Pikka juttu väga ei tee.
Sai soetatud üks vana ja küllaltki väsinud e34 520i. Kere poole pealt tahavad mõned kohad küll keevitust saada (Karbid ja esimesed tagasilla kinnitused) kuid üldiselt on sile ning otseselt silma ei riiva.
Salongis olid algselt punased nahistmed mis said õnneks maha müüdud ning asemele võtsin kuuri alt originaalid riidest sport istmed.
Spec- list.
m50b25 mootor
m50b20 ühemassiline hooratas koos originaal b20 pidurimeistri kattega sidurikettaga.
m50b20 käigukast
type 168 2,90 ülekandega differ (tulevikus läheb vahetusse type 210 vastu)
Garrett GT4082 turbo
Audi 2,2t küljest pärineb väline Wg
Cooler pärineb Mb vito küljest( El ventikaga)
Kõhu all 2 simonsi pütti 2,5"
Salongis rõhukell ja kohekohe peaks saabuma ka segukell
Kolle tehtud m52 mootori plekk vl kollest
Aju originaal koos mõningate muudatustega (küte ja süütenurk)
s62b32 mootori pihustid (hetkel 3,5bar regulaatoriga aga lähiajal peaks saama ka 5bar kütterõhu regulaatori)
3" downpipe
2,5" sisselaske torustik
Ülerõhk on sätitud 0,5 bar peale ning rõhu puhub ülesse kuskil 4000rpm juures.
Hetkel rohkemat lisada ei ole aga tuleviku plaanidesse jääb progeaju ost ning kangema siduri otsingud. Praegu olen paar korda 3 käiguga libisema saanud.
Mainin ka ära, et kogu projekt on valmis klopsitud nö "Põlve otsas" ja materjali poole pealt kasutatud kõike mis kätte juhtub. Nt 3,5" v-band klambri tegi tuttav treial ja tänu sellele pääsesin mitmekümmne eurosest väljaminekust.
Tervitades.
Villu.