Turbo sobivus

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

TopFuelFunnyCar
Postitusi: 56
Liitunud: 17.05.2006 18:45
Asukoht: viljandi

Turbo sobivus

Postitus Postitas TopFuelFunnyCar »

Tervist. Olen selles teemas alles algaja, aga tehniline värk hakkab väga hästi külge. Lugesin raamatut maximum boost ja jäin toppama turbo sobivuse juures. Nimelt ei oska valida turbot (2 tükki) mis minu mootoriga kokku istuks. Kuidas sellist asja leida? Mootoriks 2.9 V6 ford. Üritan paigaldada kaks turbot. Turbod peaks olema sisemise wastegate-iga, sest välised ei mahu lihtsalt kuhugile ära. Tänud kõigile ette.
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Re: Turbo sobivus

Postitus Postitas henri »

TopFuelFunnyCar kirjutas:Tervist. Olen selles teemas alles algaja, aga tehniline värk hakkab väga hästi külge. Lugesin raamatut maximum boost ja jäin toppama turbo sobivuse juures. Nimelt ei oska valida turbot (2 tükki) mis minu mootoriga kokku istuks. Kuidas sellist asja leida? Mootoriks 2.9 V6 ford. Üritan paigaldada kaks turbot. Turbod peaks olema sisemise wastegate-iga, sest välised ei mahu lihtsalt kuhugile ära. Tänud kõigile ette.
Kasuta kahte kasutatud skyline gtri turbot, neid saab suht mõistliku hinnaga. Need turbod on mõeldud küll 2.6l mootorile kuid too mootor on ka suht kõrgete pööretega, seega arvan et peaksid olema täpselt parajad.
TopFuelFunnyCar
Postitusi: 56
Liitunud: 17.05.2006 18:45
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas TopFuelFunnyCar »

fordi mootoril piiraja 5900 rpm. Mida peaksin arvestama turbo valikul?
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kas sa oled vajalikud arvutused teinud enda mootori õhu koguse, liikumise kohta? nende andmete järgi saad ju valida turbo...
TopFuelFunnyCar
Postitusi: 56
Liitunud: 17.05.2006 18:45
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas TopFuelFunnyCar »

Õhukulu 5900 rpm on 343 200 Ltr/h. Kompressiooni aste originaalis on 9.0. Mul veel puuduvad kogemused turbo valikul, sest nende marke eriti ei tunne ja ei tea kust ka otsida.

Lisan midagi veel. Kütusepump on hetkel Bosch, tüüp roller cell, surve (no flow) üle 5 bar, süsteemi kontroll surve 2,5 bar. Kõige lihtsam vast kütust rikastada kui tõsta süsteemi rõhku ja tootlikkust. Reguleerijaks paigaldada boosti toimel töötav kütuserõhu regulaator. Pean selle tagasivoolu ära mõõtma ja pihustite läbilaske võime ka.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

ise soovitaks ilmselt mingeid diislite turbosid.
TopFuelFunnyCar
Postitusi: 56
Liitunud: 17.05.2006 18:45
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas TopFuelFunnyCar »

Kuidas siis valida? Kas mingi Saabi turbo võib sobida? Mitte AERO oma. Tavalisel garrett-i oma. Vist oli mingi airesearch.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Surveaste on asja nimi, mitte KOMPRESSIOONI ASTE!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
piazza_mees
Postitusi: 48
Liitunud: 15.05.2005 14:39
Asukoht: türi

Postitus Postitas piazza_mees »

pole just täiesti kindel aga minuarust oli skyline gtril 2 garrett T25te mis on ka samas 200SXi originaal turbo nii,et neid peaks saada olema küll.
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

piazza_mees kirjutas:pole just täiesti kindel aga minuarust oli skyline gtril 2 garrett T25te mis on ka samas 200SXi originaal turbo nii,et neid peaks saada olema küll.
Skylinel T28 turbod, ja külma poole kompressor on keraamiline. A/R peaks ka sobivam olema. 200sx oma jääb kuuma poole pealt tiba suureks. Samas ega nendest GTR-i turbodest väga palju välja ei pigista. Ahjaa tavaliselt on kaks kasutatud (kuid korralikku) turbot transpordiga ukse ette (3-5 päeva teisest maailma ostast 200$) kusagil 600$ ringis, saab ka soodsamalt aga siis peab kauem ootama. Ei ole kindel aga kas neid 200sx turbosid saab nii väga soodsalt.
TopFuelFunnyCar
Postitusi: 56
Liitunud: 17.05.2006 18:45
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas TopFuelFunnyCar »

M-Tech kirjutas:Surveaste on asja nimi, mitte KOMPRESSIOONI ASTE!
Selge siis.

Vaatasin raamatus seda turbo map värki. Ega sealt alguses ikka väga palju aru ei saa küll. Midagi juba mõikab tänaseks. Selle map järgi siis valitaksegi turbo, jah?
TopFuelFunnyCar
Postitusi: 56
Liitunud: 17.05.2006 18:45
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas TopFuelFunnyCar »

Mis turbo siis alguses panen? :?:

Kuna ma alles testin siis ei hakka mingit julma raha turbo alla taguma. Mingi kasutatud odavam turbo käib alguseks küll.

Soov on paigaldada neid kaks tükki. Kui aga paigaldaks ühe? Turbo autol ju väljalaske kollete pikkused ei pea olema ühe pikkused. Kui paigaldaksin turbo ühele poole silindri rida ja teiseltpoolt toob väljalaske ka sinna poole ning enne turbot viib kolded kokku. Kas on tark niimoodi teha? :?:

Keegi tore inimene võiks lahti seletada area ratio A/R mõiste.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=345
kas sa seda teemat oled lugenud?
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Uuri seda lehte, pole küll 2.9 aga siiski V6 ja turbo asetus kah ühele poolele. Sa võiksid peale mootori mainida ka autot, kuhu see mootor kuulub.
http://www.ford-capri.fsnet.co.uk/turbo/index.htm
Sry, unustasin lingi täitsa ära, seda lehte mõtlesin.
Viimati muutis hents99, 19.05.2006 23:09, muudetud 1 kord kokku.
TopFuelFunnyCar
Postitusi: 56
Liitunud: 17.05.2006 18:45
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas TopFuelFunnyCar »

Seda lehte ei ole lugenud. Kindlasti võtan õhtul esimese asjana ette. Autoks chevette hatchback 76.a .
Vasta