8.75 oli määratud indeks, sõitis 8.825tnx kirjutas:Huvitav kas siis 8,75 jäi siis parimaks ?
Nissan 300zx Viljar
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Hetkel laevas ja tagasiteel!
Kõkkuvõtteks võin öelda, et sõita sai palju ja lagunemas midagi ei olnud. Seega käik väga õpetlik ja nauditav, mis tekitab küsimuse, et mis me varem teinud oleme:)
8,81 jäi parimaks ajaks, sest me ei osanud ette näha, et rehvid liimil kohutava kiirusega kuluvad ja iga sõiduga 60 jalga kehvemaks läks, kuid võimsuse tõstes 2 ja 3 käiguga tegime tagasi selle , mis stardis puudu jäi.
Sisuliselt kulusid ET Dragid ära 12 sõiduga ja saime.
Esimestel sõitudel 1,3 60jalga oli täitsa tavaline, kuid hiljem 1,4-1,5 oli juba max, mida võtta sai, kuid see sundis lõpus juba ka 2,2bari peale keerama, mille peale Soome konkurentide suu lahti saime, kui 260km/h neist möödusime
Märkimisväärne oli see, et 200m kiirus oli 210km/h, mis Eestis unistuseks jääb ja keegi vastastest ka ei suutnud järgi teha.
Esimene finaaal sõit 8,6 sõitnud Camaro vastu pani isegi kommentaatori ahhetama, sest reaktsioon 0,023 tema vastu tuli kõigile kohalikele üllatusena, millest toibuti ikka mitu tundi. Kahju ainult, et teine finaalsõit -0.027 sekki varastatud sai. Mille peale muidugi somm tuli ja kiitis meie tiimi ja autot ja tänas sõna otseses mõttes jumalat, sest oli meid väga kartnud.
Meil oli juba hüüdnimi valmis (7seki mehed), sest ilma kustutussüsteemita me Nossi kasutada ei tohtinud. 01.07 hommikul esimese laevaga saime OMP kustutussüsteemi kätte ja Nitro pudel võis jälle peale lennata.
Kuna keegi õlle kõrvalt rehve vahetada ei viitsinud, siis 5 korda 8,8sekki ja üle 257km/h jäi meie laeks. Ja muidugi finaalideks midagi suurt muutes oleksime oma braketi indeksi suure tõenäosusega lõhki sõitnud.
Videod ja pildid tulevad siis, kui oleme veidi kodus puhanud.
Kõkkuvõtteks võin öelda, et sõita sai palju ja lagunemas midagi ei olnud. Seega käik väga õpetlik ja nauditav, mis tekitab küsimuse, et mis me varem teinud oleme:)
8,81 jäi parimaks ajaks, sest me ei osanud ette näha, et rehvid liimil kohutava kiirusega kuluvad ja iga sõiduga 60 jalga kehvemaks läks, kuid võimsuse tõstes 2 ja 3 käiguga tegime tagasi selle , mis stardis puudu jäi.
Sisuliselt kulusid ET Dragid ära 12 sõiduga ja saime.
Esimestel sõitudel 1,3 60jalga oli täitsa tavaline, kuid hiljem 1,4-1,5 oli juba max, mida võtta sai, kuid see sundis lõpus juba ka 2,2bari peale keerama, mille peale Soome konkurentide suu lahti saime, kui 260km/h neist möödusime

Märkimisväärne oli see, et 200m kiirus oli 210km/h, mis Eestis unistuseks jääb ja keegi vastastest ka ei suutnud järgi teha.
Esimene finaaal sõit 8,6 sõitnud Camaro vastu pani isegi kommentaatori ahhetama, sest reaktsioon 0,023 tema vastu tuli kõigile kohalikele üllatusena, millest toibuti ikka mitu tundi. Kahju ainult, et teine finaalsõit -0.027 sekki varastatud sai. Mille peale muidugi somm tuli ja kiitis meie tiimi ja autot ja tänas sõna otseses mõttes jumalat, sest oli meid väga kartnud.
Meil oli juba hüüdnimi valmis (7seki mehed), sest ilma kustutussüsteemita me Nossi kasutada ei tohtinud. 01.07 hommikul esimese laevaga saime OMP kustutussüsteemi kätte ja Nitro pudel võis jälle peale lennata.
Kuna keegi õlle kõrvalt rehve vahetada ei viitsinud, siis 5 korda 8,8sekki ja üle 257km/h jäi meie laeks. Ja muidugi finaalideks midagi suurt muutes oleksime oma braketi indeksi suure tõenäosusega lõhki sõitnud.
Videod ja pildid tulevad siis, kui oleme veidi kodus puhanud.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Sai ka kohal käidud ning loomulikult ka pöialthoidmas. Mina nägin Sind sõitmas kaks korda, aga palju muidu peale lasti? sest osalejaid oli ulme palju. Kahju, et eliminaatoris läks sedasi, kuigi alguses rebisid kohe ette. Aga edu edaspidiseks ning see auto sobib sinna liimirajale väga hästi, kerge vaheldus usa päritolu masinatele.


A4TQ :)
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Ma ei saanud teises eliminaatoris kellegist ette rebida, sest vastane Mustangiga pidi startima umbes 0,9 sekki varem, kuid mina varastasin 0.027sekki. Ilmselt räägid kollasest pontiacist, mis sai alistatud 0.0073 sekiga 
Aga kokku saime teha 12 sõitu, millest enamus olid neljapäeval.

Aga kokku saime teha 12 sõitu, millest enamus olid neljapäeval.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Jep võis olla küll, päike küpsetas seal ikka korralikult. Läks veits sassiRICE BURNER kirjutas:Ma ei saanud teises eliminaatoris kellegist ette rebida, sest vastane Mustangiga pidi startima umbes 0,9 sekki varem, kuid mina varastasin 0.027sekki. Ilmselt räägid kollasest pontiacist, mis sai alistatud 0.0073 sekiga
Aga kokku saime teha 12 sõitu, millest enamus olid neljapäeval.

A4TQ :)
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Kuna Haapsalus juhtus nii, et viimases sõidus Audi vastu 4sekundit jutti piirajas istumine tõi ilmselt mootori kõige nõrgema lüli välja, siis jääb meil Tartu vahele.
5 silindri hülssi tuli pikk pragu ja mahlad läksid juba stardis seistes sassi, mida oli hiljem logist hästi näha. Finisis süttis auto põlema tuulutusest lennanud õlist, kuid õnneks suuremat kahju ei tekkinud, vaid põlenud juhtmed ja söestunud kollektori termoteip. Kütusesüsteem oli ka pikalt tules, kuid õnneks see ei andnud järele.
89mm kolb sellel mootoril on natuke liiast ja hülsi sein jääb veidi õhukeseks sellise jõu jaoks. Lihtsalt peale paari võistlust hakkasid lohud hülsi seintele tekkima, kui sai 2,3bari peale keeratud, kuid nüüd polnud me veel lähedalgi.
Nüüd siis uus blokk ja väiksemad kolvid sisse ja 21august uuesti rajal, et see kripeldama jäänud 8 ka Eestis ära sõita. Hoosieri rehviga oli Haapsalus tunne, nagu Alastaros sõites. Paar sõitu veel ja oleksime oma Soome rekordi ületanud probleemideta, sest lõpukiirus oli umbes 20km/h väiksem. Aga eks see 9.0 oli ka hea tulemus kolmanda katsega, kus üks silinder vett pumpas.
Teoreetiliselt saaksime ka laupäevaks valmis, kuid siis saaks kvaliteet kannatada, mida eriti enam kogeda ei tahaks. Aitab ühest põlengust küll!
5 silindri hülssi tuli pikk pragu ja mahlad läksid juba stardis seistes sassi, mida oli hiljem logist hästi näha. Finisis süttis auto põlema tuulutusest lennanud õlist, kuid õnneks suuremat kahju ei tekkinud, vaid põlenud juhtmed ja söestunud kollektori termoteip. Kütusesüsteem oli ka pikalt tules, kuid õnneks see ei andnud järele.
89mm kolb sellel mootoril on natuke liiast ja hülsi sein jääb veidi õhukeseks sellise jõu jaoks. Lihtsalt peale paari võistlust hakkasid lohud hülsi seintele tekkima, kui sai 2,3bari peale keeratud, kuid nüüd polnud me veel lähedalgi.
Nüüd siis uus blokk ja väiksemad kolvid sisse ja 21august uuesti rajal, et see kripeldama jäänud 8 ka Eestis ära sõita. Hoosieri rehviga oli Haapsalus tunne, nagu Alastaros sõites. Paar sõitu veel ja oleksime oma Soome rekordi ületanud probleemideta, sest lõpukiirus oli umbes 20km/h väiksem. Aga eks see 9.0 oli ka hea tulemus kolmanda katsega, kus üks silinder vett pumpas.
Teoreetiliselt saaksime ka laupäevaks valmis, kuid siis saaks kvaliteet kannatada, mida eriti enam kogeda ei tahaks. Aitab ühest põlengust küll!
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h