Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 03.06.2024 23:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.06.2009 14:36 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Astrona kroonikat lugedes tundub,et isegi mingi suvaline mootor kestab rohkem kui see nissani käi....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.06.2009 0:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
_siim_ kirjutas:
Astrona kroonikat lugedes tundub,et isegi mingi suvaline mootor kestab rohkem kui see nissani käi....

Näed kui lihtsalt võib võhikutele vale mulje jääda. Nissanil pole muud viga, kui see, et jaapanlaste poolt kõik suht optimeeritud kestma heal juhul +150% võimsuse juures. Siiani ei saa aru, miks väntvõll, tagasild ja veel mõned lülid +500% jõudu välja kannatavad. Pakun, et "suvalisi mootoreid" läheb tehase võimsuse juures kah rohkem laiali, sellegi poolest kestavad kauem kui F1 masinad.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.06.2009 12:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
_siim_ kirjutas:
Astrona kroonikat lugedes tundub,et isegi mingi suvaline mootor kestab rohkem kui see nissani käi....


RFL´i kroonikat oled lugenud, avastad et seal tegu sama mootoriga. Selliseid üldistusi pole mõtet siin teha. Mootor nagu iga teine 16 klapiline.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.06.2009 13:00 
Eemal

Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitusi: 160
zoom1 kirjutas:
_siim_ kirjutas:
Astrona kroonikat lugedes tundub,et isegi mingi suvaline mootor kestab rohkem kui see nissani käi....


RFL´i kroonikat oled lugenud, avastad et seal tegu sama mootoriga. Selliseid üldistusi pole mõtet siin teha. Mootor nagu iga teine 16 klapiline.


Mootor mis vajab iga aasta uut turbot, saalesid ja üle kahe-kolme aasta ka väntvõlli :-D pluss kulumaterjal


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.06.2009 13:24 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Enamus asjadest saan aru,aga pole nagu eriti mujal silma hakanud et vänt kõveraks läheb...
Kas siis ei pakuta sellele mingit kangemat asja sinna sisse?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.06.2009 13:33 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
_siim_ kirjutas:
Enamus asjadest saan aru,aga pole nagu eriti mujal silma hakanud et vänt kõveraks läheb...
Kas siis ei pakuta sellele mingit kangemat asja sinna sisse?


Tegelikult ei ole vaja kangemat väntvõlli. Üks uus ja korralik mis on dünaamiliselt balanseeritud rihmarattast hoorakani ajab asja kenasti ära.
Lihtsalt ei ole mõtet 280.000km sõitnud mootorist võtma hakata 300+ hp ja siis kiruda, et kõnts on see mootor. Hea, et keegi veel CA-dega ka jaurab.

T6nis kirjutas:
Mootor mis vajab iga aasta uut turbot, saalesid ja üle kahe-kolme aasta ka väntvõlli :-D pluss kulumaterjal


See jutt on nüüd küll ilmselge liialdus ju :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.06.2009 15:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Remonti vajavad need mootorid ilmselt seetõttu, et enamus külasepad komplekteerivad elus esimest korda mootorit teadmata midagi tolerantsidest või puhtusest ja siis kukuvad kohe rõhku keerama.
Mis kestvust selliselt asjalt lootma peaks?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.06.2009 16:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Mihkel kirjutas:
Remonti vajavad need mootorid ilmselt seetõttu, et enamus külasepad komplekteerivad elus esimest korda mootorit teadmata midagi tolerantsidest või puhtusest ja siis kukuvad kohe rõhku keerama.
Mis kestvust selliselt asjalt lootma peaks?


Tõnise eelarvamused põhinevad sellel, kui ta ostis oma S13ne just samasugustelt külaseppadelt, kes tegid jutu järgi kappremondi, mille turbo kestis täpselt 10km. Hiljem hakkas ta muidugi suure turboga rõhku peale keerama, täiesti orig kütusesüsteemiga (mis oli küll plaanis upgradeda, aga viimasena :-D ), ja noh üllatuseks rääkimatta kolbidest, põles ära ka plokikaas :-D

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.06.2009 18:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.12.2005 11:21
Postitusi: 711
mul oli ka üks CA18 paksult silikooni täis ja üks kepsupolt tuli välja klapikambri kaane alt, seega suht tavaline teema. remonditi tlnst väljaspool seda enne minukätte jõudmist ;)

olavi

_________________
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.06.2009 20:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mõistagi kestab iga mootor oluliselt paremini, kui seda õigete töövõtete ja varuosadega remontida ning tuunida, kuid tõele au andes on CA18DET-il siiski keskmisest rohkem probleeme. Seda just saalede ja väntvõlli juures, mis on lihtsalt tehase tegemata töö.
Ärapõlenud kolvid jm on siiski ainult "keerame rõhku peale ja vaatame mis toimub" suhtumise vili.



Tsiteeri:
Tegelikult ei ole vaja kangemat väntvõlli. Üks uus ja korralik mis on dünaamiliselt balanseeritud rihmarattast hoorakani ajab asja kenasti ära.
Lihtsalt ei ole mõtet 280.000km sõitnud mootorist võtma hakata 300+ hp ja siis kiruda, et kõnts on see mootor.


Siin tulebki vahe sisse, oleneb mis mootorist. Võid võtta suht suvalise Porsche 924 paljukirutud 2liitrise mootori, sellele 1,2+bar kaela lasta, tulemus on 300hj kanti ja mootor ei köhi ka mitte. Eeldab mõistagi korralikku juhtimist, stock K-jetronicuga võib lutsu visata.
Aga mu 400k+ sõitnud mootor (viimased 30 000 km turbotatuna 1bar rõhuga, 9.3 CR, 250hj/320Nm) nägi seest välja kui uus kulumise osas (kolvid, nukk, saaled, vänt). Vahetasin lihtsalt sellepärast uued saaled ja rõngad sisse, kuna oli juba lahti võetud, seda õlilekete tõttu.
Ahjaa, väntvõll oli samuti kõikide strateegiliste mõõtude osas (kaelte ellis, kulumine) täiesti tehase tolerantsides.

Ja mootoreid, mis kaua kestavad on mitmeid. Nt Mercedese 3liitrine 12v R6 jpt.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.06.2009 22:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Mercedes on sepis sisuga juba tehasest.
Ühesõnaga mõttetu heietada sellest mootori kestvusest, kestab täpselt samamoodi nagu teised samaklassi motod. Jätate väga võhikute muljed siin nende saunanaiste juttudega kapriissusest. Huvitav, et nendest projektidest ei räägita mis kestavad. Loomulikult, sest eestasele meeldib ainult kiruda.
Tehke uus teema sellejaoks, see pole päris õige koht.
Ja peep kui vastata tahad, siis ära unusta seletada mis on need tegematta jäänud tööd nissani väntvõllide juures, või on see sul eelarvamus?

Ja astronale ainult kannatust, mis on ta ainuke vaenlane selle projekti puhul.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.06.2009 0:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Sepissisu ei tee mootorit ise veel kestvaks.

Vead, mis CA18 mootoril juba tehasest tulles on, on nt tihtipeale ebatäpne vändaliin ja viletsalt tehtud õlituskanalid väntvõllis. Neid vigu on ennegi siin foorumis väljatoodud ja veelgi enam vastavates välismaa foorumites. Jah, on CA18DET mootoreid, mis kestavad, aga need on kas stock või siis ulatuslikult ümberehitatud mootorid.
Isiklikult võtaks mina toorikuks hoopis KA24DE 16v mootori, mis on oluliselt õnnestunum toorik, kuna niiehknaa tuleb kolvid-kepsud ju välja vahetada.

Kes tahab aga iga hinna eest kuni 3l masinate klassis võistelda, eks see peab midagi ette võtmavigade vastu või mootorite vahetusega leppima.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.06.2009 3:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Kui antud teemat hoolikalt lugeda, siis sel masinal on läinud ainult kolvid - 2 korda - ja põhjus pole kunagi olnud CA18DET'is vaid omaniku lolluses, CP kolvid läksid 300hp peal ja wisecod 400hp peal. Mootor läikis seest, samuti mu uus CA18, mille Riho ehitas, läigib seest. Masin millel läks 2x saaled, oli aga seest nii must et 1. kord pidi kaane sees kaevama, et kaane poldid üles leida ja kui alt lahti võtsin leidsin kolme erinevat värvi silikoni jms huvitavat kraami.
Inimene kes tahab sportautot, ostab selle 200K...20000K eest, ja ka hooldab seda korralikult. Aga CA18DET'e ostetakse juba SMS laenu peale. Mina CA18DET mootoriga masinat ei soovita kellelegi, kui just pole teada täpne ajalugu ja hästi hoitud, või tunnen inimest kes sellele kap-remondi tegi.

Miks ca18det? Esiteks, kuna 100-200K investeeringuga poolikud projektid on sattunud ette kordi odavamalt. Kokkuladumise rõõm ja bingo, ongi kiirem kui 10x kallim porsche vms, ja kui õigesti teha, siis kestab kah mitte 10x vähem, ja kui 20000km "kardiga" sõitnult veel elus olla, siis radikuliit on kauba peale nii kui nii :), rääkimata kadunud kõrvakuulmisest. Võrdleme asju mis on võrreldavad...
Ise nullist alustades pigem võtaks mõne suurema mootori, millel tehases juba kaas hingab ja kõik kannatab 1bar välja - rahulikult 500hj, mis sest et mootor 50kg raskem.
Hetkel EMV klassid kah nii, et NA mootorid ja siis juba 4.0TN mootorid.
Oleks ...2.0T klass kah, liiguks siin ka 11sekundi CA18DET'e ja vaevalt et esi kümnes oleks ainult bmw, vw, audi, honda, porsche, toyota, opel...
Tõesti selle vaidluse võiks teha Vaba Teema alla - arvan, et see teema pole päris mõtetu.

Teemasse kah... Arvan, et ma ei hakka alla 500hj/1000kg häbi tegema ja masinat garaazist välja ajamagi :) Enne uurin, õpin, saan targemaks, kogun kogemusi ja ootan sügisesed bhra reegli muudatused ära ning panen konkreetsed plaanid paika ja kevadel täie rauaga... eks näis.
Kiirustamise mõtetust olen juba tõestanud :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.06.2009 10:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Raceboy kirjutas:
Sepissisu ei tee mootorit ise veel kestvaks.

Vead, mis CA18 mootoril juba tehasest tulles on, on nt tihtipeale ebatäpne vändaliin ja viletsalt tehtud õlituskanalid väntvõllis. Neid vigu on ennegi siin foorumis väljatoodud ja veelgi enam vastavates välismaa foorumites. Jah, on CA18DET mootoreid, mis kestavad, aga need on kas stock või siis ulatuslikult ümberehitatud mootorid.
Isiklikult võtaks mina toorikuks hoopis KA24DE 16v mootori, mis on oluliselt õnnestunum toorik, kuna niiehknaa tuleb kolvid-kepsud ju välja vahetada.

Kes tahab aga iga hinna eest kuni 3l masinate klassis võistelda, eks see peab midagi ette võtmavigade vastu või mootorite vahetusega leppima.


Tehasest tulles polnud ühelgi ca18detil ebatäpset vändaliini, kuna kõik aetakse tuhandikega paika, iga kaela jaoks mõõdetakse saale eraldi ja ka tellitakse vastava kaela mõõdu järgi uus, kui vaja vahetada. Näha oli et sa ei tea nendest probleemidest midagi, nii et mees ära sel teemal sõna võta.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.06.2009 10:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
zoom1 kirjutas:
Tehasest tulles polnud ühelgi ca18detil ebatäpset vändaliini, kuna kõik aetakse tuhandikega paika, iga kaela jaoks mõõdetakse saale eraldi ja ka tellitakse vastava kaela mõõdu järgi uus, kui vaja vahetada. Näha oli et sa ei tea nendest probleemidest midagi, nii et mees ära sel teemal sõna võta.


Jajah, ära enam peale võta. Tutvu veidi muu maailma kogemustega ka antud mootori osas, mitte ära piirdu Astromoto "spetsialistide" jutuga.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11