro idee tundub väga põnev.
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

Kui vaid teised oleks oma masinale nii pühendunud kui sina!

mäletan kah seda aega kui sa veel mihkli garaazi juures käisid ja seal igasuguseid asju sai meisterdatud :-D


aga mis muud kui edu edaspidiseks!
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Väga asjalik projekt. Kohe näha et hoole ja armastusega ehitatud auto...

Kollektor oli väga kena aga seda saaks vast tiba veel paremaks kui kasutada seal ka difuuserit. Midagi sellist siis:

Pilt

Siin siis pikemalt: http://e30m3performance.com/installs/in ... t/exh4.htm
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Ainuke korralik Golf2, millel kapotialune tasemel on. Edu sulle.
Kasutaja avatar
kinks
Postitusi: 88
Liitunud: 23.12.2004 23:51
Asukoht: tln
Kontakt:

Postitus Postitas kinks »

Vaikselt liigub asi sinnapoole, et loodetavasti saab sõitma üsna pea (kui mingeid suuri jamasid ei teki)
Vahejahuti istub jäigalt paigas kapotiall, sisselaske torustik on põhimõtteliselt valmis (vaja keevitaja juurde viia). Läksin küll lihtsama vastupanu teed - throttle-body ja cooleri vaheline toru sai suhteliselt prostalt tehtud aga selleks aastaks piisab loodetavasti. Kusjuures tänud dp-hp-le ja Airole, kes on piisavalt tegija, et hoiab igast huvitavat materjali kohapeal (3" toru - põlved, kummist toruüleminekud jne).

Ise sai valmistatud oil catch tank alumiiniumist, tehtud lisaks klapikambrikaane tuulutusavale 1 lisa ava plokki ja sealt voolikuga catch tanki juhitud. Õli tagasivool sai lahendatud karteripõhja keevitatud stutsiga. Süsteemi töötamist veel ei ole testinud - loodetavasti ei läinud aiataha...
Kapotialla sai vahepeal veetud umbes 5m voolikut, karterituulutuse ja cooleri jahutuse tarbeks. Jube tihedks kisub juba kapotialune..

Eile hakkasin installima shift lighti, millest olen puudust tundnud rajal. Ei jagu piisavalt silmi kõige jägimiseks ja ei tahaks ka mootorit suures hasardis liigselt pöördesse lasta.
Kui täna keevitamine õnnestub siis tahaks lähema paari päeva jooksul kõik lahtised otsad ära lõpetada ja ringi hakata sõitma :) Plaan käia vähemalt 4-l üritusel veel see aasta - audiklubi drag, vwklubi rajapäev, Sauga OT ja Liguri juures dünos.

Eks näis kuidas õnnestub...
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

On mul täna kõnet oodata? :-D

Tallinnas on ka ju dyno täitsa olemas.
Corradoga sinna ilmselt varsti stendi, lihtsalt huvipärast mis jõu suurusklass on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
kinks
Postitusi: 88
Liitunud: 23.12.2004 23:51
Asukoht: tln
Kontakt:

Postitus Postitas kinks »

Tunni pärast viin keevitajale asjad ära... niiet ei maksa karta :)
Tallinna düno kohta on vastakaid arvamusi - samas Liguri oma on töödanud pikka aega ja midagi negatiivset ma kuulnud ei ole.

Isegi oled ju seda öelnud, et Liguri juures saadud tulemused on reaalsed olnud.

edit: aga düno osas võiks täitsa kopereeruda.
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Millal sõitmas näeb autot?
Ma polegi sellega veel uue mootoriga proovisõitu saanud ;)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
kinks
Postitusi: 88
Liitunud: 23.12.2004 23:51
Asukoht: tln
Kontakt:

Postitus Postitas kinks »

Kapotialune enamvähem jonksus. Eile sai ka väike proovisõit tehtud..
Pilt
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
Kasutaja avatar
kinks
Postitusi: 88
Liitunud: 23.12.2004 23:51
Asukoht: tln
Kontakt:

Postitus Postitas kinks »

Eile oli plaan minna audiklubi dragiüritusele proovima minna kuid otsustasin selle asemel hoopis natukene rada sõita ja auto vastupidavust testida. Asi tehtud-mõeldud - sai Raplasse kihutatud 75ga kurdistava summuti saatel ja kohapeal autot testitud. Kui mitte arvesse võtta seda, et summuti alt ära kukkus ja üks tagumine pidur peaaegu põlema läks (ikka veel ei ole kettaid jõudnud taha panna) oli väga kordaläinud käik.
Vahejahuti jahutab täitsa talutavalt, väikseks miinuseks on see, et mootori jahutusvee radikas kipub ilmselt eespool olevat coolerivee radikat soojendama. Aga üldiselt liigub auto juba suht sujuvalt - väga ei haki ja enam ei pea meelitama vorstitükiga liikuma..

Ehitatud oil catch tank töötab suurepäraselt koos eemaldatud kompressori tagasivooluga, selle tulemusena on sisselase ka täiesti puhas ja õlivaba. Praegu põletan veel sisselaske kollektorist vana setupiga lekkinud õli... 2 küünalt järjekindlalt õlised kuid iga korraga vähem.
niipidi...
Pilt
ja naapidi...
Pilt
mis õige sõit see ilma väikse remondita on...
Pilt
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

OT, aga soovitan soojalt mitte kunagi ronida auto alla VAID ülestõstetud tungiga, vahest annavad alla.
Auto aga väga kobe.
turbobmw
Postitusi: 53
Liitunud: 12.06.2006 8:18

Postitus Postitas turbobmw »

hents99 kirjutas:OT, aga soovitan soojalt mitte kunagi ronida auto alla VAID ülestõstetud tungiga, vahest annavad alla.
Auto aga väga kobe.
Rehv ka ju auto all...
Pierre
Postitusi: 7
Liitunud: 31.05.2006 17:39
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Pierre »

üks kõige asjalikemast golfidest eestis.
jätka samas vaimus. :)
123kW/220Nm 1200kg NA
66kW/130Nm 995kg NA
Kasutaja avatar
kinks
Postitusi: 88
Liitunud: 23.12.2004 23:51
Asukoht: tln
Kontakt:

Postitus Postitas kinks »

Nädalavahetusel osalesin VW klubi Rapla kardiraja sõidul. Parimaks jäi 57.18, millega olen rahul. Autoga ei juhtunud mitte midagi - kõik kestis superhästi ja oli tiptop.

Pilt

Lasin mootori ka esimest korda peaaegu lõpuni peeneks - kompressor lööb mõnisada pööret ennem piirajat 1.0 baari, mis oli mul selle hooaja eesmärgiks (saada 1 bariga usutavalt sõitma).

Nüüd veel Open Trackil vaja sama hästi või paremini esineda. Kui saaks kütuserõhku 0.5 bari kõrgemaks siis peaks veel paremaks saama.

On kellegil soovitusi, kust võiks mõistliku hinnaga kütuse tarbeks manomeetrit osta (mehhaanilist)?
Viimati muutis kinks, 19.09.2006 17:00, muudetud 1 kord kokku.
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
Vasta