Manuaal käigukasti ja diferentsiaalide remondikohad
-
- Postitusi: 4
- Liitunud: 11.10.2011 12:26
Manuaal käigukasti ja diferentsiaalide remondikohad
Tere
Oskab keegi soovitada kohti kus võiks lasta remontida manuaalkäigukaste või diferentsiaale.
Oskab keegi soovitada kohti kus võiks lasta remontida manuaalkäigukaste või diferentsiaale.
Re: Manuaal käigukasti ja diferentsiaalide remondikohad
KÄIGUKASTID OÜ
Käigukastide remont
Margus Bollverk
Kodasema küla Roosna-Alliku vald Järvamaa
telefon 5056377
Kui ma ei eksi siis pidavat ta ka rallikate käimakotte tegema.
Käigukastide remont
Margus Bollverk
Kodasema küla Roosna-Alliku vald Järvamaa
telefon 5056377
Kui ma ei eksi siis pidavat ta ka rallikate käimakotte tegema.
Re: Manuaal käigukasti ja diferentsiaalide remondikohad
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Re: Manuaal käigukasti ja diferentsiaalide remondikohad
Impreza kaste tundvate inimeste kontakte keegi oskab jagada? Soovitavalt Tallinnas, kuid kuna Eesti on piisavalt pisike, siis sobivad ka muud kohad.
Re: Manuaal käigukasti ja diferentsiaalide remondikohad
Küsi nipponauto.ee -st.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Toyota MR2 Turbo
Re: Manuaal käigukasti ja diferentsiaalide remondikohad
Jõujaama Mihkel lappas ka neid vahepeal söögi alla ja söögi peale.
Re: Manuaal käigukasti ja diferentsiaalide remondikohad
Minul tehti Subaru kastid tegelikult Mariine Autos. Lammutasin ka ise aga alati oli vaja tükke vahetada, mida mul endal üle polnud.
Reaalsuses on neid tegijaid ilmselt palju, küsimus on pigem, kui hästi tehakse.
Elu on näidanud, et kõige paremini toimivad tehase kastid, mis ei ole kellegi poolt juba korra lahti võetud ja kokku pandud.
Subaru puhul andis see just käikude kohapeal lülitumises tunda, iga korraga läks asi hullemaks, avamata kast aga töötas laitmatult.
Ise soovitaksin Speedster OÜ-d ja Arvot, uurida mis kaste tema remondib.
VAG grupp kuulub sinna alla kindlasti, k.a. Lamborghini näiteks.
Paigaldab VAG-i kastidesse lukke jne.
Minu silmis on probleem üldjuhul selles, et kaste remonditakse käetunde järgi, mitte lõtke reaalselt kellaga paika ajades.
Šiguli ja Mosse ajastu on tegelikult juba möödas ning tehnika on piisavalt peeneks läinud, et vaid tunde järgi kestvat asja enam ei tee.
Reaalsuses on neid tegijaid ilmselt palju, küsimus on pigem, kui hästi tehakse.
Elu on näidanud, et kõige paremini toimivad tehase kastid, mis ei ole kellegi poolt juba korra lahti võetud ja kokku pandud.
Subaru puhul andis see just käikude kohapeal lülitumises tunda, iga korraga läks asi hullemaks, avamata kast aga töötas laitmatult.
Ise soovitaksin Speedster OÜ-d ja Arvot, uurida mis kaste tema remondib.
VAG grupp kuulub sinna alla kindlasti, k.a. Lamborghini näiteks.
Paigaldab VAG-i kastidesse lukke jne.
Minu silmis on probleem üldjuhul selles, et kaste remonditakse käetunde järgi, mitte lõtke reaalselt kellaga paika ajades.
Šiguli ja Mosse ajastu on tegelikult juba möödas ning tehnika on piisavalt peeneks läinud, et vaid tunde järgi kestvat asja enam ei tee.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Manuaal käigukasti ja diferentsiaalide remondikohad
Ja kuipaljudele stock kastidele tasub sul uued võllid ja hammasrattad või peaülekanne tellida? sa ei taha teadagi mida plastigauge, mikromeeter ja indiaatorkell räägivad kui ühe 200-300k sõitnud kasti lahti võtad. Tuleb ikka mõistusega laagrid ära vahetada, olemasolu korral diffri hambumus ja eelpinge regulluda, ülemõtlemine lõpetada ja kast kokku keerata sest muidu ei saagi tagasi kokku kui kõiki lõtke ja tolerantse paika tahad ajada. Kui näiteks subaru kastis on tüüpveana diffrilaagrid läbi ja need uued panna siis käbi / taldriku reguleerimist ma ei oskakski teha ettenähtud vahenditega....kui plastigauge läbi lasta on selge miks ei oska.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Manuaal käigukasti ja diferentsiaalide remondikohad
Minu jaoks oleneb kõik autost. Omal ajal küsiti kasutatud Subaru kasti eest 15k eeki, võtta neid ka väga polnud (nõrk kast ju).
Peavõll koos vastus hammakaga oli ~3-4k eek, hinnavahe omajagu suur.
Üle mõtlemine või mitte aga kui kastil näiteks laagri undavad ja auto on stock, siis võiks asju remontida tehaselõtkude järgi, et asi teine sama kaua kestaks.
Minu arust ei ole ka normaalne see, et peale laagri või võlli vahetust pead käike sisse hakkama raiuma, sest kohati on nagu sein ees.
Ilmselt on viga lihtsalt minus, et mulle on sattunud piisavalt palju selliseid näiteid elust ette,
kus peale remonti on asjad kas mitte võrdväärsed tehase seisukorraga või kestavad nad kordades lühema aja, kui tehaseseades.
Ma ei mõtle siin hetkel hambumise normaalset kulumist.
Sama moodi on ju ka racing mootori komplekteerimine vaid tunde järgi kokku ladumine, nagu käigukastilgi.
Nagu mõned mehed viskavad sepiskolbe sisse koos rõngastega aru saamata, et rõngavahed tuleb ka vastavaks töödelda, mitte ei komplekteerita b osadega tehasemootorit.
Aga nagu ikka on elul omad reeglite kinnitamise viisid ning need pillid kipuvad kõige kiiremini sõitma ja kõige kauem kestma, vähemalt drag-i oludes.
Subaru 6-esel kastil on tehasemanuali järgi vaja näiteks ühes kohas kahe otsaga digitaalset mikromeetrit.
Tehakse need kastid ju siin kõik ilma selleta ja sõidavad aga tehasel oli kindlati mingi hea põhjuks, miks seda tööriista seal reaalselt vaja on.
Peavõll koos vastus hammakaga oli ~3-4k eek, hinnavahe omajagu suur.
Üle mõtlemine või mitte aga kui kastil näiteks laagri undavad ja auto on stock, siis võiks asju remontida tehaselõtkude järgi, et asi teine sama kaua kestaks.
Minu arust ei ole ka normaalne see, et peale laagri või võlli vahetust pead käike sisse hakkama raiuma, sest kohati on nagu sein ees.
Ilmselt on viga lihtsalt minus, et mulle on sattunud piisavalt palju selliseid näiteid elust ette,
kus peale remonti on asjad kas mitte võrdväärsed tehase seisukorraga või kestavad nad kordades lühema aja, kui tehaseseades.
Ma ei mõtle siin hetkel hambumise normaalset kulumist.
Sama moodi on ju ka racing mootori komplekteerimine vaid tunde järgi kokku ladumine, nagu käigukastilgi.
Nagu mõned mehed viskavad sepiskolbe sisse koos rõngastega aru saamata, et rõngavahed tuleb ka vastavaks töödelda, mitte ei komplekteerita b osadega tehasemootorit.
Aga nagu ikka on elul omad reeglite kinnitamise viisid ning need pillid kipuvad kõige kiiremini sõitma ja kõige kauem kestma, vähemalt drag-i oludes.
Subaru 6-esel kastil on tehasemanuali järgi vaja näiteks ühes kohas kahe otsaga digitaalset mikromeetrit.
Tehakse need kastid ju siin kõik ilma selleta ja sõidavad aga tehasel oli kindlati mingi hea põhjuks, miks seda tööriista seal reaalselt vaja on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Manuaal käigukasti ja diferentsiaalide remondikohad
6 ne subaru kast vast keerulisem jah. Viiene on suht üleliigsete osadeta lihtne tükk ja käib lahti kah nii nagu mulle meeldivad asjad lahti käivad :D halb on aga see, et õige eelpinge, hambumuse vms saavutamiseks kulub tihtikorduvalt enam aega kui lihtsalt kokku-lahti teemaks ja reguleerimiseks on vaja midagi lihvida või treida ning seibe mida tihti ole saadagi. Lisaks sellele, et on jube tüütu on ka ajamahukas kui mõõtmiseks / reguleerimiseks peab asja lõpuni kokku-lahti tegema ja tavaliselt ei raatsita selle eest maksta. Tegin millalgi MLi esidiffrit ja panin korpust vist 6 korda lahti kokku enne kui sai see mis vaja....toda nagu viitsis sest auto on uus aga ausaltöelda e30 või 36 tagadiffriga küll mängida ei viitsi ja käib käe järgi sest kliendil max 2 Oranzi rahatähte taskus ja tahab veel bena kah osta :D Kaste ei ole üldse vist vanade bemmide puhul pointi remontida kui foorumites hinnad nii alla tambitud.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Manuaal käigukasti ja diferentsiaalide remondikohad
Oskab Lõuna-Eestis keegi soovitada pädevat diffri reguleerijat? Talasild.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Manuaal käigukasti ja diferentsiaalide remondikohad
Kuuldu järgi taastatakse kastide ja sildade visco pakke kuskil. Oskab keegi öelda kes ja kus?
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Manuaal käigukasti ja diferentsiaalide remondikohad
Ise küsin, ise vastan.mitsu_manic kirjutas:Kuuldu järgi taastatakse kastide ja sildade visco pakke kuskil. Oskab keegi öelda kes ja kus?
Reinsalu Sport OÜ tegeleb antud tööga.