Kuna järk on jõudnud niikaugele, et siia targemate meeste ja ka naisterahvaste juurde jutule tulla, siis saagu olla.
Vana audi .. 4.2 liitrit ja originaalis 206kw. Eeltööd (kodutööd) mis on teostatud: Automaat kast minema, 6k manuaal asemele, kerge, 7kg hooratas, uus siduriketas millel pidurimeistri katted, uus töösilinder, kastiõlid, survelaager ja seonduv.
Mootor laiali ja : Tõukuris kaante remont, juhtpuksid, klapitööd, kaante lihv ja kõik mudru sinna juurde, alumine ots: VR6 kepsusaaled ja kõik tihendite ja simmerite majandus koos rihmade, kettide ja muude mudrudega jne.
Plaan: alustuseks 0.4 bar-kuni laiali läheb(teate küll), seda hiljem ehk siis:
1 turbiiniga, surveastet muuta ei soovi, eriti head oleksid turbo soovitused. Wastegate - Ehk kui suure läbimõõduga oleks siiski vaja, et vajadusel nulli keerates ülerõhku ei toodeta? Aju ? - Märgiks ära, et originaal aju ei näe ülerõhku ehk täiesti loll, teine asi on see, et masinal on küljes LPG süsteem KME Nevo PRO aju, mis näeb ka ülerõhku aga süüdet ei oska näppida, ehk saab vastavalt seadistada kütuse osa+oman ka vastavat kaablit ja ei ole asjale võõras (Ega te ometi arvanud, et see hakkab boostima bensuga, see käib ainult külmkäivituseks).
Suurem soov: Muidugi ei ole see kooskõlas teatud asjadega kuid, enne teo rakendust, säiliks MINGIL MÄÄRAL mootori jõud ja vääne.
Ehk siis üle mitme aasta pausi.. ja see pisik pole kadunud.
Tervitades ja vastukaja oodates. Silver
Viimati muutis RKsilver, 25.08.2014 19:39, muudetud 1 kord kokku.
|