Olen kasutanud punast plaati mis soomlaste versioon 2.2hest ja siis üht SMD varianti mis oli 4x wasted sparki ja mõne lisaga veel kuid vaevalt suitsupaki suurune ja korraliku pistikuga. Selle pisikese musta install oli mõnus sest tuli koos kaablipindiga ja pakis olid ka uued boschi pistikud ja pinid....kahjuks pole meeles kust ma ta ostsin....ca 8-9 aastat tagasi vast
(Ehk siis ms1) proseks oli minumeelest midagi suutlikumat kuid tarkvara polnud veel MS2 jaoks.
Sinu pandud linkidest on esimene üsna huvitav. (Mulle ei meeldi SMD kuna on miski pidev hirm, et miskit lendab õhku ja ma ei suuda seda ise parandada
)
On lihtsalt olnud mõni riistvaraline fail ja
pean MSi suurimaks eeliseks seda, et pmt on iga tükk netist saadaval ja kuna on olemas ka kogu skeemiosa siis on ka kõik tööd ise tehtavad.Seda ei juhtu tihti kuid viimane MS lendas õhku kuna ma polnud arvestanud vana fordi süüteluku eripäraga (geneka ergutus tuleb veidi valesse kohta ja ms ei lülitu välja kui dioodi vahele ei pane) ja kui omanik auto seiskamiseks akujuhtme eemaldas käis plaks, silmasin läbi ledi aukude MSi korpuses hõõgumist ja hetk hiljem oli auto kärsahaisu täis kuid veaotsing ja parandamine oli suurusjärgus 10 minutit ja 1 euro. Tundmatu layoutiga poleks mul aimugi mis seal enne oli kus nüüd katkise detaili jalad paistavad.
Idee on olnud luua ver 2.2 plaadi baasil midagu uut....selle vahega, et VR input, mõnedoutputid ja süüteväljundid on deafultis peal ning proseks telliks originaal MS2 prose. Eriti pakub pinget originaalaju korpusesse mahtumise teema.
veidi selle teise kohta uurides jäi silma selle edasiarendus korralikus korpuses:
http://www.k-data.org/kdfi-v1-4-with-enclosure.htmlKuid pean tihti hinda olulisemaks sest kui db 37me pistikul kruvid kinni keerad EI JUHTU selle pistikuga mitte midagi....vähemalt siis kui aju salongi paigaldada.... Mul pole vähemalt juhtunud kuid 2000+ autode stock ajupistikuid olen küll pidanud korrosioonist puhastama.
Widebandi built in controller on lahe. USB built in adapter on kaheldav....eeldan, et see sarnane vemsi omaga kuid mul miskipärast järjest väheneb usk üle USB head asja saada ja kasutan nüüd vist vaid COM porti sest viimane auto pani korralikult tala mapi näiduga....lambist kukkus mapp alla ja segu lahjaks....võtsin sisselaske lahti, et mitte mootorit ära lõhkuda ja NA autol oli MAP WOT alas 82-107Kpa
Firmvare vahetus üle COMi ja kõik andmed käsitsi peale üle COMi ja autot ei tundnud äragi....AFR oli nii sile kui olla sai. (Iga burni ajal pani USB juhe loomulikult ka miski errori ja burn õnnestus teise korraga)
Ma arvan, et proovin su esimes lingis oleva asja ära lähiajal