Subaru Impreza WRX STI 06' STR LUKKU
Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR
Enda omadel küll pole olnud jah, BCga kogemused. Kuid eks kommenteerin .
Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR
Et siis eelmine nädal sai kõik üle veel vaadatud ja täna siis oli kauaoodatud dyno külastus.
Dynoks AV Dyno ehk best there is Eestis . Seadistus Jõujaama Mihkli poolt.
Oodatust tuli palju vähem kuid mis sa ära teed. Hingavust pole nagu järeldusele jõuti. Alustades juba tegelikult sellest, et intercooler poolenisti saab ainult õhku.
Tulemus igal juhul natuke pettumist valmistav kuid sellegipoolest hea sõita ning hetkel ei plaani ma mingeid täiendusi enam.
Viimane tõmme mis "kirja" läks:
Ehk siis 377,9 HP/277,3 KW ja 535,6 NM väänet 1,5 bar-iga.
Reaalselt kõikus seadistamisega 370-400HP vahel.
Dynoks AV Dyno ehk best there is Eestis . Seadistus Jõujaama Mihkli poolt.
Oodatust tuli palju vähem kuid mis sa ära teed. Hingavust pole nagu järeldusele jõuti. Alustades juba tegelikult sellest, et intercooler poolenisti saab ainult õhku.
Tulemus igal juhul natuke pettumist valmistav kuid sellegipoolest hea sõita ning hetkel ei plaani ma mingeid täiendusi enam.
Viimane tõmme mis "kirja" läks:
Ehk siis 377,9 HP/277,3 KW ja 535,6 NM väänet 1,5 bar-iga.
Reaalselt kõikus seadistamisega 370-400HP vahel.
Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR
535 vääne peaks ju igeme paljaks tõmbama ilusasti. Tänavaauto ikkagi, mitte spetsiaalselt sportimiseks mõeldud isend.
Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR
võrreldes stock HP ja arvestades spec listi on saavutatud HP & € suhe sellise jõukasvu juures küll päris karm...
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR
Kuskil on ilmselt mingi kala veel peidus, kuna pöördemoment kukub jube järsult ära IMO.
Eks see kipub nii olema, et kui ühte autot ehitavad mitu kohta, siis ei pruugi esimese korraga päris oodatud tulemust tulla.
Hetkel tundub olevat tehase hingamise vahemik ja praeguse turboga hingamise vahemik paigast ära ja selle tõttu ka kesised numbrid.
Samas dünos on ka stock rauaga samasugust autot seadistatud ning sellel oli pöördemomeni piik ~2500 pöörde juures.
Kui nüüd vaadata selle turboga düno graafikut, siis ei pruugi see ime olla, et 2000rpm hiljem on korra max pöördemoment ja siis kukub kiirelt alla.
Peale 6000rpm langeb üldse kõik ära, tunduks nagu loogiline, et tehase nukad hingavad siis oletatavalt 2000-6000rpm.
Boostiga saaks ka edasi minna aga siis oleks vaja üks abinõu enne kasutusele võtta.
Eks see kipub nii olema, et kui ühte autot ehitavad mitu kohta, siis ei pruugi esimese korraga päris oodatud tulemust tulla.
Hetkel tundub olevat tehase hingamise vahemik ja praeguse turboga hingamise vahemik paigast ära ja selle tõttu ka kesised numbrid.
Samas dünos on ka stock rauaga samasugust autot seadistatud ning sellel oli pöördemomeni piik ~2500 pöörde juures.
Kui nüüd vaadata selle turboga düno graafikut, siis ei pruugi see ime olla, et 2000rpm hiljem on korra max pöördemoment ja siis kukub kiirelt alla.
Peale 6000rpm langeb üldse kõik ära, tunduks nagu loogiline, et tehase nukad hingavad siis oletatavalt 2000-6000rpm.
Boostiga saaks ka edasi minna aga siis oleks vaja üks abinõu enne kasutusele võtta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR
Kuhu kanti see mootor tehase rauaga läheb? Sealjuures ka originaal aju?
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR
30.07.2014 =
Vahatamine
Sisepuhastus + osaline keemiline sisepuhastus
Mootoripesu
veidi uuemat pildimaterjali:
Vahatamine
Sisepuhastus + osaline keemiline sisepuhastus
Mootoripesu
veidi uuemat pildimaterjali:
Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR
Kapoti alune pilt on küll raudselt photoshop
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR
Liiga kirju? :DJaan kirjutas:Kapoti alune pilt on küll raudselt photoshop
Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR
Liiga puhas
Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR
Selline ta on (ilma photoshopita)...
Jaan kirjutas:Liiga puhas
Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR
Üks variant kuidas kellasid paigutada. Talve muidugi veel pole olnud aga loodetavasti ei teki probleeme.
Powered by K04
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR
kui sa rooli pealt ülejäänd ära koristasid, siis segu sinna ei taha panna?
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR
Tegu on kahe erineva autoga Lihtsalt lugesin ülevalt poolt tsitaati, et "kas segukellale paremat kohta ei leidnud" ja postitasin siia selle pildi.
Powered by K04
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Subaru Impreza WRX STI 06' STR
:D aa on jah... ei süvenend :D
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D