Made in Poola. See on logistiliselt väga mugav tegelikult. Support rahuldab mind hetkel täielikult, lõpptarbija saab suppordi oma diilerilt, ehk Eestis minult. Hetkel jõuavad kõigega tegeleda, nii suppordi kui arendustööga. Mõned aastad turul, täpset kuupäeva ei tea ega näe põhjust uurima hakata. Diilerivõrk on global -
http://ecumaster.com/en/distributors. Dokumenteeritud esimene firm oli 0.997 ning hetkel on 1.066 diileritel testimises. Siit võid ise kalkuleerida palju uuendusi tehtud. Omast kogemusest võin öelda, et arendustöö on väga intensiivne ja mis minule meeldib võetakse soove ka kuulda.
Näiteks on ka töötatud orig CAN dashide juhtimisega, on arendatud protokollid BMW, Citroen, VW, Ford ja Lotus CAN näidikuplokkide juhtimiseks. Bluetooth lisamoodul on olemas, unustasin panna listi, ühildub enamus Android seadmetega.
Maailmas on autosid omajagu. Eestis minu teada sõitvaid hetkel 2, millest 1 on minu enda Mr2 3sgte. Suht mitu süsteemi on klientidel ostetud, kuid veel paigaldamata. See talv tuleb paigaldusi üsna mitmeid.
Tarkvara. Noh mina olen "ära rikutud" Autronicu softiga, millest mugavamat/paindlikumat näinud ei ole, seega minule tunduvad enamus tarkvarasid ebamugavatena. Veel meeldib väga Link/ViPec soft, see on väga sarnane Autronicu omaga, kuid vähe fancim. Samas paljude jaoks on Autronicu soft väga vanalaadne ja ebamugav, seega see on väga personaalne teema. Kui nüüd EMU softist rääkida, siis sellega saab töö ära teha küll ning see vist ongi oluline.
EMU puhul tuleb ma aru saada, mis on selle toote sihtgrupp. Suht ebaloogiline oleks võrrelda high-end kordades kallimate motorsport toodetega. Enamus tänavakasutuses olevaid autosid ei vaja ecu loggerit ning suures koguses vabu kanaleid, rääkimata andmete analüüsist. Nende eesmärkide jaoks on teised tooted.
Ma ei saa sinu loogikast aru, et Evo oleks ainuke. Ehk seletad lahti miks nii arvad ning siis võime edasi arutada.
Mis mul rääkimata peaks jääma? Küsi julgelt kui miski asi konkreetsemalt huvitab. Tegemist on vägagi kvaliteetselt komplekteeritud rauaga, mis on valmistoode, millel on kasutusjuhend, support ja 2a garantiid.
Minu arvates on EMU väga hea hinna/kvaliteedi/omaduste suhtega süsteem ning on hea alternatiiv MS/Vems tüüpi ajudele. Miks 1 või teist eelistada peab igaüks ise otsustama. Omadusi ja funktsionaalsust võib vast samuti igaüks ise võrrelda. Ma olen alati ise olnud arvamusel, et toode tuleb valida mitte brandi vaid seadistaja järgi. Oluline on see kes hakkab aju paigaldama, konfima, seadistama, kust tuleb tehn.tugi jne.
Link`ga pole mõtet väga võrrelda, hinnavahe on 3-kordne. Samas kas Linkil on sisse ehitatud kommukad, kas on sisse ehitatud WB, EGT võimendid, MAP andur tuleb eraldi osta, eraldi tasu eest knock-control. Kas see tähendab nüüd, et Link on halb või nõrgem toode ja veel kordades kallim? Ei, Link on endiselt väga hea, kuid tuleb endale selgeks teha millised omadused on vajalikud ja mis on sõiduki eesmärk.