Turbo sobivus
-
- Postitusi: 56
- Liitunud: 17.05.2006 18:45
- Asukoht: viljandi
Turbo sobivus
Tervist. Olen selles teemas alles algaja, aga tehniline värk hakkab väga hästi külge. Lugesin raamatut maximum boost ja jäin toppama turbo sobivuse juures. Nimelt ei oska valida turbot (2 tükki) mis minu mootoriga kokku istuks. Kuidas sellist asja leida? Mootoriks 2.9 V6 ford. Üritan paigaldada kaks turbot. Turbod peaks olema sisemise wastegate-iga, sest välised ei mahu lihtsalt kuhugile ära. Tänud kõigile ette.
Re: Turbo sobivus
Kasuta kahte kasutatud skyline gtri turbot, neid saab suht mõistliku hinnaga. Need turbod on mõeldud küll 2.6l mootorile kuid too mootor on ka suht kõrgete pööretega, seega arvan et peaksid olema täpselt parajad.TopFuelFunnyCar kirjutas:Tervist. Olen selles teemas alles algaja, aga tehniline värk hakkab väga hästi külge. Lugesin raamatut maximum boost ja jäin toppama turbo sobivuse juures. Nimelt ei oska valida turbot (2 tükki) mis minu mootoriga kokku istuks. Kuidas sellist asja leida? Mootoriks 2.9 V6 ford. Üritan paigaldada kaks turbot. Turbod peaks olema sisemise wastegate-iga, sest välised ei mahu lihtsalt kuhugile ära. Tänud kõigile ette.
-
- Postitusi: 56
- Liitunud: 17.05.2006 18:45
- Asukoht: viljandi
-
- Postitusi: 56
- Liitunud: 17.05.2006 18:45
- Asukoht: viljandi
Õhukulu 5900 rpm on 343 200 Ltr/h. Kompressiooni aste originaalis on 9.0. Mul veel puuduvad kogemused turbo valikul, sest nende marke eriti ei tunne ja ei tea kust ka otsida.
Lisan midagi veel. Kütusepump on hetkel Bosch, tüüp roller cell, surve (no flow) üle 5 bar, süsteemi kontroll surve 2,5 bar. Kõige lihtsam vast kütust rikastada kui tõsta süsteemi rõhku ja tootlikkust. Reguleerijaks paigaldada boosti toimel töötav kütuserõhu regulaator. Pean selle tagasivoolu ära mõõtma ja pihustite läbilaske võime ka.
Lisan midagi veel. Kütusepump on hetkel Bosch, tüüp roller cell, surve (no flow) üle 5 bar, süsteemi kontroll surve 2,5 bar. Kõige lihtsam vast kütust rikastada kui tõsta süsteemi rõhku ja tootlikkust. Reguleerijaks paigaldada boosti toimel töötav kütuserõhu regulaator. Pean selle tagasivoolu ära mõõtma ja pihustite läbilaske võime ka.
-
- Postitusi: 56
- Liitunud: 17.05.2006 18:45
- Asukoht: viljandi
Surveaste on asja nimi, mitte KOMPRESSIOONI ASTE!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 15.05.2005 14:39
- Asukoht: türi
Skylinel T28 turbod, ja külma poole kompressor on keraamiline. A/R peaks ka sobivam olema. 200sx oma jääb kuuma poole pealt tiba suureks. Samas ega nendest GTR-i turbodest väga palju välja ei pigista. Ahjaa tavaliselt on kaks kasutatud (kuid korralikku) turbot transpordiga ukse ette (3-5 päeva teisest maailma ostast 200$) kusagil 600$ ringis, saab ka soodsamalt aga siis peab kauem ootama. Ei ole kindel aga kas neid 200sx turbosid saab nii väga soodsalt.piazza_mees kirjutas:pole just täiesti kindel aga minuarust oli skyline gtril 2 garrett T25te mis on ka samas 200SXi originaal turbo nii,et neid peaks saada olema küll.
-
- Postitusi: 56
- Liitunud: 17.05.2006 18:45
- Asukoht: viljandi
-
- Postitusi: 56
- Liitunud: 17.05.2006 18:45
- Asukoht: viljandi
Mis turbo siis alguses panen?
Kuna ma alles testin siis ei hakka mingit julma raha turbo alla taguma. Mingi kasutatud odavam turbo käib alguseks küll.
Soov on paigaldada neid kaks tükki. Kui aga paigaldaks ühe? Turbo autol ju väljalaske kollete pikkused ei pea olema ühe pikkused. Kui paigaldaksin turbo ühele poole silindri rida ja teiseltpoolt toob väljalaske ka sinna poole ning enne turbot viib kolded kokku. Kas on tark niimoodi teha?
Keegi tore inimene võiks lahti seletada area ratio A/R mõiste.

Kuna ma alles testin siis ei hakka mingit julma raha turbo alla taguma. Mingi kasutatud odavam turbo käib alguseks küll.
Soov on paigaldada neid kaks tükki. Kui aga paigaldaks ühe? Turbo autol ju väljalaske kollete pikkused ei pea olema ühe pikkused. Kui paigaldaksin turbo ühele poole silindri rida ja teiseltpoolt toob väljalaske ka sinna poole ning enne turbot viib kolded kokku. Kas on tark niimoodi teha?

Keegi tore inimene võiks lahti seletada area ratio A/R mõiste.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=345
kas sa seda teemat oled lugenud?
kas sa seda teemat oled lugenud?
Uuri seda lehte, pole küll 2.9 aga siiski V6 ja turbo asetus kah ühele poolele. Sa võiksid peale mootori mainida ka autot, kuhu see mootor kuulub.
http://www.ford-capri.fsnet.co.uk/turbo/index.htm
Sry, unustasin lingi täitsa ära, seda lehte mõtlesin.
http://www.ford-capri.fsnet.co.uk/turbo/index.htm
Sry, unustasin lingi täitsa ära, seda lehte mõtlesin.
Viimati muutis hents99, 19.05.2006 23:09, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 56
- Liitunud: 17.05.2006 18:45
- Asukoht: viljandi