Hei
Ei teagi miks varem pole siia teemat teinud aga nüüd on olemas.
Auto siis c124 kerega Mb, tehasest tuli 3.0 m103 mootoriga ja kepikastiga. Mingi aeg sai sõbraga kuidagi naljaga pooleks mõeldud, et teeks turbokaks, internetis ju kõik lasevad ulme rõhke nendele mootoritele peale ja nii ta läks.
Nüüd vähe sõidetud ja vaikselt proovitud, hetkel ca 1bar rõhku, rõhujuhtimine hetkel aint wg vedru najal. Sidur hetkel veel tehase oma, sai hangitud 3-kettaline koos korvi ja hoorattaga aga ei tea kas läheb käiku, hetkel sõidab olemasolevaga võiduka lõpuni.
Järgmiseks oleks vaja dynos käia ja siis vaatab edasi.
Mis tehtud:
MS2 v3
K27 turbo
Hentsi käest kütuselatt, 36-1 triggerwheel, vr sensor ja väljalaske kolle(see küll teisel ringil ja sai JõuJaamas vähe moditud kuna polnud alguses sellele turbole mõeldud, kuna plaanis oli võimalikult säästu projekt plaanis siis alguses tahtsin diisli kollega teha, see pm üle nüüd)
Simens deka 630cc pihustid
Audi WG
3" väljalase
3" sisselase torustik
600x300x76 cooler
Bosch 3x2 coil
Vems WB ja EGT, kelladest lisaks veel boost, õli temp ja rõhk, hetkel küll viimased kaks ei funka, temp'ile oleks vaja karterisse koht teha ja miks rõhk ei tööta, seda ei tea pole veel väga uurind. Ehk keegi sama jamaga pusind?
BMW m20 süütejuhtmed
Miski BMW pealt
segusiiber, vist m50b25(mb omale maru kehva aretada gaasiklapi asendi andurit)
Kapotialt - org. õhufiltri kopsik sai alles jäetud ja sinna alla peidetud uus ja parem.
Karterituulutus nüüd vähe viisakamkamalt lahendatud.