Tere turborahvas, väheke erinevat tehnikat ka vahele.
Tegemist vanakooli 94a c-klassiga, oli plaanis 190 "kutsikas" otsida aga kuna enamusel kered mädad siis juhtus ette üsna hästi säilinud c-klass, kerge esiosa laksuga. Kõige suurem miinus on see, et c-klass on kutsikast 250kg raskem, aga eks see tuleb jõuga tasa teha.
Tegemist endise taksoga, paberite järgi viimaste aastatega Tallinnas sõitnud üle 250k km. Veermik, pidurid ja muud elutähtsad sõlmed korda tehtud ja vahetatud, välimuse poolest jääb stock, hea bemmivendasid üllatada. Mootor pärit 98a E-klassilt ehk siis teada-tuntud Black smoke racingu ja teiste soome-rootsi diisligurude poolt kasutatud 24V OM606.962, tehasest 130kw. Doonoril oli odol 460k km, reaalselt 600k, seega 3 bar rõhu jaoks piisav sissesõit tehtud.
Pump tehtud Rootsis Dieselmekenis, 7,5mm elementidega ja väidetavalt kuni 600hp, üritaks esialgu 400hp juurde jääda. Etteandeks 044 Bosch. Hetkel sõidab originaalturboga, wastegate actuator vahetatud ja rõhk tõstetud 0,9 pealt 2barile, juba praegu liigub vana takso kohta üsna reipalt. Automaatkast on elektroonilise juhtimisega 722.6, käiguvahetus nuppudest. Hetkel ootab 3" väljalase ja HY35? paika sättimist, turbo ostsin hx35 superi pähe aga tundub et tegemist pigem HY35-ga. Ei aja taga max hp-d, vaid et oleks ka tänaval ja madalamate pööretega võimalik sõita.
3,0td ja 2,2d
Hx35 super ja originaal